Really_crazy1
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/even-lekker-klaarkomen-in-de-auto-kiki-helpt-je_5737846
- Totale kosten (in euro)
- 70
Vandaag tussen de middag met Kiki afgesproken. Niks is gelogen.
Leuke, spontane, gezellige en prachtige dame die met mij gelijktijdig aankwam op de afgesproken plek. Tikkeltje in Control mbt contact en spelregels, maar is niet erg natuurlijk. Is ook voor haar eigen bescherming en belang.
We reden naar " het plekje" toe.
En zij kwam naast mij zitten. Even gezellig gekletst, betaling verricht en elkaar op het gemak gesteld. Tja je komt voor….Kleren uit en let's go. Kiki droeg een prachtig setje en een killerbody heeft ze. En het pijpen; niet te beschrijven en moet je serieus zelf gaan ervaren. En, niet alles in detail hoeft gedeeld te worden hier. Anyway; de 7e hemel ingepijpt en klaargekomen in d'r mondje.
Do I need to say more?!
Kiki; dankjewel, nogmaals voor ons samenzijn! Het was heeeeerlijk!
Je bent een toppertje en als ik weer in de buurt ben stuur ik je een berichtje.
Leuke, spontane, gezellige en prachtige dame die met mij gelijktijdig aankwam op de afgesproken plek. Tikkeltje in Control mbt contact en spelregels, maar is niet erg natuurlijk. Is ook voor haar eigen bescherming en belang.
We reden naar " het plekje" toe.
En zij kwam naast mij zitten. Even gezellig gekletst, betaling verricht en elkaar op het gemak gesteld. Tja je komt voor….Kleren uit en let's go. Kiki droeg een prachtig setje en een killerbody heeft ze. En het pijpen; niet te beschrijven en moet je serieus zelf gaan ervaren. En, niet alles in detail hoeft gedeeld te worden hier. Anyway; de 7e hemel ingepijpt en klaargekomen in d'r mondje.
Do I need to say more?!
Kiki; dankjewel, nogmaals voor ons samenzijn! Het was heeeeerlijk!
Je bent een toppertje en als ik weer in de buurt ben stuur ik je een berichtje.