Recensie Diamant, Den Haag, Doubletstraat 75 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
413
05/07/21
436
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Tijdens een onweersbui bij Diamant binnengestapt. In al die jaren nog nooit bezocht, maar wel zo nu en dan een praatje gemaakt. Leuke, professionele Bulgaarse met een maatje meer. Veertig euro afgerekend. Voor dit bedrag was beffen inbegrepen. Elkaar uitgekleed, gewassen en het spel kon beginnen. Beffen kan ze waarderen. Rustig opgebouwd. Pijpen doet ze rustig en goed. In missionaris gebeukt en haar het met de hand laten afmaken. Tegen meerprijs is kussen mogelijk, maar dat vandaag overgeslagen. Leuke meid die ook nog eens goed Nederlands praat. Ik schat haar rond de 40. Ze werkt zo'n 8 jaar in den haag, daarvoor jaren in Alkmaar.
 
Diamant in het verleden bezocht en was een heleboel af gevallen toen ik haar recent weer zag was dit er allemaal weer aan gekomen beetje jammer want ze zag er en stuk beter uit toen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is een van mijn vaste dames waar ik al het langst kom. Werkt er al best een tijdje en hiervoor in Alkmaar gewerkt geloof ik. In ieder geval al heel wat mannelijk vlees naar binnen gehad. Erg vriendelijk en neemt alle tijd voor je. Met name het pijpen is erg goed. Lang en diep. Helaas is ze de laatste tijd erg veel aangekomen wat haar een stuk minder aantrekkelijk heeft gemaakt. Zit eraan te denken om me voortaan alleen af te laten zuigen door haar,
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdagavond even binnengewipt bij Diamant, had haar al vaak zien staan maar nog nooit bij haar geweest. Ze is voor mijn smaak eigenlijk te stevig, maar dat vlezige lijf i.c.m. haar gezicht wel geil. Bezoek was goed, ze praat wel veel maar neemt ook heel erg de tijd. Pijpen deed ze met condoom maar met heel veel variatie en vooral heel lang. Heb haar zeker 20 minuten onvermoeibaar laten zuigen en likken zonder dat ze voorstelde om te gaan neuken. Ik vond 't echt lekker om haar bezig te zien maar houd het zo eeuwen vol, omdat het pijpen met condoom was en ze af en toe wel diep gaat maar het geen stevige deepthroat is. Besloten om haar nog even te neuken, in doggy tegen die dikke reet. Toen was 't zo gebeurd. Prima bezoek, aardige dame, totaal geen tijdsdruk (ze vroeg 40 euro voor 20 minuten en die heb ik vooraf afgerond naar 50 om rustig aan te doen - uiteindelijk dik een half uur binnen geweest dus erg goedkoop), maar voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Jaaaren geleden (7 meen ik) kwam ik vaak in de Doublet. Toen woonde ik nog in Brabant. De afstand was toen prima te doen. Nu woon ik in Limburg en is de afstand niet te doen. Maar omdat ik in de buurt op vakantie was, ging ik weer eens kijken op de Doublet. Ik zag veel oude bekenden en eentje daarvan was Diamant/Diamand. Na wat rondgelopen te hebben, ben ik uiteindelijk bij haar naar binnen gegaan. Toen ik "Dag Diamant" zei, was ze verbaasd en reageerde ze met "Hoe weet jij dat?". Toen vertelde ik dat ik jaren geleden een keer bij haar was geweest.

Voor het standaardtarief had ik pijpen en neuken, maar ik gaf haar 50 euro. Een 10-tje extra omdat ik haar lief vond. :) Ze deed het allemaal prima en ik mocht mij gang gaan. Binnen no-time zat mijn condoom vol. Daarna hebben we nog een kwartier na zitten kletsen. Ze vertelde over haar andere werk en haar studie en andere dingen die haar bezighielden. En ik luisterde geduldig en gaf wat commentaar op wat ze zei.

Bij afscheid vroeg ik haar of ik haar een kus op de mond mocht geven. Dat mocht van haar. Ze zei daarover "zo'n lieve man als jij mag dat". Bij het naar buiten gaan, zei ik lachend "tot over 7 jaar". Zei antwoordde lachend "mag ook eerder".
 
Terug
Bovenaan Onderaan