Dvp’s die bepaalde extra's alleen bij sommige klanten doen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.913
09/10/21
4.198
19
Jullie kennen het wel dvp's waar je eerder bent geweest die met andere klanten wel die extra's doen maar met jou niet. Als jij naar die extra's vraagt is het niet mogelijk maar bij andere forumleden zijn die extra's wel mogelijk. Ik denk dat het met 2 dingen te maken heeft: 1: de andere klant is haar type persoon qua smaak ze vind hem gewoon leuk en 2: hij is een vaste klant die haar vaak bezoekt en haar veel geld oplevert. Een vaste klant vertrouw je nou eenmaal eerder dan een nieuwe klant die je nog niet kent, dus buiten het geld om speelt dit ook een rol. Wat denken jullie heeft het met deze 2 dingen te maken of is er ook een andere reden waardoor een dvp een extra dienst weigert?
 
Laatst bewerkt:
Al bij mijn eerste review op Hookers benoemde ik om die reden al geen extra's, zoals bijvoorbeeld hoeveel langer de afspraak duurde dan de betaalde tijd, omdat andere klanten dat dan misschien ook gaan verwachten vermelde ik gewoon de duur, 90 minuten en dat ze geen klokkijkster is, dat kan dus 5 minuten zijn of misschien een half uur of zelfs meer dan dat. Ik vind zoiets echt iets tussen haar en mij. Tot op heden doe ik dat nog steeds niet, dit voorkomt dat een dame in een onaangename situatie komt.
 
Al bij mijn eerste review op Hookers benoemde ik om die reden al geen extra's, zoals bijvoorbeeld hoeveel langer de afspraak duurde dan de betaalde tijd, omdat andere klanten dat dan misschien ook gaan verwachten vermelde ik gewoon de duur, 90 minuten en dat ze geen klokkijkster is, dat kan dus 5 minuten zijn of misschien een half uur of zelfs meer dan dat. Ik vind zoiets echt iets tussen haar en mij. Tot op heden doe ik dat nog steeds niet, dit voorkomt dat een dame in een onaangename situatie komt.
Maar toch vind ik het fijn als een mede forumlid precies verteld hoe het is gelopen weetje gelijk ook dat je haar moet hebben als dvp. Ik zal als klant echt niet van haar verwachten dat ze mij ook die 30 minuten extra gaat geven, ben al blij dat ze haar afspraken nakomt die 30 minuten extra zal mij een zorg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal als klant echt niet van haar verwachten dat ze mij ook die 30 minuten extra gaat geven, ben al blij dat ze haar afspraken nakomt die 30 minuten extra zal mij een zorg zijn.
Dus met andere woorden is de vermelding dat ik een hele fijne date heb gehad en ze geen klokkijkster was voor jou voldoende omdat die 30 minuten jou een zorg zijn. Dat is dus precies wat ik heb gedaan. De dame blij (ze waardeerde het ook zei ze bij onze volgende date), jij blij, ik blij.
 
Ik denk eigenlijk dat recensies soms niet zo veel zin hebben, hoewel ze wel leuk zijn om te lezen.

Maar iedere man is weer anders en een goede dvp lijkt daar enigszins op aan te kunnen passen.

Vanuit mijn oogpunt 'bestaan' die extra's zelfs helemaal niet.

Heb bij dames die bekend stonden om anale sex (wat niet mijn interesse heeft) er wel eens na de sex naar gevraagd en dan schudden ze vaak hun hoofd als ik aangeef te hebben gelezen dat ze daar met sommige forum leden vol voor gaan.
Meestal met zo'n: 'Dat doe ik helemaal niet' blik.

Terwijl: Als het wél mijn interesse had (dat kan zij niet weten) en ze me een ok klant vind, dit een goed moment voor haar zou zijn om te zeggen: we can try it next time.....(want extra verdiensten).

Dus ik denk dat ze het soms wel doen, maar dat de beleving van sommige schrijvers gewoon erg ver door geschoten is.
Dat iemand met een klein piemeltje eventjes anaal mag met fikse bijbetaling en doet alsof het een eindeloze Rocco-sessie was of dat iemand denkt dat ze vaak klaar kwam oid (incidenteel kan dat bij hoge uitzondering wel natuurlijk).

Op hookers was ooit een vriend van een dvp die ons tot in den treuren vertelde dat dvp's überhaupt nooit van sex konden genieten met klanten, dat het louter werk was....


Dat vond ik ook wat ver gaan, maar de waarheid ligt volgens mij in het midden en dan dichter naar de dvp/vriend van dvp kant en verder weg bij de wandelaars met grote verbeelding.

Maar voor mijn gevoel kan er wat meer als een dame je mag en wat minder als je niet haar type bent.
Of ze doet het met tegenzin en laat je er grof voor betalen.

Het kan ook niet beide: Of dames balen enorm als sommige forumleden bij ze langs komen en wensen ze nadien niet meer te zien of die schrijvers lullen maar wat vrouw-onvriendelijk achteraf maar zijn ter plekke poeslief tegen de dame in kwestie.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me echt niet druk maken hierover.

Wat ik wil, vraag ik. Ik zie wel of ze er voor open staat bij mij.
Wat ze met anderen wel of niet doet, boeit me echt niet. Waarom zou je je hierover druk maken ... ?

Anders is natuurlijk als ze iets beloven en dan het niet doen.
 
Ik heb nog nooit iets vooraf gevraagd.

Maar ik ben dan ook tevreden met huis, tuin en keuken sex.

Wel heb ik een paar keer tegen mijn zin pzc toegestaan omdat de dame hem sneller in haar mond had dan ik 'condom?' kon zeggen.

En 1x heb ik ruzie gehad omdat een dame niet wilde dat ik haar aanraakte toen ik niet 50€ bijbetaalde voor een gfe?!?

Ik kan niet klaar komen als ik niet, tijdens de sex, minstens iemands arm oid een beetje kan aanraken.

Dat is de enige keer dat ik echt boos werd, maar meestal zijn mijn wensen super makkelijk, dus hoeven we vooraf nooit iets te bespreken.

Enige is dat ze dus ook niets extra verdienen aan evt extra's, daar werd die gfe dame bozig over.

Maar gfe betekent faken dat je iemands vriendin bent en dat wil ik juist niet, maar dan zeggen dat ik je überhaupt niet mag aanraken is gewoon belachelijk.
 
Ik vraag me af wat de achterliggende reden is van je vraag.
1. De dame en jij kennen elkaar langer en hebben al meerdere keren afgesproken, en ze vertrouwt jouw, en vind je ook een leuke klant. (je denkt aan je eigen hygiëne, en je gedraagt je normaal en respectvol.)
2.geld. ALs je bereid bent om extra te betalen voor diensten, is er vaak ook veel mogelijk.
3. Dames zijn net mensen en hebben soms ook hun dag niet, of doen het niet zomaar bij iedereen (zie punt 1)

Gratis extra's verwachten moet je ook niet doen, tot nu toe maar bij 1 dame gehad die ik lang ken, dat ik zomaar een extra kreeg zonder bij te betalen. No money, no honey :)
 
Haha, ik denk dat dit heel erg meevalt. Ik denk dat persoonlijke verzorging, hygiëne en je gedrag veel belangrijker zijn.
Oh en natuurlijk of je rookt.
Precies! Zelf val ik qua uiterlijk echt niet op in de menigte hoor! Ben héél gewoon.
Maar... heb al vaker die verrassing in de blik van de dames gezien... als de actie eenmaal begint... Eéntje -herinner ik me nog goed- zei me zelfs na afloop: 'This was the last thing on my mind when you entered through that door'! En wat een geil feestje dat was!

Dus... het is echt niet... 'Ja, maar die anderen'! Het zijn je eigen houding en acties die tellen! Mijn mening!
 
Laatst bewerkt:
Probleem is vaak dat als iemand bv anaal opschrijft als extra dat hij een hele volksstam over zich heen krijgt omdat niemand hem gelooft...
Precies dit ja. Ik heb wel eens een keer in een review CIM genoemd bij iemand die dat blijkbaar maar zelden doet (wist ik veel). Misschien had ik mazzel, had ze een goed humeur, was er een geweldige klik of had ze gewoon een gekke bui; weet ik het.
Maar vervolgens direct door een aantal bloedagressieve idioten uitgemaakt voor leugenaar en fantast, omdat 'hun' dame dat 100% zeker nooit deed.
 
Precies dit ja. Ik heb wel eens een keer in een review CIM genoemd bij iemand die dat blijkbaar maar zelden doet (wist ik veel). Misschien had ik mazzel, had ze een goed humeur, was er een geweldige klik of had ze gewoon een gekke bui; weet ik het.
Maar vervolgens direct door een aantal bloedagressieve idioten uitgemaakt voor leugenaar en fantast, omdat 'hun' dame dat 100% zeker nooit deed.
Je hebt van die gasten die zoiets niet geloven en je van leugenaar uitmaken. Omdat zij het niet krijgen denken ze dat hun dvp het ook bij niemand anders doet. Als de dvp geil is en zin heeft gaat ze haar grenzen voorbij en is er opeens veel mogelijk.
 
En hoeveel van onze collega's gaan zogezegd gekregen extra's vermelden om hun ego wat op te krikken.
Ik ken een aantal meiden die hier mee lezen. Volgens hun zitten hier een bende kleine kinderen bij elkaar met een sterk ontwikkelde fantasie en een overontwikkeld haantjesgedrag.
 
En hoeveel van onze collega's gaan zogezegd gekregen extra's vermelden om hun ego wat op te krikken.
Ik ken een aantal meiden die hier mee lezen. Volgens hun zitten hier een bende kleine kinderen bij elkaar met een sterk ontwikkelde fantasie en een overontwikkeld haantjesgedrag.
De dvp's kunnen er ook wat van hoor tegen die ene klant zeggen dat ze bv nooit aan anaal doen maar stiekem met andere klanten zich anaal laten uitwonen.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt van die gasten die zoiets niet geloven en je van leugenaar uitmaken. Omdat zij het niet krijgen denken ze dat hun dvp het ook bij niemand anders doet. Als de dvp geil is en zin heeft gaat ze haar grenzen voorbij en is er opeens veel mogelijk.
Ik heb de ervaring dat het vooral de poen is die meer mogelijkheden creëert.
Ik ben dan ook, in tegenstelling tot anderen, geen onverbiddelijke minnaar ...
 
Ik heb de ervaring dat het vooral de poen is die meer mogelijkheden creëert.
Ik ben dan ook, in tegenstelling tot anderen, geen onverbiddelijke minnaar ...
Klopt! Als je afspraken boekt van 2 uur aan 400,-... zal er zeker meer mogelijk zijn dan vluggertjes van 30min!

Maar... dan is het niet (alleen) 'de poen'... maar (vooral) het soort dates dat bepaald wat mogelijk is! Lijkt me duidelijk!

Niks fout mee natuurlijk... Voor elk wat wils... Je kiest tenslotte zelf wat je wil.
 
Misschien accepteren dat het de dame is die bepaald wat ze wel of niet met je doet. Vraagt ze voor iedere handeling extra geld dan is het voor mij de laatste keer bij haar. Gelukkig ook hele goede ervaringen gehad dat de dame spontaan voor het hele pakket ging. Daar kom ik graag weer bij terug.
 
Ik denk eigenlijk dat recensies soms niet zo veel zin hebben, hoewel ze wel leuk zijn om te lezen.

Maar iedere man is weer anders en een goede dvp lijkt daar enigszins op aan te kunnen passen.

Vanuit mijn oogpunt 'bestaan' die extra's zelfs helemaal niet.

Heb bij dames die bekend stonden om anale sex (wat niet mijn interesse heeft) er wel eens na de sex naar gevraagd en dan schudden ze vaak hun hoofd als ik aangeef te hebben gelezen dat ze daar met sommige forum leden vol voor gaan.
Meestal met zo'n: 'Dat doe ik helemaal niet' blik.
Exact. Er word in een hoop recensies heel wat bij gefantaseerd.
Blijft een beetje een profileringsforum ook terwijl het gewoon betalen voor seks blijft.
 
Ik heb de ervaring dat het vooral de poen is die meer mogelijkheden creëert.
Ik ben dan ook, in tegenstelling tot anderen, geen onverbiddelijke minnaar ...
Zeker geld speelt een grote rol bij de extra mogelijkheden, maar als je een dvp in een goede bui ontmoet en ze is geil en het klikt tussen jullie kun je de extra's soms ook zonder betaling krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan