Recensie Didi, Almere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
379
19/07/21
222
6
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/5987730-didi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag nacht langs geweest bij Didi. Na enige app contact afgesproken om 1 uur. Ze gaf de straatnaam door en ik moest appen wanneer ik er was voor het huis. 1 uur in de straat ik app geen reactie, ik bellen en blijven appen zonder reactie. Uiteindelijk kwart over 1 weg gereden waarna ik rond half 2 een appje kreeg dat ze op de wc zat en of ik kon kwam. Is was even ver van huis als van haar verwijderd, maar mn zak was vol dus weer richting haar gereden. Ik belde aan bij een appartementen complex en werd boven bij de deur door Didi ontvangen. Ze leek totaal niet op de foto's en klonk als een bouwvakker die een pakje sigaretten per uur rookte. Ik twijfelde nog even om te vertrekken, maar zoals ik al zei was mn zak vol dus liep ik toch naar binnen. Ruim appartement en ze ontving in een ruimte kamer met een twee persoons matras op de grond. Ik kon afrekenen (150 voor pijpen zc, neuken, anaal en twee keer klaar komen), mij uitkleden en op het matras plaats nemen.
Ik had betaald voor pzc, maar gezien de hygiëne heb ik per plekke toch voor pmc gekozen. Condoom er op verstand op nul en genieten van de pijpbeurt. Gelukkig kon ze dat wel goed en de spanning was hoog, kwam dus binnen no time klaar. Condoom er door haar afgehaald, mn pik met een doekje afgeveegd en ze zou even een sigaretje doen om daarna te neuken. Ik ben even blijven liggen, maar mijn zak was al geleegd en Didi hielp niet echt om 'm weer omhoog te krijgen. Nog gevraagd of ik korting kon krijgen omdat ik het half uur niet had vol gemaakt, niet (anaal) geneukt had en maar 1 x was klaar gekomen. Toen was haar Engels ineens niet meer zo goed. 150 euro lichter heb ik het pand weer verlaten.
Geen aanrader dus!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan