Algemeen Dierdorf , Finca Erotica.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.538
16
Het is beetje ver om speciaal naar deze club toe te reizen , maar ben je op de route Köln naar Frankfurt , dan kom je heel kort langs deze club voorbij. Is maar 4 kilometer van de Autobahn 4. In de buurt van Koblenz Neuwied.
Meestal wip ik er ook langs , want ik kom daar graag. Het is een club met typisch Duitse sfeer, komen niet veel internationale bezoekers.
Binnengekomen op de happy hour 40 € , dan is er geen bier bij. Maar wel lekker gebarbecued tot het onweer losbrak. Er is ook een zwembad en er zeker genoeg keuze in dames.
Een stuk of 25 denk ik zo.
Veel lopen met de borsten bloot.
Vaak is t rustig daar maar op die zondag dat ik er was , kwam er veel volk.

Ik heb 3 dates gedaan met Bianca, Redonca en Ghanese Naomi ( ex Golden Time) waarbij de laatste de beste was.
Het is dat zo ver is , anders kwam ik er zeker vaker.
 
En eindelijk ben ik hier ook eens geweest. Ik ben hier vaak voorbij gevlamd, letterlijk want de A3 ligt vlakbij, maar om een of andere reden heb ik de afslag Dierdorf steeds overgeslagen. Tot nu.

En ook nu was ik er bijna voorbij gereden, de club ligt redelijk anoniem naast een grote winkel, net buiten het dorp.
Het happy-hour tarief van 40 euro is nog altijd van toepassing; voor een badjas mag je 3 euro extra neerleggen. Ik vertelde de theke dat ik nieuw was en ze zei : 'de lockers zijn ginds'. Meer uitleg kreeg ik niet, maar ik kan al stilaan mijn plan trekken zoals ze dat in Bellege zeggen niewaar. Ik kreeg een sleutelhanger die net niet helemaal uitgerafeld was.
redface.gif


De lockers zijn van die smalle onhandige kastjes die je ook oa in FKK World hebt, niet de enige overeenkomst. Ook de doucheknoppen zijn dezelfde en ook al even moeilijk afregelbaar, dat beloofde...

De club zelf gaf wel een goede indruk, een verbouwde hangar is het eigenlijk. Het leek een beetje op Oase, maar dan kleiner. Overal stonden er ouderwetse zetels met veel kussens.
Het ontbijtbuffet was degelijk, zonder meer. Van latere maaltijden heb ik geen gebruik gemaakt.
Centraal staat een mooie ronde toog met krukjes die ook aan vervanging toe zijn. De bediening was wel prima, niks op aan te merken.
Achteraan is er het bubbelbad, op perfecte temperatuur met daarachter 3 ligzetels die net niet dooreenvallen. De sauna ernaast was héét, maar wel aangenaam.
Naast de sauna is de wintertuin , zeg maar het rokershol vanwaar je de tuin met het zwembad kon zien. Dat zwembad zag er uitgeleefd uit, maar het is natuurlijk putteke winter. Bij zomerse temperaturen geeft het geheel wellicht een betere indruk.

En mijn beeld van Finca Erotica is : het PSR-gevoel, een nette heren sociëteit. Het was wel proper overal, zeker wel. Dit is wel een club om te chillen.

Dames waren er ook, natuurlijk wel. Een twintigtal. De eerste die ik tegen kwam was Kashida, dame die vroeger nog in Babylon was en toen wel eens ongevraagd mee in de sauna en het bubbelbad kwam. Ik heb haar toen eens goed op haar plaats gezet, nu liet ze me wel met rust.
Er was Nina, een heel mooi meisje naar mijn normen. Ik zag echter dat ze op een uur tijd 3 keer van een kamer kwam en dan gaan alle alarmen af natuurlijk. Spijtig want ze ziet er wel goed uit.

En er was Tania, een Roemeens meisje dat ik bij mijn aankomst al gezien had. Met haar heb ik een hele leuke kamer gehad. Opmerkelijk : de kamers hebben namen en geen volgnummers.

Daarna heb ik nog veel saunatjes gedaan en gebubbeld. Plots zag ik een geklede man die ik al eens gezien heb, de manager en tevens de vroegere manager van FKK World jawel. Is FE ook van de 81-mannen? I don't wanna know...

Samengevat : ik ben blij dat ik hier ook eens geweest ben. En als het mooi en warm weer is kom ik nog eens langs.
wink2.gif
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan