Deurwaarders naar wanbetalende klant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wijze les, verstop nooit meer zorgpas, in het hoesje van je mobieltje.🤣

4u à €1.100? Kwartiertje binnen à €50, dan kom ik op 16x50=€800, alsnog een fors bedrag, bij een thuiswerkster, loop je, bij 4uur, voor €600 de deur uit.
 
Laatst bewerkt:
€1.100 voor een trio van 4 uur is wel een schappelijke prijs hè. (1.100/2) = 550 per sekswerker voor 4 uurtjes. Normaliter betaal je €150 per uur bij een privéhuis en bij sommige raamdames hier in DH. Dit is exclusief extra's. Dus 150 x 4, had hij meer tegen de prijs van €600 per DVP of €1.200 voor een trio moeten betalen.
 
€1.100 voor een trio van 4 uur is wel een schappelijke prijs hè. (1.100/2) = 550 per sekswerker voor 4 uurtjes. Normaliter betaal je €150 per uur bij een privéhuis en bij sommige raamdames hier in DH. Dit is exclusief extra's. Dus 150 x 4, had hij meer tegen de prijs van €600 per DVP of €1.200 voor een trio moeten betalen.
Dat is inderdaad de berekening die ik ook maakte. In Alkmaar betaal je namelijk €50,- voor ±20 min., dus €150 voor een uur.
Die gast had dus eigenlijk nog een goeie deal ook.
 
Overigens, zullen er ook nog deurwaarderskosten bij opgeteld zijn/worden.
Precies, die deed het niet als liefdewerk

Dat deze deurwaarder het opnam voor deze sekswerkers is naar mijn mening uniek.

De deurwaarder wordt als een soort batman opgevoerd die opkomt voor de werkende medemens maar hij legt net zo lief beslag op de inboedel van arme mensen als die een paar rekeningen niet hebben betaald.
 
Ik heb ooit op de afdeling invorderingen, van de sociale dienst Amsterdam gewerkt, waar ik brieven van deurwaarders heb beoordeeld op "haalbaarheid". Het is ronduit schokkend hoeveel ratten en ander tuig, er in die beroepsgroep werken en zich domweg niet aan de code van de deurwaarders-orde houden. Zo'n 60/70% van de brieven, werden door ons afgekeurd, onder andere, omdat de betrokken uitkeringsgerechtigden, anders te ver onder het bestaansminimum zouden komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan