Devaluatie van lesbisch trio?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Trio (MVV) is net als extra's gewoon een manier van up/cross selling. En zeker bij een trio (MVV) is het kul dat het tarief x 2 gaat.
Ik ben ook een trio aangeboden voor een toekomstige date, maar dat zou inderdaad dubbel uurtarief zijn. Als het een bi-trio is waarvan de meiden echt genieten, (en niet hoeven te doen alsof, zoals ze bij de meeste klanten doen) dan is het de evaring wel een keer waard. Maar als het meer een man gericht trio is dan betaal ik het dubbele en dan heb ik denk ik niet dubbel plezier. Ik twijfel nog erg, ik zal er goed over moeten vragen vooraf en hopelijk zijn ze eerlijk met hun antwoorden.
 
Ik ben ook een trio aangeboden voor een toekomstige date, maar dat zou inderdaad dubbel uurtarief zijn. Als het een bi-trio is waarvan de meiden echt genieten, (en niet hoeven te doen alsof, zoals ze bij de meeste klanten doen) dan is het de evaring wel een keer waard. Maar als het meer een man gericht trio is dan betaal ik het dubbele en dan heb ik denk ik niet dubbel plezier. Ik twijfel nog erg, ik zal er goed over moeten vragen vooraf en hopelijk zijn ze eerlijk met hun antwoorden.
Dan adviseer ik je af te spreken met Natasja en Kim.
Ik vond het totaal geen toneelspel bij hun, je merkte dat ze er beide echt van genoten.
 
Twee keer een trio gedaan, twee keer was het helemaal niks.

De eerste keer was niet als lesbisch geboekt, maar de dames ging ook niet tegelijkertijd met mij aan de slag.

Het was de ene dame, terwijl de ander verderop het bed, buiten bereik, lag toe te kijken en daarna andersom. Ze tikten elkaar nog net niet af om de beurt over te nemen.

De tweede keer met andere dames, want misschien was de eerste keer maar pech. Deze keer dik betaald voor lesbisch. In totaal bijna 500 euro.

Nul komma niks lesbisch, ondanks enige aansporing van mijn kant. Terwijl de ene dame met mij bezig was, lag de ander wel tegen me aan, zodat ik iig twee dames kon voelen, maar dat was dan ook alles.

Echt verschrikkelijk allebei de keren. Ik ben er dan ook volledig op afgeknapt en heb daar totaal geen zin meer in.
 
Echt verschrikkelijk allebei de keren. Ik ben er dan ook volledig op afgeknapt en heb daar totaal geen zin meer in.
Dat zou voor mij ook het geld niet waard zijn. Misschien leuk om mee te maken, maar niet voor dubbel de prijs.
Dan adviseer ik je af te spreken met Natasja en Kim.
Bedankt voor de tip, maar ik ben er ook niet perse naar opzoek. Een aanbod krijgen van een dame kan interesant zijn, maar alleen als het voor plezier is.
 
Dat is dus het verschil, er was geen financieel aspect. Ik betaal voor het contact, dus wat GeileGerard zei kan kloppen: mischien probeert ze te zorgen dat haar vriendin ook een uur bij verdiend. Zou het net zo een leuke nacht geweest zijn als het je 400€ per uur had gekost?
Geen idee, had gekunt maar deze deden het echt omdat ze me er leuk uit vonden zien en we al gezellig hadden gesproken.
Ik zie deze vrouwen ook nog zo nu en dan, maak dan ook nog wel een gezellig praatje met ze
 
Een paar jaar geleden een paar keer bij 2 dames geweest die vriendinnen waren. Gaven een echt een super lesbische show. Waren ook vriendinnen. Je mocht alleen kijken en jezelf aftrekken. Maar was meer dan de moeite waard. Ik weet niet of die dames nog actief zijn. Maar ik houd mij aanbevolen voor echte lesbische shows.
 
Terug
Bovenaan Onderaan