WHEM Diana Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rondtrekkend circus inderdaad. Ontvangt nu in een bungalowpark vlakbij Nijmegen. Er waren nog 1 of 2 dames aanwezig. Niet gezien maar wel gehoord.

Diana is zeker de dame van de foto's, maar wel wat ouder, ik gok rond de 30. Ze is is ook kleiner dan de 1.65m die in de advertentie staat, en iets minder strak dan ik had gehoopt. Ze heeft wat tattoo's en siliconen borsten. Verder komt ze vrolijk en vriendelijk over.

100 betaald voor 30 min, pzc kon ook voor 50 extra, maar niet gedaan. Ze begon enthousiast m'n hele lijf te likken en toen ik hard werd begon ze pmc. Behoorlijk stevig en ik moest haar vragen iets rustiger aan te doen. Nog een paar standjes gedaan, volgens mij genoot ze er ook wel van, maar uiteindelijk was het toch een standaard afwerkbeurt. Ik stond na 20 min weer buiten, maar ik deed ook niet m'n best om het langer te laten duren.

Op zich prima ervaring, maar kan beter.
 
Iemand ervaring met deze dame? Op Kinky staan een paar reviews,hier is niks te vinden...

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan