Recensie Anouck, Izegem 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben daar ook al (enkele jaren terug, denk juist na corona) geweest en vond er ook niets aan.... toen gekozen voor afwerking pijpen, je mag idd niet klaarkomen in haar mond, wat de stress toch verhoogd en ik vond het allemaal heel steriel en niet met passie... was éénmalig

ben daar ook al (enkele jaren terug, denk juist na corona) geweest en vond er ook niets aan.... toen gekozen voor afwerking pijpen, je mag idd niet klaarkomen in haar mond, wat de stress toch verhoogd en ik vond het allemaal heel steriel en niet met passie... was éénmalig
Ontvangt deze dame nog? ... Ik heb al effe geen advertentie gezien van deze Anouck.

Hoi iemand er nog onlangs geweest ik was in de buurt maar was bezet ,is er wasje vooraf en in de advertentie staat dat je 2 maal mag klaarkomen is toch ruk werk en speelt ze met de ballekes daar hou ik wel van
Iemand nog onlangs langsgeweest ik had vandaag gebeld maar was bezet is het een aanrader

Laatst bewerkt:
Hoi iemand er nog onlangs geweest ik was in de buurt maar was bezet ,is er wasje vooraf en in de advertentie staat dat je 2 maal mag klaarkomen is toch ruk werk en speelt ze met de ballekes daar hou ik wel van
Iemand nog onlangs langsgeweest ik had vandaag gebeld maar was bezet is het een aanrader
er is idd een wasje vooraf zowel voor jouw heer als voor haar poesje ook na de massage... ze speelt wel met je ballekes hoor anders vraag haar om ze xtra te verwennen ...het is een lieve dame die wel respect verwacht....

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anouck-massage-happy-end/
Totale kosten (in euro)
190
Ben een aantal weken geleden bij Anouck langs geweest en heb het me niet beklaagt, had voor 90min gekozen met jacuzzi.
Aangegeven dat ik een beetje van alles wou doen wat in haar advertentie stond/staat.
Bij binnenkomst werd ik direct op mijn gemak gesteld en na het financiele gingen de kleren uit en mocht ik plaats nemen op de massagetafel, eerst de achterkant natuurlijk, was dik in orde met al het nodige getease, iets later omdraaien en dan duurde het niet lang voor ze met mijn jonge heer begon te spelen, pijpen zonder condoom en lekker diep ook. Toen bood ze me haar poesje aan om mee te spelen en ging ze met haar borsten over me hangen, zalig :) ... en we waren nog geen 20min ver.
Daarna de jacuzzi in en ging het spel gewoon verder, elkaar aanraken, kussen (ja met tong), kwam ook nog op mij zitten, beetje droog neuken onder water ohoh, maar ze had dit allemaal wel onder controle.
Na de jacuzzi trok ze zo een zetelbed open en kreeg ik een complete body to body massage die al snel overging in een 69, zalig gewoon...
En om af te ronden mocht ik weer plaatsnemen op de massage tafel en zijn we geeindigd zoals we begonnen waren.

90min waren volledig gevuld en ja, ze werkte precies een programma af maar dat is niet erg, heb er enorm van genoten en zei ook..
herhalingsgevaar is zeer groot, na de feesten ga ik nog eens langs.

Terug
Bovenaan Onderaan