WHEM Deva (massage) Arnhem/Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben een aantal malen bij haar geweest voor een massage.
misschien niet de jongste of de mooiste, maar dat is in deze setting ook totaal niet van belang.
de tekst van de advertentie past goed bij wat er geboden wordt.
massage is goed, prettig en afwisselend. Toch ook wel gericht op zoals zij het zelf zegt: opwekken van seksuele energie/opwinding
dus wat dat betreft wel tantra massage en gericht op verbinden lichaam-geest-gevoel
het aanraken is eenrichtingsverkeer.
het "edging" moet je echter wel letterlijk nemen, want een hoogtepunt is duidelijk niet de doelstelling van de massage
afhankelijk van wat je zoekt (bijv. geen hoogtepunt noodzakelijk) zeker geen verkeerde kwaliteit-prijsverhouding
 
ik ben een aantal malen bij haar geweest voor een massage.
misschien niet de jongste of de mooiste, maar dat is in deze setting ook totaal niet van belang.
de tekst van de advertentie past goed bij wat er geboden wordt.
massage is goed, prettig en afwisselend. Toch ook wel gericht op zoals zij het zelf zegt: opwekken van seksuele energie/opwinding
dus wat dat betreft wel tantra massage en gericht op verbinden lichaam-geest-gevoel
het aanraken is eenrichtingsverkeer.
het "edging" moet je echter wel letterlijk nemen, want een hoogtepunt is duidelijk niet de doelstelling van de massage
afhankelijk van wat je zoekt (bijv. geen hoogtepunt noodzakelijk) zeker geen verkeerde kwaliteit-prijsverhouding
Ik vind een hoogtepunt wel een belangrijke afsluiter. Ondanks dat dat niet de doelstelling is, is er wel een mogelijkheid tot kkaarkomen?
 
ik ben er nu een 4 keer geweest en in geen van de keren is het tot een hoogtepunt gekomen.
Ik vind dat minder belangrijk en heb er ook nooit om gevraagd.
ik zou zeggen vraag het haar voordat je een afspraak maakt.
 
Ik ben er 1 keer geweest, sluit me aan bij wat @putanero60 zegt qua inhoud. Dit is een echte tantramassage, niet zoals de erotische industrie dat heeft gekaapt door een mooie marketingterm te vinden voor betaald aftrekken ;) .

Toen vroeg ik of het erg was als ik klaarkwam en gaf ze heel duidelijk aan dat dat af en toe per ongeluk gebeurde, maar juist niet het doel was. En dat ze als het te dichtbij komt het probeert tegen te gaan. Mijn vertaling toen was, als het gebeurd is het jammer, maar ze kan het niet straffen natuurlijk, alleen zij zal er echt niet naartoe werken. Dus geniet van het proces en maak klaarkomen daar niet het doel, dan kun je beter ergens anders heen.
 
Ik ga volgende week. Vindt het wel spannend. Want de eerste keer dat ik een tantra massage ervaar. Ben echt van nieuwe dingen uitproberen. Jezelf naakt en geblinddoekt? En wordt er gepraat of is het erg stil? Ben echt benieuwd 🙏🏻
 
Ik ga volgende week. Vindt het wel spannend. Want de eerste keer dat ik een tantra massage ervaar. Ben echt van nieuwe dingen uitproberen. Jezelf naakt en geblinddoekt? En wordt er gepraat of is het erg stil? Ben echt benieuwd 🙏🏻
Het begin start je rustig met glaasje water en praat je even wat. Daarna naakt op de tafel en krijg je een soort blinddoek om. Tijdens de massage wordt niet gepraat. Geniet ervan!
 
Wauw Deva is een professional op en top. Hartelijke vrouw en zeker niet onaangenaam om te zien in het echt. Maar echt mannen en dames ik heb nog nooit zo'n lekkere en sensuele massage mogen ontvangen. Bijna beter als ejaculatie of penetratie. Ik ben op een bijzondere wijze hemels wijze bevredigd. Echte aanrader en voelde mij bij Diva super op mijn gemak. I love tantra for life. En heerlijk aan mijn lingam gezeten.Zou dit elke dag willen krijgen maar ook willen geven
 
Naar aanleiding van bovenstaande recensies:

Ik wil binnenkort ook een afspraak maken met Deva.

Kan iemand van jullie het verloop van de massage en dergelijke aangeven.

Dat mag hier of in PM.

Alvast dank.
 
Even praten, ze geeft wat uitleg over tantra en het verschil met erotischeen seksmassage. Uitkleden, op de tafel plaatsnemen en je wordt van boven tot onder helemaal geteased en gemasseerd. Ze geniet van je opwinding, maar klaarkomen hoeft noiet en werkt ze niet bewust naar toe.

Geen prachtige jonge strakke meid, maar ene fijne warme vrouw die je supergeil maakt...
 
Ik ben afgelopen vrijdag geweest.

Deva is een aardige en zachte vrouw. Ze is een echte Tantrika en daar kom je dan ook voor.

Ze brengt je naar ongekende hoogtes met haar massages. Scrotummassage die ze kundig, stevig en pijnloos geeft.

Prostaat-, penis- en eikel massage. en combinaties hiervan.

Ze zorgt dat je op het juiste moment weer wat tot rust komt en wrijft de seksuele energie over je lichaam uit.

Dat gaf bij mij golven van genot en lag ook aardig te kronkelen. Dat zijn dan de zogenaamde droge ejaculaties.

Deva is praktisch en kan je prima uitleggen dat seksuele energie ook voor je welzijn kan worden toegepast. Ze is niet tegen zaadlozingen. Ze wil je laten zien dat het ook anders kan.

Ik moet ook wel zeggen dat ik mij nog steeds fantastisch voel. Ik loop met een licht tintelende eikel lekker vrolijk te zijn:unsure:

Ze blijft in mijn mix van wandelpaden 🤪
 
Eerst dit maar eens beleven. Zintuigelijke sessie zegt mij ( nog ) niets,
maar als ik jouw bericht lees is het zeker de moeite waard.
Je mag wel een tipje van de sluier oplichten in een PB. :mad:
 
Eerst dit maar eens beleven. Zintuigelijke sessie zegt mij ( nog ) niets,
maar als ik jouw bericht lees is het zeker de moeite waard.
Je mag wel een tipje van de sluier oplichten in een PB. :mad:
Volgens mij kan dat ook wel hier.

Voordat de massage begon zoals boven beschreven wordt je gevraagd om een blinddoek om te doen. Op dat moment ben je een beetje de controle kwijt. Op zich had ik daar geen problemen mee.

Vervolgens mag je gaan staan en streelt ze je over je kleren heen. Je hele lichaam wordt meegenomen. Vervolgens gaat ze je langzaam ontkleden. Dat doet ze heel sensueel. De ontblote lichaamsdelen worden gestreeld. Als laatste voel je twee vingers langs de bovenrand van je boxes bewegen en wordt je onderbroek langzaam omlaag verplaatst. Tja ....... daar sprong kleine Teun de lucht in. Was geen probleem en ze legde haar vingers op mijn eikel ter geruststelling. Op dat moment geef je je dus letterlijk en figuurlijk bloot.

Beide aspecten waren voor mij nieuw, onverwacht en spannend.

Daarna mag je zittend plaatsnemen op een kussen (blinddoek nog steeds op). Dan voel en ervaar je strelingen langs je lichaam en langs je ballen en penis. Uiteindelijk vraagt ze of je je mond wil open doen en doet je iets in je mond. Dat is fruit, olijk ...........

Dit duurt zo'n 20 minuten en dan ga je naar het massagedeel zoals beschreven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan