Recensie Diana, Haarlem, Rode Lantaarn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stef

Wandelaar
Forumpionier
74
08/07/21
363
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag even langs in Haarlem in de hoop Diana weer eens te treffen. Mede door corona was dit al bijna twee jaar geleden dat ik voor het laatst bij haar was.
Er was een aardige bezetting, aantal gordijnen dicht, dus bezet. Kamer 4 waar ik haar voorheen vaak trof was ook bezet, maar toen ik opzij keek naar kamer 7 (direct rechts als je binnen komt) zag ik haar staan. Ik zag dat ze mij ook nog herkende, dus gelijk naar binnen gestapt.
Even kort praatje hoe het nu gaat en ze begon me gelijk al te strelen en zoenen toen ik mn kleren nog aan had. Snel uitkleden en kleine Stef wassen (deed zij voor me) en toen ging ze op bed liggen met de benen wijd. Heb haar lekker mogen likken waar zij zelf ook van genoot. (alles schoon en fris) Daarna mocht ik op bed liggen en heeft bewezen een echte pijpkoningin te zijn. Heerlijk diep. Daarna nog even 69, daarna weer gewoon pijpen waarbij ze me heerlijk aankeek. Ik hield het bijna niet meer maar wilde perse ook nog even neuken, dus cd er om en in standje missio. Omdat ze me geil bleef aankijken en me een tongzoen gaf was het cd snel en goed gevuld!
Even opgefrist en kort nagekletst. Ben ongeveer een half uur binnen geweest.
Diana blijft voor mij een topper.
 
Gistermiddag even langs in Haarlem in de hoop Diana weer eens te treffen. Mede door corona was dit al bijna twee jaar geleden dat ik voor het laatst bij haar was.
Er was een aardige bezetting, aantal gordijnen dicht, dus bezet. Kamer 4 waar ik haar voorheen vaak trof was ook bezet, maar toen ik opzij keek naar kamer 7 (direct rechts als je binnen komt) zag ik haar staan. Ik zag dat ze mij ook nog herkende, dus gelijk naar binnen gestapt.
Even kort praatje hoe het nu gaat en ze begon me gelijk al te strelen en zoenen toen ik mn kleren nog aan had. Snel uitkleden en kleine Stef wassen (deed zij voor me) en toen ging ze op bed liggen met de benen wijd. Heb haar lekker mogen likken waar zij zelf ook van genoot. (alles schoon en fris) Daarna mocht ik op bed liggen en heeft bewezen een echte pijpkoningin te zijn. Heerlijk diep. Daarna nog even 69, daarna weer gewoon pijpen waarbij ze me heerlijk aankeek. Ik hield het bijna niet meer maar wilde perse ook nog even neuken, dus cd er om en in standje missio. Omdat ze me geil bleef aankijken en me een tongzoen gaf was het cd snel en goed gevuld!
Even opgefrist en kort nagekletst. Ben ongeveer een half uur binnen geweest.
Diana blijft voor mij een topper.
Wat is over het algemeen haar vaste kamer en hoe ziet ze eruit, wil wel een keer langs.
 
Wat is over het algemeen haar vaste kamer en hoe ziet ze eruit, wil wel een keer langs.
Kamer 7, dat is als je binnen komt gelijk rechts. Ze is vrij lang, donker haar (niet zo lang) en heeft een aantal plaatjes op dr lijf. En uiteraard een oost europees accent, maar je kan goed Nederlands met haar praten. Ze is er meestal op maandag en woensdag, maar pas trof ik haar ook op donderdag.
 
ging naar Haarlem en er waren maar 2 vrouwen en besloot naar Diana te gaan en ze stelde niet teleur! begon met me te kletsen en begon met zichzelf te spelen. ze maakte zichzelf schoon en waste de jongen. likte me toen en liet me haar vingeren! erg aardig ... ging 69 naar beneden en zoog me als een koningin. had seks en kon het niet helpen, maar liet de lading los. weer een goed gesprek en dus ging ik blij
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag kennisgemaakt met Diana en ik ben fan. Niks geen haast, niks geen gedoe en lekkere seks.

Bij toeval bij haar terecht gekomen want ik had net een rondje in de lantaarn gekeken en zag enkel dichte gordijntjes en drie wachtende heren. Dus ik naar buiten, klaar om terug naar huis te gaan. Er liep toen net een man naar buiten en hoewel ik verwachtte dat een van de andere heren eerst zou gaan liep ik toch even naar binnen. Ze keek tussen het gordijntje door en knikte mij naar binnen. Ik twijfelde en een andere heer liet haar merken naar binnen te willen, Diana weigerde hem. Dat maakte mij duidelijk dat ik niet perse achteraan de wachtrij hoefde aan te sluiten en ik schoot naar binnen

Ik ben al een tijdje opzoek naar een dame die niet alleen een snel nummertje afdraait en Diana valt daar voor mij wel onder. Ze praat goed NL en dat maakte het extra prettig. Dat er eerst een staande verkenning was voordat er betaald moet worden ook aangenaam, het neemt het zakelijke bijsmaakje nog wat verder weg.

Ze heeft me heerlijk gepijpt, precies waar ik naar opzoek was. Vingeren mocht zowaar volledig, ook vingers naar binnen, dat heb ik al lang niet gezien.

Ze doet lekker aan voorspel en ging boven me staanen vroeg of ze over mij heen mocht klaakomen. Prima, zei ik.

Na 69 heb ik haar op de knietjes naast het bed gevraagd zodat ik kon zien hoe ze me diep nam. Met wat moeite nam ze me bijna helemaal! Geil!

Ik liet haar merken dat ze me bijna liet komen. Bij PZC wel zo netjes want ik wil niet onaangekondigd in haar mond spuiten. Ik verwachtte afgemaakt te worden met een handjob maar niet was minder waar. Ze bleef door zuigen, ook toen ik nogmaals zij dat ik op het punt stond klaar te komen.

Haar mondje helemaal vol gespoten en ze bleef langzaam nog een beetje door sabbelen. Wat een geilerd!!
 
Hallo wie weet hoe laat deze diana begint ? Ik ben rond 18:30 in haarlem. Werkt deze dame in de avond ?
Meestal begin van de middag, tussen 12 en 13 uur. Gaat vaak wel in de avond door. Was daar een keer rond half zes, toen kleedde ze zich na mij weer 'normaal' aan want ze ging even eten, dan na het eten weer terug voor de avond....dus rond etenstijd kan je even misgrijpen...
 
Meestal begin van de middag, tussen 12 en 13 uur. Gaat vaak wel in de avond door. Was daar een keer rond half zes, toen kleedde ze zich na mij weer 'normaal' aan want ze ging even eten, dan na het eten weer terug voor de avond....dus rond etenstijd kan je even misgrijpen...
Vraag me af of deze dame ook trio's doet met andere dames uit de Rode Lantaarn. Bijvoorbeeld met Andrea. Weet iemand dat?
 
Onlangs een flink eind gereden maar ze was er niet helaas, kamer was leeg. Weet iemand of ze nog wel werkt hier en op welke dagen of tijden?
Ik heb haar donderdag gezien in de middag rond 15.00 uur! Ben bij Andrea naar binnen geweest! Heb haar niet gevraagd of ze trio's doet met Diana! Wel spijt van, want lees hier goede recensies over Diana! Daarom mijn vraag of ze trio's doet met Andrea? Heb vaak samen met die Mexicaanse Anna met Andrea op de kamer een trio gehad. Maar die Anna gaat een beetje op de automatische piloot de laatste tijd! En je mag bij haar niet zoveel als bij Andrea, daarom!
 
ik kwam daar eigenlijk altijd standaard maar sinds kort mag ik niet meer naar binnen weet niet precies waarom. Net nog langs gegaan was een man binnen met de gordijnen open haar onder aan het spuiten. Erg geil heb er even naar gekeken de deur stond ook open maar ik ben niet naar binnen gegaan. Ze keek me wel geil aan maar zag het niet als een uitnodiging. Tegenwoordig blijft ze op haar telefoon kijken en negeert me volkomen. Iemand anders hier ook last van?
 
ik kwam daar eigenlijk altijd standaard maar sinds kort mag ik niet meer naar binnen weet niet precies waarom. Net nog langs gegaan was een man binnen met de gordijnen open haar onder aan het spuiten. Erg geil heb er even naar gekeken de deur stond ook open maar ik ben niet naar binnen gegaan. Ze keek me wel geil aan maar zag het niet als een uitnodiging. Tegenwoordig blijft ze op haar telefoon kijken en negeert me volkomen. Iemand anders hier ook last van?
Gaat dit wel over Diana, lijkt mij meer een actie voor Andrea, de dame van de laatste deur in het gangetje.
 
dit gaat over Diana naar binnen gelijk de grotere kamer met bad aan je rechter hand. Bij andrea kom ik niet of ze valt in slaap of ze bijt je tijdens het pijpen. deze vrouw heeft op het moment bruin haar met aardig wat tattoos en is van poolse kom af. Op deze plattegrond:
kamer 7.
 
Ben vanmiddag even langs gegaan. een tijd geleden zei Indomen iets a la "ze zag er chagrijnig uit, ben niet langs gegaan". Nou dat was vanmiddag zeker weer het geval!! Ze was uiterst chagrijnig, al bij binnenkomst, als een kapitein die bevelen stond te schreeuwen, echt bezopen, ben dus weer vertrokken en dan is mevrouw dus nog gepikeerd ook. Ze hoeft me niet te vleien, maar een beetje normaal contact en gedrag is meegenomen. Hiermee maakt za absoluut geen reclame voor zichzelf. Voor mij is ze ineens een TMM (Te Mijden Meid).
Het 'grappige' was dat op de kamer van Andrea een donkerharig Oost-EU meid zat die misschien nog wel onsymathieker was!. Een tijd geleden schreef ik al kort over haar en dat ik ze toen ook al zo enorm onvriendelijk was; als ze je een (1) keer binnenroept en je doet niet meteen wat zij wil dan is dat ineens reden om echt vreselijk gedrag te vertonen. Zooo fout. Haha, 2 TMM's in minder dan 5 minuten!!
Haarlem is hiermee voor mij wel heel erg over.
 
Ik wil morgen naar Haarlem gaan voor Andrea maar de laatste keer op een zaterdag in de Rode Lantaarn kamernummer 2 had ik volgens mij met Diana van doen. Het klopt toch dat Andrea normaliter doordeweeks op deze kamer zit?

Kan iemand mij zeggen of Andrea momenteel werkt in de Rode Lantaarn of is ze afwezig (vakantie) want ik kom speciaal voor haar? Bvd
 
Terug
Bovenaan Onderaan