Recensie Sofia (vh Iasmina/Georgiana), Hasselt (vh Waregem/Antwerpen) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
540
29/10/21
502
66
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/georgiana-7.html
Totale kosten (in euro)
50
Een lang verhaal kort…. Deze juffrouw heeft totaal geen notitie wat persoonlijke hygiene behelst…
een absoluut dieptepunt
ik heb r plaats laten nemen op haar knieën leunend op haar ellebogen zodanig gepositioneerd dat ik vanop afstand mezelf kon afrukken met zicht op haar gleuf
de intieme geur is te vergelijken na een weekend Tomorrowland zonder douchen

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-m-back-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag mijn dieptepunt beleefd bij een roemeense die zich uitgeeft voor een slovaakse .. zegt al genoeg .
Ik had al een wrang gevoel toen ik haar zag en wou terugkeren maar johnny onderaan besliste om er voor te gaan. Ze is superslank , kleine borstjes en kontje maar je mag er niet van genieten. Ze verplichtte me op bed te liggen .. begon al dadelijk over halfslappe Johnny een plastieken zak te trekken en wat te zuigen.. Zoals eerder vermeld vind ik zuigen op een plastieken hoes maar niks. Ik mocht een standje kiezen .. kutje likken en borstjes teasen was er niet aan .. dan maar in missionary de trein in gang gezet. Met alle moeite van de wereld leidde ze de inmiddels opgegroeide Johnny binnen in de kleine danszaal. Ik had geen haast en langzaam liet ze Johnny de zaal verkennen . Na 10 minuten vraagt ze of ik het kan afmaken ..veel te vroeg naar mijnsinziens . Mits er toch geen andere posities mogelijk waren en er totaal geen vriendelijkheid aanwezig was en ze daarbovenop dringend verzocht om te cummen heb ik haar na 5 minuten keihard genomen om dan het zakje te vullen. Normaal wil ik de dame mee laten genieten .. dit was hier niet mogelijk.
Op het terras buiten was een Tjechische dame aanwezig en heb haar verteld dat ik dit nog nooit had meegemaakt .. volgens haar was dat eigen aan veel Roemeense dames: geld verdienen met minimale inspanning.
Moraal van het verhaal : nooit meer bij een Oost-Europese ..geldklopperij zonder service .

Terug
Bovenaan Onderaan