Recensie Kiki, Roermond 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/my-sexjobs/chat?threadId=68a5d6346904220012a4d101
Totale kosten (in euro)
70
Vandaag naar Kiki gegaan. Ze is duidelijk met haar regels en afspraken dat voegde voor mij zelfs wat spanning toe. Eerst via mail daarna contact gehad via Whatsapp.

Wat is zij geil! Ze kan enorm goed pijpen, ik was nog nooit gekomen van een pijpbeurt tot vandaag. Je mag haar niet aanraken zoals ze ook duidelijk vermeld in haar regels. Dat is jammer want je trekt haar het liefst uit elkaar.

10/10

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/even-lekker-klaarkomen-in-de-auto-kiki-helpt-je_5737846
Totale kosten (in euro)
70
Ook vanmorgen bij Kiki geweest. Afspraak prima geregeld en prima plek om met de auto te staan ook. Super lekkere pijpbeurt gehad met een geweldige finish. Kiki is een fijne, goed uitziende vrouw, topper.

Gisteren ook met Kiki afgesproken!
Zoals al eerder is aangegeven, moet je n paar simpele stappen doorlopen maar eigenlijk is het heel gemakkelijk en begrijpelijk!
Kiki is een mooie en enthousiaste meid.
Ik had haar blogs van te voren gelezen en wist dat ze liever voorin wilt blijven zitten , omdat het voor haar makkelijker is .. ik had haar mijn vestje gegeven voor tussen de stoelen in zodat haar armen/ ellebogen een zachte ondergrond had.. Dat kon ze zeer waarderen..
Ik had ook aangegeven dat ik niet zo makkelijk klaar kom met pijpen, maar ze heeft echt goed haar best gedaan ✅ en ben heerlijk gekomen in haar mondje.
Ze pijpt echt super lekker met veel afwisseling,. Ik had dus ook gelezen dat ze er niet van houd om haar hoofd vast te nemen en dus ook niet gedaan.. maar was wel moeilijk om me in te houden..
Ze heeft mij op het laatst goed deepthoat gepijpt, en ik heb haar mondje toch wel kunnen neuken., ze voelde dat ik dat prettig vond en liet het gewillig toe🤗 ze moest erna best lachen , en ik vroeg waarom? Ze zei dat ze het fijn vond dat ik was klaargekomen ondanks dat het niet zooo heel makkelijk voor mij is en dat geeft haar natuurlijk de kick! We hebben toch wel wat gelachen samen en zeker voor herhaling vatbaar ondanks dat ik n uurtje moet rijden voor 15 min plezier. Ze is het wel waard om eerlijk te zijn.
Het blijft moeilijk om niet aan haar te zitten., in mijn gedachten was ik haar aan het vingeren. Wat n beetje fantasie al niet kan doen hè ..
Een heerlijk meid die weet hoe ze een man moet pijpen. Bedankt Kiki voor deze leuke ervaring 😘

Terug
Bovenaan Onderaan