Recensie Dilara, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Drlove765

Stamgast
483
24/08/21
307
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2847398-dilara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag al diverse keren haar advertentie langskomen sinds vorig jaar. Heb 1 keer met haar geappt ze zat toen in Den Haag ze kwam heel vriendelijk over maar helaas matchten onze agenda niet. Aangezien paar van mijn vaste dames niet konden ging ik op kinky kijken en zag de adv van Dilara staan heb haar geappt en even later kon ik langs komen. Zij is daadwerkelijk de dame van de foto's met een mooie strakke lichaam. Alles wat er staat is inclusief behalve pzc dat was 50 extra maar dat heb ik niet genomen. Zij houdt van tongzoenen vanaf moment van binnenkomen tot weggaan. Ze is echt een lieve meid. Bij het pijpen neem ze ook uitgebreid je ballen mee. Ik vond het een uitstekende date zeker voor hehaling vatbaar ik heb haar bij mijn vaste dames erbij gezet. Ze is geboren en woont in Spanje en is van origine half spaans half turks. Ze komt bijna maandelijks voor een week. Nu is ze er tm zondag. Rond 10 jan. Kom ze weer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan