Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of deze topper nog ontvangt. Wil ontzettend graag weer langs gaan, maar heb haar nummer en advertentie niet meer
Toevallig had ik haar nummer opgeslagen en ben er onlangs geweest.
Was een heerlijke pijpbeurt op de bank. Het is inderdaad een topper. Erg jammer dat ze er niet even op ging zitten want vond het vroeger wel fijn neuken met haar maar dat doet ze dus niet meer
 
Sterk verhaal? Vrouwen die neuken voor geld? Oudste beroep van de wereld, dus daar heb je toch wel een keer van gehoord?? 😂
Deze dame heeft in loop der jaren haar aanbod aangepast en doet dat dus niet meer.
Vroeger had ze ook veel overgewicht en nu is ze heel slank.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Met dank en een van onze medewandelaars het nummer van deze topper gekregen. Kreeg tot mijn verbazing heel snel antwoord. Tot nu toe bij mijn dates met Diana het zelfde recept rustig aan een lekker hand mijn onderbroek in, handschoentje aan vinger mijn kont in en heerlijk klaar getrokken worden.

Dit keer de keuze gemaakt voor een pijpdate. Ik werd zoals altijd heel vrolijk en lief ontvangen, meteen binnen voelde ze al even aan mijn broek (had een sportbroek aan, en alleen het idee dat ik weer bij haar kwam gaf mij al een flinke bobbel in mn broek). Je hebt wel heel veel zin met zo een bobbel in je broek, en ik moet nog beginnen zei Diana lachend.

Zoals gewoonlijk financiën eerst afgehandeld en daarna mijn broek meteen omlaag. Zonder te aarzelen begon Diana gulzig te pijpen, heerlijk dat ze met de andere hand lekker aan je ballen friemelt. Ik moest al heel snel vragen of ze even rustig aan wilde doen. Ik wilde namelijk (zoals altijd) graag een vinger in mijn kont. Zo gezegd zo gedaan, een handschoentje aan en ze kwam weer op haar knieën voor me zitten. Vakkundig voelde ik haar vinger weer naar binnen glijden, wat een heerlijk gevoel is dat als zo een dame dat voor je doet. Ze had hem nog niet in haar mond en toen hield ik het niet en spoot ik haar behoorlijk onder. Dit was gelukkig geen probleem, ik kreeg een doekje en heb mezelf schoon gemaakt. Helaas voelde ik dat ik nog een flinke lading over had. Ik vroeg of er tijd was voor nog een tweede ronde, dit was geen probleem. Met haar heerlijke zuig kunsten maakte ze me binnen no-time weer hard, en heeft ze me heerlijk naar een tweede hoogtepunt gepijpt. Deze keer netjes haar mondje vol mogen spuiten. Wat geweldig is, is dat ze als je klaarkomt rustig door blijft zuigen en rustig wacht tot je klaar bent. Daarna spuugt ze het wel uit, mij boeit dat persoonlijk niks.

Lieve Diana, je bent geweldig! Je maakt elke date speciaal en kan nu al niet wachten tot ik weer voor je sta met mijn broek op mijn knieën.
 
Terug
Bovenaan Onderaan