- 43
- 03/07/21
- 1.275

Deurwaarders innen geld van sekswerkers bij wanbetalende klant na trio

Tja, terecht lijkt me, ook wel even schrikken natuurlijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhahaha wat een sukkel, ook z'n zorgpasje er nog in. maar goed dat hij er geen soa aan heeft overgehouden![]()
Deurwaarders innen geld van sekswerkers bij wanbetalende klant na triowww.nhnieuws.nl
Tja, terecht lijkt me, ook wel even schrikken natuurlijk
Was wel voor een trio hè.4u à €1.100? Kwartiertje binnen à €50, dan kom ik op 16x50=€800, alsnog een fors bedrag, bij een thuiswerkster, loop je, bij 4uur, voor €600 de deur uit.
Je hebt gelijk, ik was te voorbarig. Heb net ook nog eens nagelezen. Wilde net mijn bijdrage verwijderen.Maar staat in het artikel dat die man 1.100 na 4 uur genot af moest rekenen dus ik nam aan dat het bedrag van 1.100 uitsluitend voor die twee dames was
Ja, dat las ik later pas. Dan blijkt mijn rekenvoorbeeld X2 alleszins billijk.Wijze les, verstop nooit meer zorgpas, in het hoesje van je mobieltje.
Was wel voor een trio hè.
Dat is inderdaad de berekening die ik ook maakte. In Alkmaar betaal je namelijk €50,- voor ±20 min., dus €150 voor een uur.€1.100 voor een trio van 4 uur is wel een schappelijke prijs hè. (1.100/2) = 550 per sekswerker voor 4 uurtjes. Normaliter betaal je €150 per uur bij een privéhuis en bij sommige raamdames hier in DH. Dit is exclusief extra's. Dus 150 x 4, had hij meer tegen de prijs van €600 per DVP of €1.200 voor een trio moeten betalen.
Precies, die deed het niet als liefdewerkOverigens, zullen er ook nog deurwaarderskosten bij opgeteld zijn/worden.
Dat deze deurwaarder het opnam voor deze sekswerkers is naar mijn mening uniek.