Recensie Jasmin, Den Haag, Doubletstraat 75 k4 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
412
05/07/21
434
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rond een uur of 3 best veel keuze. Ik was eigenlijk op zoek naar de recent weer na 7 jaar begonnen Szasza (hongaarse, MILF). Omdat zij er of niet was of langdurig bezet, op zoek gegaan naar een andere dame. Roxan was er weer, maar dat blijft aangetrouwde familie🤣. De Poolse Nicol zat op 40 k5 maar was te druk met haar telefoon. In passage 75 liep ik tegen Jasmin aan. Ze vertelde mij al enige tijd in de stenen passage gewerkt te hebben en mij te herkennen als frewuent wandelaar😁. Ik had geen actieve herinnering aan haar, maar dat zal aan de locatie hebben gelegen. Mooi geproportioneerde Dominicaanse met bril.l, cup C en mooie kont. Voor 40 euro 20 prettige minuten beleefd. Extra's zaten vandaag bij mij niet in het pakket, maar dat gaat wellicht bij een herhaalbezoek veranderen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond weer eens gewandeld in de mooie stad achter de duinen.

Na wat rondjes gewandeld te hebben zag ik deze heerlijke dame zitten in haar zwarte bodysuit.

Haar grote glimlach en mooie tanden trokken mij toch wel over de streep, een verzorgd gebit is altijd een plus. Dame spreekt goed NL overigens.

Standaard P&N met een beetje voelen/aanraken afgesproken. Na een korte opbouw heb ik haar heerlijk hard doggy kunnen neuken zonder gezeur over een te grote snikkel etc.

Deed goed mee, en leek zelf ook te genieten, dame was dan ook teleurgesteld toen ik het rubbertje volspoot.

Na een korte maar krachtige sessie vertrok ik voldaan weer richting Amsterdam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan