Recensie Evelyn Oudekennissteeg 6-2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekrmds

Wandelaar
25
17/07/22
5
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag had ik een meeting rond de middaguur in Amsterdam. Ik dacht dan om rond een uurtje of 9 te vertrekken vanuit Den Haag om Amsterdam een beetje te verkennen. Ik was aan het rondkijken en opeens kwam ik terecht bij de wallen haha. Even rondkijken en ik kwam opeens Evelyn tegen na een jaar of 5-6. Ik kende haar in 2018-2019 en bezocht haar vooral vaak bij Doubies en daarna Geleen. En tijdens Corana uit het zicht verloren.

Ik dacht van, gelijk naar binnengaan (ondanks ik van bewust ben dat de service in de wallen slecht kan zijn). Geld overhandigd en begonnen met de pret. Haar service was super aangenaam en gfe voor mij, zoals vroeger. Beetje met elkaar dollen, kusjes hier en daar. Daarna gaf ze me een lapdance en werd me kleine vriend gelijk gek. Condoom erop en kwam ze me zittend berijden. Daarna met doggy en afgemaakt met een blowjob.

Man man man, wat ben ik blij dat ik haar heb gevonden. Wel jammer van haar nieuwe silliconen borsten, vond het vroeger veel beter eruit zien (tja, smaken verschillen). Helaas woon ik in Den Haag, anders zou ik elke week naar haar gaan voor een sessie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan