Recensie Diana, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
435
06/12/21
783
83
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2659542-diana
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs deze Russische deerne bezocht. Contact via de app verliep vlekkeloos en communicatie is perfect. Ze ontving in een anonieme nette flat.

De dame matcht met haar foto's, in de zin dat het geen andere vrouw is, maar er zit wel een wereld van verschil met de realiteit. Daar is alles toch wel keer anderhalf, een beetje doorsnee figuur eigenlijk. Borsten zijn wel flink, maar niet zo mooi als op de plaatjes.

Voor zover de kritiek, het goede nieuws is dat de dame een vrolijke uitstraling heeft, slim en opgeleid is en er helemaal voor gaat. Ze spreekt perfect Duits en aardig wat Engels. De seks is ongeremd en ze pijpt (ZC) uitstekend. Ze laat het duidelijk het liefst gebeuren en laat jou het initiatief, maar dan mag je ook veel met haar doen.

Ik heb me goed vermaakt, ook gezien de prijs. Toch denk ik niet vaker te gaan, daarvoor is ze uiteindelijk toch niet lekker genoeg.
 
Ik bezocht haar ook recent en sluit me volledig aan bij de topicstarter.
Veel photoshop, geweldige grote echte tieten, slow blowjob, praat heel goed Duits (was de voertaal) en Engels (via de app). Blijft tot zondag as, heeft het niet druk, weet nu nog niet of ze NL binnenkort weer aandoet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan