Recensie Diana, Amsterdam 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bakker

Newbie
2
22/07/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was een beetje aan het rondkijken en zag opeens Diana's advertentie.

App contact via WhatsApp en ze spreek redelijk Engels.
Vraagt wel om een video gesprek maar vind ik prima dat scheelt weer een verassing voor mij.
Nadat alles was besproken kreeg ik een adres door en ben ik maar gegaan.
Toen ik aankwam was ik er blij om te zien dat de foto's kloppen en redelijk recent zijn (denk ik)

Nadat ik had betaald gingen we samen douchen dit was extreem geil en kwam erdoor extra in de stemming.
Vroeg dit wel tijdens het bespreken of het mogelijk was dus weet niet of ze het standaard doet maar raad het wel aan.
Toen we uit de douch kwamen ff snel afdrogen en op bed gaan liggen en toen begon ze te pijpen.....dit was niet normaal moest haar stoppen om niet te snel te komen.
ff rubbertje om en paar standjes gedaan en kon achteraf ook nog douchen.
Ben nog ff blijven zitten en had gewoon een leuk gesprek met haar waardoor ik iets langer ben gebleven dan ik had afgesproken maar dit allemaal zorgde ervoor dat het persoonlijker aanvoelde en niet dat snel klaarkomen en oprotten gedoe wat sommige dames hanteren.

Schade: 1uur €250 en dit is zeker niet goedkoop maar meer dan waard,
zeker als je bedenkt dat er vaak extra kosten wordt gevraagd als je al bezig bent en dat vind ik zo irritant omdat het me niet echt in de stemming houd wanneer je bezig bent en er opeens meer geld gevraagd wordt.

Zeker een groot herhalingsgevaar voor mij omdat ik echt een goede klik met haar had.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben net terug van een uurtje met Diana en ik heb de beste seks gehad in jaren (afgezien van thuis).

De foto's op kinky doen haar geen recht. Het is een piepklein slank vrouw-meisje, puntgaaf, heel bijzonder lief en hoffelijk, praat zachtjes maar wel duidelijk.

Ik heb de leiding aan haar overgelaten en ze heeft me bemind licht als een vlinder en af en toe een beetje steviger/strakker op een manier die me van de ene verbazing in de andere liet vallen.

Gelukkig is dit niet mijn eerste recensie anders had geen mens mij geloofd natuurlijk.

Wat er voor mij uitsprong, afgezien van alle kalme subtiele en (zo voelde het tenminste) liefdevolle strelingen en spannende b2b was wat ze met haar mond kon doen voor kleine Gryphon. Ongelooflijk.

Ik dacht altijd dat ik pijpen niet zo bijzonder vond en doorgaans vermijd ik dat plichtmatige gesabbel maar wat ze er nu mee deed... Zo'n heel klein poppenhoofdje, kalm nam ze alles in volle diepte.

Heel bijzonder. Zoals ik nu zit na te gloeien denk ik dat ik voor de komende tijd een droom-adres heb.
 
PS sorry dat ik er een extra berichtje aan besteed maar wat me aangenaam heeft verrast en verbaasd is dat ze in tegenstelling tot de meeste dvp's véél jonger oogt en aanvoelt dan het door haar opgegeven aantal jaren. Ze zou achterin de 30 zijn maar hoe zo'n vrouw het lijfje van een vrouw van ergens in de 20 kan behouden... frappant.

Als het een wondercrème is dan ga ik dat meteen ook smeren ;-)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest. Ze vroeg me na afloop of ik een recensie kon plaatsen, omdat ze wat meer klandizie kan gebruiken. En aangezien ik zeer tevreden was over mijn bezoek, doe ik dat met alle liefde.
Communicatie vooraf was prettig, en zeer soepel. De afspraken die we via de app maakten werden uiteindelijk stuk voor stuk en vol overgave nagekomen.
Het was een verademing om een dame haar (ws) echte leeftijd te zien vermelden en vervolgens ter plekke te constateren dat ze er jonger uitziet. Nogal een verschil met al die dames die stellen 32 te zijn, maar als ze een uurtje later de deur open doen plots tien tot vijftien jaar ouder zijn geworden.
Diana ziet er lief en goed uit, heeft een strak lichaam. Ik schat haar eerder in voor een goede gfe dan een pse, maar dat kan ook aan mij en mijn voorkeuren liggen.
Ik heb een heerlijk uur met haar beleefd dat ook echt een uur was. Geen haast, geen klokkijken, geen gedoe met haar mobiel... Volle aandacht voor mij. Tongzoenen en pzc was heerlijk. En ze genoot duidelijk van het beffen. Kwam klaar en kwam daarna even in mijn armen bijkomen, om de draad daarna weer op te pakken. Voor een klein extraatje mocht ik in haar mond komen, en nadat ik kwam bleef ze nog rustig even zachtjes doorgaan om pas even later het doekje erbij te pakken om de boel uit te spugen.
Hygiëne was uitstekend. En er is gelegenheid tot douchen voor en na afloop.
 
In mijn ervaring zijn extra's een *mogelijkheid* (geen garantie) indien je zelf schoon, hoffelijk, vriendelijk en gul bent en je netjes aan de afspraken houdt.
Een zeer bijzondere dame.
(Ik stop omdat ik anders in herhaling val en dan lijkt het net reclame).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van de goede reviews van @gryphon en @Harold999 deze week Diana maar eens bezocht.
En ik kan de reviews volmondig beamen!
Afspraak maken ging heel prettig, ze houdt van goed organiseren en vereist een korte videocall. Ze heeft namelijk helaas nogal veel last van wandelaars die last minute afzeggen.
Diana heeft een heerlijk zacht, petite lichaam, en is in prima vorm. Ze dartelde heerlijk sensueel over me heen en haar bj skills zijn uitstekend, er past heel wat in dat kleine mondje. Ook kon ze het zeer waarderen om gelikt te worden en werd daarbij heerlijk nat (mijn favoriete bezigheid...). Het feit dat ze daarna mijn kin afveegde met een doekje vond ik dan weer schattig. 🙃 Ik ga zeker op herhaling, het was heerlijk.

Deze dame verdient het om goed behandeld te worden, ze heeft nog plek voor meer klandizie zegt ze, dus doe er je voordeel mee!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ken Diana nu bijna 2 jaar en elke keer met haar is het alsof je met je vriendin ligt te vrijen. Als je deze Aziatische schoonheid het respect geeft wat zij verdient krijg je er zoveel meer voor terug.

Van het samen douchen vooraf naar een uitgebreide vrijpartij op bed was een kleine stap. En sommige dingen wil ze niet maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt en dat ook niet beschaamd geeft ze je een echte GFE.

Na het zoenen en elkaars lichaam verkennen overgaan op het orale gebeuren. Ik heb haar een tijdlang lekker liggen likken en sabbelen. Ik beweer niets maar na verloop van tijd moest ook mijn gezicht even afgeveegd worden!

Daarna door Diana oraal verwend, en zonder te overdrijven maar haar orale skills zijn echt geweldig. Ik heb nog geen dame gevonden die haar overtreft of benaderd op dit gebied. Kan heel goed zijn dat ik wat zij doet gewoon heel bijzonder en lekker vind en iemand anders gewoon iets compleet anders wil. Maar voor mij is dit alleen een reden om haar te blijven bezoeken.

Moeiteloos wordt tijden het pijpen een condoom aangebracht en verwisselt ze van tussen je benen naar boven op je. En kan ze net zolang op je dansen tot je het niet meer kan houden. En lukt dat wel zijn er nog zoveel andere dingen en standjes met haar mogelijk.

Na afloop weer lekker als vanouds tegen elkaar aangelegen, een 2e ronde gedaan plus een afspraak voor de volgende keer gemaakt. Thanks Diana!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1658721-diana
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden was ik de hele dag aan het zoeken naar een geschikt toppertje en na het lezen van al die 5 sterren recensies heb ik Diana met een bezoekje vereerd. Normaal betaal ik never nooit €180/30 minuten incl tz en pzc maar vooruit ik was benieuwd geworden door de recensies en wilde Diana een kans geven. Contact verliep vlotjes en na een videocall kon ik snel terecht.

Diana is een kleine rustige vriendelijke slanke Thaise milf die voldoende Engels beheerst om een gesprek te voeren. Uiterlijk komt overeen met haar leeftijd maar echt niet zoveel jonger dan haar opgegeven leeftijd; denk dat ze stiekem zelfs 5 jaar ouder is obv de rimpels die ik in haar gezicht zag. Op de kamer gelijk een beetje friemelen maar ze was wat afwachtend dus heb ik het geld maar op tafel gelegd waarna ze gelijk wat losser werd. Kleren snel uit en staand een beetje zoenen waarbij haar tong verstopt bleef. Nadat ik vroeg of tz mogelijk was kwam haar tong eindelijk eruit en deed ze goed mee. Daarna haar op bed een tijdje verwend wat ze gewillig onderging om vervolgens haar daarna op de knietjes te dirigeren en aan het werk te zetten. Pijpen was ok maar een beetje slap naar mijn smaak; ook hier moest ik wat bijsturen dus ging ze wat steviger en dieper tekeer terwijl ik haar haren met beide handen vasthield. Daarna condoom erom toen ik eindelijk wat harder was geworden en een paar standjes geprobeerd maar ik voelde gewoon de klik niet ondanks dat ze haar best deed. Condoom snel maar eraf gehaald en weer laten pijpen. Op mijn verzoek sloppy dt wat ze kennelijk niet gewend was want ze begon een beetje moeilijk erbij te kijken. Vervolgens haar gevraagd of ze wilde pussysliden waarna ze gewillig erop ging zitten en eindelijk werd ie keihard toen ze heerlijk heen en weer zat te glijden met haar borsten in mijn gezicht en haar tong in mijn mond. Ze heeft wel een klein buikje heb ik waargenomen; dus niet zo strak als hierboven omschreven. Zodoende heeft ze me glijdend toch tot een heerlijke explosie laten komen. Beiden warm aangelopen heeft ze zorgzaam alles netjes schoongemaakt en ook nog de ventilator voor me aangezet zodat ik wat kon afkoelen. Nog ruim 10 minuten op bed nagepraat waarbij ze oprecht op mij overkwam om vervolgens snel op te frissen, aan te kleden en na een afscheidskusje toch nog met een redelijk goed gevoel vertrokken.

Kortom: Diana is een lieve oprechte dame die haar best doet om de klant tevreden te stellen maar persoonlijk vond ik de ervaring niet zo bijzonder. Verder vind ik haar tarief te hoog; denk dat als ze wat meer klandizie wilt dat ze wat aan haar prijs moet doen. Leuk voor een keertje; 3,5 ster waard maar ik rond het af naar boven vanwege haar persoonlijkheid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
Totale kosten (in euro)
430
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van bovenstaande reviews wilde ik ook graag eens op visite bij Diana, ondanks dat haar foto's mij nou niet bijzonder aanspraken… Ben ik blij dat ik die schroom toch overwonnen heb, want wat een heerlijke dame is dit. Ik heb sterk het gevoel dat het niet haar eigen foto's zijn, want de werkelijkheid gaat die plaatjes echt te boven: een elegante, slanke en petite aziatische, met een mooi koppie en een ontwapenende glimlach!

Ik voelde vanaf het eerste moment dat het/ik goed zat bij haar en ik heb van iedere seconde genoten: heel responsief voor aanrakingen, volop genietend en kleddernat wordend van een (ook voor mij) heerlijke lik- en rimpartij, en hoe ze vervolgens mij betastte en verwende: out of this world… rustig, liefdevol en regelmatig ook behoorlijk diep pijpend bracht ze me langzaam naar de hemel en eenmaal daar aangekomen deed ze haar uiterste best om me daar vervolgens langdurig te houden: niet gericht op een snel orgasme maar op ultiem genot met haar hemelse verwennerij!

Ik kan nog uren doorgaan, maar de boodschap lijkt me helder: CactusJack had een wereldtijd bij haar en alles was heerlijk en liefdevol, ook intiem en tongzoenen!

Vanaf nu ook hoog op mijn (korte) lijstje van ultieme kanjers!
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Is de ontvangst plek druk...?
Ik weet dat ze dichtbij CS ontvangst maar die bestaat uit een nieuw gedeelte en een oud gedeelte.
Gezien haar "openingstijd" is dat bij haar thuis?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1658721-diana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Diana, vorige week bezocht. Inderdaad goede locatie midden in Adam. Goed parkeren. Na ontvangst haar nette ruimte ingelopen, ziet er goed en schoon uit. Mooie dame die voor haar leeftijd super mooi en fit en slank is. Na douche samen op bed gaan liggen en even lekker gekletst en strelen en zacht zoenen wederzijds, Daarna heerlijk door haar verwend. Is echt aanrader, bij het likken werd ze echt goed nat. geen glijmiddel nodig, en heerlijke sessie gehad met veel initiatief en echt genieten. 1 keer lekker gekomen in missio en heerlijk zoenen. Na begin rustig was dit erg heftig. Ze was echt heerlijk ook aan het genieten. Ronde twee begonnen met likken in 69 en daarna ook haar kontje meegenomen en ze heeft bij mij het zelfde gedaan. Kontneuken wil ze nog niet, alhoewel ze wel nieuwsgierig naar is. Maar tijdens lange date wil ze wel keer proberen... Lekker maar wel rusitg behandelen. Geen ps.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan