Dvp’s die bepaalde extra's alleen bij sommige klanten doen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van frommelkutje (vreselijk woord), tot strak spleetje. Van flinke lappen, tot vrijwel geen. Grote of kleine clit. Ik ben nog geen poesje in levende lijve tegengekomen waar ik niet wild van werd.

Zolang ie goed verzorgd is, lekker fris en bij voorkeur kaal, dan ben je mij kwijt voor minstens een half uur en als de dame geniet nog langer.

Dus als er iets is waar ik absoluut niet voor wil bijbetalen is het beffen. Dat is voor mij een must en als de dame mij het idee geeft er van te genieten, dan geniet ik daar zelf bijna nog meer van dan zelf gepijpt worden.

Ik wil echt niet zonder en haak op zeker af als dat extra kost.
 
Oh, wauw, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ikzelf vind ze bijna allemaal prachtig en ben er haast niet van weg te slaan.

Nooit gerealiseerd dat er mensen zijn die niet alleen niet willen beffen, maar een poesje zelfs niet mooi vinden, ondanks dat ze van de dames zijn.

Aan de andere kant ook eigenlijk wel weer logisch, want blijkbaar vinden heel wat dames juist piemels maar rare dingen die ze niet mooi vinden.
Ik kijk vaak niet eens naar de vagina.
Wel naar gezicht, de borsten, billen, maar de vagina kijk ik eigenlijk altijd omheen.
 
Zo zie je we zoveel mensen zoveel wensen. En bedenk ook dat dvp's ook die voorkeuren hebben! Dus bij sommige willen ze extras doen bij anderen dan niet.

Maar beffen zelf, ja tot een jaar of 3 geleden vond ik het niks. Totdat ik een dvp tegenkwam met zo'n mooie kale poesje die ruikt zo schoon oelala. Sindsdien gewoon verslaafd. Ik moet zeggen nu 3 jaar later dat ik het vaak van het uiterlijk/ type wel kan schatten hoe het daar beneden gaat ruiken. De hele verzorgde type is gewoon geurloos. Die is vaak ook fit qua uiterlijk dus let wrs goed op wat ze eet etc. En vaak ook nog jong. Van de mindere ervaringen die ik had was het vaak dames die al wat verder zijn qua leeftijd/ al ooit zwanger geweest. Ik bedoelde dit zeker niet om een groep vrouwen te kwetsen, puur mijn ervaring en observatie.
 
Heb net hetzelfde met oren. Zal me worst wezen wat voor oren een dvp heeft.
Maar ogen, tanden, billen, voeten, benen , borsten en al de rest wel.
Oh, oren vind ik dan juist weer wel belangrijk. Ik vind het heel opwindend om, terwijl het meisje me pijpt, over de rand van haar oor te strelen. Ik weet ook niet waarom, maar het voelt heel intiem. Ik kan ook echt van een meisje denken: 'wat heeft ze mooie oren'! Gek eigenlijk.
 
Oh, oren vind ik dan juist weer wel belangrijk. Ik vind het heel opwindend om, terwijl het meisje me pijpt, over de rand van haar oor te strelen. Ik weet ook niet waarom, maar het voelt heel intiem. Ik kan ook echt van een meisje denken: 'wat heeft ze mooie oren'! Gek eigenlijk.
Bijzonder. Ik streel over haar kontgaatje tijdens doggy. Zo zie je maar, we staan er allemaal anders in. Maar er wordt wat afgestreeld.
 
Je loopt wel een serieus biologisch gevaar als je dicht bij de bron zit... ☣️ Laatst mijn duim erin gestoken tijdens doggy... kwam er toch een schijtlucht me tegemoet! 🤢 Snel mijn duim maar eruit gehaald en met een babydoekje afgeveegd. 😅
 
Er zijn uitzonderingen...
Ja ja, dat weten we Joke ;)

Ok, we geven je een keuze:

Je mag een dag uitslapen, filmpje pakken, uit eten, terrasje pakken en volledig relaxen en krijgt aan het einde van de dag 1.000€

of

Je mag een x aantal mannen pijpen en krijgt hetzelfde bedrag die dag.

Ik bedoel: Je geniet daar ook enorm van toch? ;)
 
Ja ja, dat weten we Joke ;)

Ok, we geven je een keuze:

Je mag een dag uitslapen, filmpje pakken, uit eten, terrasje pakken en volledig relaxen en krijgt aan het einde van de dag 1.000€

of

Je mag een x aantal mannen pijpen en krijgt hetzelfde bedrag die dag.

Ik bedoel: Je geniet daar ook enorm van toch? ;)
Ik denk dat Joke voor de laatste optie gaat ze heeft zoveel lullen gehad die kan niet meer zonder.😅
 
Eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen, dat dames zelf genieten van een lul in hun mond.
Ik ging er vroeger van uit dat alle dames graag gebeft werden. Tot dat ik bei een dvp kwam die zei dat ze gebeft worden niet leuk vond.

Die dame noemde haar zelf een deepthroat queen. In tot op de dag van vandaag kan ik zeggen dat ze de beste was die mij gepijpt heeft. Ik zag haar er zelf ook van genieten en dat maakte het nog leuker.
 
Ik denk dat ze dat wel lekker omdat ze onderdanig ingesteld zijn en mannen graag laten genieten.
Ik ging er vroeger van uit dat alle dames graag gebeft werden. Tot dat ik bei een dvp kwam die zei dat ze gebeft worden niet leuk vond.

Die dame noemde haar zelf een deepthroat queen. In tot op de dag van vandaag kan ik zeggen dat ze de beste was die mij gepijpt heeft. Ik zag haar er zelf ook van genieten en dat maakte het nog leuker.
Dat ze de beste was geloof ik wel.

Maar dat zelf er van genieten? De een is er beter in dan de ander, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt: Yes, weer lekker de hele dag mannen pijpen.

Het is een gunst, een dienst aan ons en de een vind het minder erg om te doen dan de ander, maar genieten gaat me wat te ver.
Ik denk dat het beste is dat ze een beetje geniet omdat jij ervan geniet. Maar als jij zegt: Zo is het wel welletjes, denkt zij nooit: Jammer, ik wilde nog langer pijpen.

Qua beffen: Dat is zelfs bij partners zo. Ik heb er gehad die er van genoten en ook vrouwen die meer iets zeiden als: Je hoeft er van mij echt niet aan te beginnen hoor.
Ieder mens is anders.
 
Laatst bewerkt:
Die quote van Rimon hoefde er niet bij hierboven. Maar daarvoor geldt een beetje hetzelfde. Onderdanig ingesteld geloof ik ook niet zo in.

Ze zijn gewoon relaxed of ze zijn een beetje bozig/onvriendelijk.

Maar gewoon relaxed wordt pas onderdanig als ze een klojo ontmoeten, bij een lieve man zijn ze gewoon vriendelijk/relaxed/lachend....

Daarmee zeg ik niet dat jij een klojo bent, maar ik geloof gewoon niet zo in 'een onderdanige instelling hebben'.

Zelfde geldt trouwens voor het bedrijfsleven.
 
Laatst bewerkt:
Dat ze de beste was geloof ik wel.

Maar dat zelf er van genieten? De een is er beter in dan de ander, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt: Yes, weer lekker de hele dag mannen pijpen.

Het is een gunst, een dienst aan ons en de een vind het minder erg om te doen dan de ander, maar genieten gaat me wat te ver.
Ik denk dat het beste is dat ze een beetje geniet omdat jij ervan geniet. Maar als jij zegt: Zo is het wel welletjes, denkt zij nooit: Jammer, ik wilde nog langer pijpen.

Qua beffen: Dat is zelfs bij partners zo. Ik heb er gehad die er van genoten en ook vrouwen die meer iets zeiden als: Je hoeft er van mij echt niet aan te beginnen hoor.
Ieder mens is anders.
Ik denk dat ze mentaal wel genieten puur omdat ze weten dat wij mannen gepijpt worden lekker vinden.
 
Die quote van Rimon hoefde er niet bij hierboven. Maar daarvoor geldt een beetje hetzelfde. Onderdanig ingesteld geloof ik ook niet zo in.

Ze zijn gewoon relaxed of ze zijn een beetje bozig/onvriendelijk.

Maar gewoon relaxed wordt pas onderdanig als ze een klojo ontmoeten, bij een lieve man zijn ze gewoon vriendelijk/relaxed/lachend....

Daarmee zeg ik niet dat jij een klojo bent, maar ik geloof gewoon niet zo in 'een onderdanige instelling hebben'.

Zelfde geldt trouwens voor het bedrijfsleven.
Weetje hoevaak vrouwen voor mij op hun knieën zijn gegaan dat is een teken van onderdanig zijn. En ik heb ze niet gedwongen ze kozen er zelf voor omdat vrouwen graag onderdanig zijn en daar van genieten. Ze zullen dit niet bij elke man doen maar bij de juiste man geven ze zich over.
 
Dat ze de beste was geloof ik wel.

Maar dat zelf er van genieten? De een is er beter in dan de ander, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt: Yes, weer lekker de hele dag mannen pijpen.

Het is een gunst, een dienst aan ons en de een vind het minder erg om te doen dan de ander, maar genieten gaat me wat te ver.
Ik denk dat het beste is dat ze een beetje geniet omdat jij ervan geniet. Maar als jij zegt: Zo is het wel welletjes, denkt zij nooit: Jammer, ik wilde nog langer pijpen.

Qua beffen: Dat is zelfs bij partners zo. Ik heb er gehad die er van genoten en ook vrouwen die meer iets zeiden als: Je hoeft er van mij echt niet aan te beginnen hoor.
Ieder mens is anders.
Ik denk heus wel dat dames die de job doen en alles volledig zelf in de hand hebben .....qua keuze clienteel , qua keuze hoeveelheid afspraakjes per dag/week/ maand en de "vrijheid" die daar bij komt kijken , dat die dames echt wel kunnen genieten van bijna al hun afspraken.
Stel je hebt een vaste job, deeltijds of fulltime. je hebt geen relatie en wel nood aan de seks. En je beslist van je inkomen aan te vullen met pakweg 3 a 5 mannen per week. Ja , ik geloof best dat die dames kiezen voor die mannen ipv te relaxen.
Waarschijnlijk niet vanaf week 1, want je zal je weg wat moeten zoeken doorheen mindere klanten.
Maar eens je een vast clienteel hebt denk ik wel dat dat een enorme blijheid met zich meebrengt.
 
Dat ze de beste was geloof ik wel.

Maar dat zelf er van genieten? De een is er beter in dan de ander, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt: Yes, weer lekker de hele dag mannen pijpen.

Het is een gunst, een dienst aan ons en de een vind het minder erg om te doen dan de ander, maar genieten gaat me wat te ver.
Ik denk dat het beste is dat ze een beetje geniet omdat jij ervan geniet. Maar als jij zegt: Zo is het wel welletjes, denkt zij nooit: Jammer, ik wilde nog langer pijpen.

Qua beffen: Dat is zelfs bij partners zo. Ik heb er gehad die er van genoten en ook vrouwen die meer iets zeiden als: Je hoeft er van mij echt niet aan te beginnen hoor.
Ieder mens is anders.
Dat iedereen anders is is een feit. Maar er gaan echt wel dames zijn die dol graag pijpen. Omdat zij het graag doen.
 
Ik denk heus wel dat dames die de job doen en alles volledig zelf in de hand hebben .....qua keuze clienteel , qua keuze hoeveelheid afspraakjes per dag/week/ maand en de "vrijheid" die daar bij komt kijken , dat die dames echt wel kunnen genieten van bijna al hun afspraken.
Stel je hebt een vaste job, deeltijds of fulltime. je hebt geen relatie en wel nood aan de seks. En je beslist van je inkomen aan te vullen met pakweg 3 a 5 mannen per week. Ja , ik geloof best dat die dames kiezen voor die mannen ipv te relaxen.
Waarschijnlijk niet vanaf week 1, want je zal je weg wat moeten zoeken doorheen mindere klanten.
Maar eens je een vast clienteel hebt denk ik wel dat dat een enorme blijheid met zich meebrengt.
ik hoop dat je gelijk hebt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan