Algemeen Deventer algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er recentelijk geweest. Er waren 4 dames beschikbaar en allemaal chagerijnig en ook zeker niet de knapste. Heb ze alle 4 maar even aangesproken op de mogelijkheden en de prijs. Zowel de zeer beperkte mogelijkheden alswel het tarief stond mij totaal niet aan. Onverrichte zaken weer naar huis. Kansloos hier en wat mij betreft doet de gemeente er goed aan om alles op te doeken hier.
 
Ben er recentelijk geweest. Er waren 4 dames beschikbaar en allemaal chagerijnig en ook zeker niet de knapste. Heb ze alle 4 maar even aangesproken op de mogelijkheden en de prijs. Zowel de zeer beperkte mogelijkheden alswel het tarief stond mij totaal niet aan. Onverrichte zaken weer naar huis. Kansloos hier en wat mij betreft doet de gemeente er goed aan om alles op te doeken hier.
Dan ga je toch lekker ergens anders heen
 

Roep om aanpak Deventer prostitutiegebied: 'Doorpakken nu, het holt achteruit'

 
D66 wil weer wat.
Maar het ziet er idd nu niet heel fraai meer uit, ze hebben er totaal niks meer aan gedaan de laatste jaren.
Het is echt einde tijdperk daar.. dat lijkt me ook wel.
helaas
 
Man man man, dat D66 toch met hun "laatste rotte kies"

Deventer heeft al sinds Keizer Hendrik V rond 1123 stadsrechten aan Deventer schonk hoeren in de stad. Die dames hebben de stad mede groot gemaakt.

Dankzij de hoeren extra handelsreizigers die de stad tot bloei brachten.

En nu hebben ze het gedaan. Nu kom ik nooit in Deventer, en weet ook niet hoe het eruit ziet daar, maar de hoertjes wegzetten als rotte kiezen?? Pfoe. Prijzen moeten we ze. Een stad zonder hoeren is als een stad zonder... Nou vul maar in.
 
AD zei:
Het college schrijft dat de nummer 8 tot en met 13 een vergunning hebben voor seksinrichting raamprostitutie. Volgens het college zijn deze panden in goede staat. De panden aan de Bokkingshang kennen in totaal vijf eigenaren, twee van hen zijn actief in de seksbranche.
Ik vermoed dat ze de nummers niet goed hebben en dat het 10 t/m 15 moet zijn. 8 en 9 worden immers gesloopt omdat ze NIET in goede staat zijn. En enkel 12 en 15 zijn momenteel in gebruik. 10 is i.v.m. ziekte gesloten. 13 en 14 zijn niet in gebruik.
Waar 11 is gebleven? Ik denk dat 11 en 12 vroeger 2 verschillende panden waren.

Pand 16 is ook zo'n dichtgespijkerd en vervallen pand.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan