Recensie Dikke blonde op P2G2P6 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike072

Vaste klant
241
02/10/22
88
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor alle wandelaars even ter waarschuwing......ga niet bij deze vrouw naar binnen. Bij de deur afspraken maken en eenmaal binnen spreekt ze opeens geen Engels meer en weet ze niet meer af van de gemaakte afspraken.
 
Voor alle wandelaars even ter waarschuwing......ga niet bij deze vrouw naar binnen. Bij de deur afspraken maken en eenmaal binnen spreekt ze opeens geen Engels meer en weet ze niet meer af van de gemaakte afspraken.
Wacht wat hoor ik allemaal? 😂 opeens geen engels meer? 😂😭
 
Wacht wat hoor ik allemaal? 😂 opeens geen engels meer? 😂😭
Hahaha na 2 minuten bij binnenkomst aangeven dat ze Engels niet begrijpt terwijl aan de deur de afspraken gewoon in het Engels gemaakt zijn.

Ach ja, gegokt en verloren. Dus ik hoop dat er niet veel anderen op dit paard gaan gokken.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ja. Deze is vreselijk. Aan de deur kan een hoop, eenmaal binnen snapt ze er niks meer van, toen met veel pijn en moeite pijpen (zc). Ben blij dat ik niet met mijn ogen knipperde. Want binnen één minuut moest het condoom er om, en wou ze snel over op sex.

Gezien er een topic over is, ook maar even een recentie.
Kwaliteit van dit bezoek was ver onder maats voor de Achterdam, in een geile bui er toch in getrapt.

Met het naar binnenlokken kon een hele hoop, eenmaal binnen was dit niet meer het geval.
Na aandringen op de gemaakte afspraken, was pijpen (zc) toch wel mogelijk. Dit duurde niet langer dan 1 a 2 minuten en daarna was ze over op de daad.

Eenmaal begonnen aan de daad, mocht dit alleen heel zachtjes en teder. Ik was er helemaal klaar mee, en ben weggaan.
Enige voordeel was dat pijpen (zc) kon voor 50e in totaal.
 
Ja. Deze is vreselijk. Aan de deur kan een hoop, eenmaal binnen snapt ze er niks meer van, toen met veel pijn en moeite pijpen (zc). Ben blij dat ik niet met mijn ogen knipperde. Want binnen één minuut moest het condoom er om, en wou ze snel over op sex.

Gezien er een topic over is, ook maar even een recentie.
Kwaliteit van dit bezoek was ver onder maats voor de Achterdam, in een geile bui er toch in getrapt.

Met het naar binnenlokken kon een hele hoop, eenmaal binnen was dit niet meer het geval.
Na aandringen op de gemaakte afspraken, was pijpen (zc) toch wel mogelijk. Dit duurde niet langer dan 1 a 2 minuten en daarna was ze over op de daad.

Eenmaal begonnen aan de daad, mocht dit alleen heel zachtjes en teder. Ik was er helemaal klaar mee, en ben weggaan.
Enige voordeel was dat pijpen (zc) kon voor 50e in totaal.
Tjaaa..........negeren verder dit soort meiden, dan zijn ze snel weer weg ook.
Werd er bij jou ook een eierwekker op 10 minuten gezet?
 
Hahaha na 2 minuten bij binnenkomst aangeven dat ze Engels niet begrijpt terwijl aan de deur de afspraken gewoon in het Engels gemaakt zijn.

Ach ja, gegokt en verloren. Dus ik hoop dat er niet veel anderen op dit paard gaan gokken.
Vind het jammer dat je het zo hebt ervaren, maar hier leren wij van. Gelukkig zijn er nog genoeg andere die wel aan de wensen kunnen voldoen. Vaak is het wel gokken.
 
Vorige week zag ik haar. Goed dat ik de berichten hier heb gelezen, anders had ik zeker een bezoek gebracht. Wel jammer die slechte dienstverlening, want op zich is een dikke blonde een prima aanvulling op de Achterdam. Maar bij Gisella was het ook weer fijn.
 
Vorige week zag ik haar. Goed dat ik de berichten hier heb gelezen, anders had ik zeker een bezoek gebracht. Wel jammer die slechte dienstverlening, want op zich is een dikke blonde een prima aanvulling op de Achterdam. Maar bij Gisella was het ook weer fijn.
Je kunt dan beter Sandra nemen, 2pg2k3.
Die is inmiddels dikker als de betreffende die nu op 14k2 zit, maar heeft wel veel betere service.
 
Je kunt dan beter Sandra nemen, 2pg2k3.
Die is inmiddels dikker als de betreffende die nu op 14k2 zit, maar heeft wel veel betere service.
Sandra is niet dikker hoor, geloof me. Sandra is wel knapper, alleen kijkt ze altijd zo ontevreden en chagrijnig, ook tijdens de sex. Dat is voor mij de reden dat ik maar één keer bij haar binnen ben geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan