Eind april ben ik naar Dina op zoek gegaan, na mindere ervaringen in de Doubletstraat en op de Achterdam. Ik was daar bij dames naar binnengegaan puur op hun 'looks' & dansjes en hun verkooppraatjes en mijn geiligheid, zonder recensies te checken of zelfs maar een naam te vragen. Dat werkt voor mij niet: ze deden echt wel wat ze hadden beloofd maar het werd kille afwerksex en het ging alleen om snel geld verdienen. Ik vond er geen bal aan en dacht: misschien stop ik weer met mijn wandelaarsavonturen, het was een paar maanden mooi maar nu is de nieuwigheid er wel af en eigenlijk is het niet echt leuk. Maar ik dacht ook: ik ga eerst nog eens langs bij een pro - een dame met ervaring die er is voor de lange termijn. Dus ik ben naar Haarlem gereden waar ik Dina al een paar keer had zien zitten. Op het Forum had ik gelezen dat ze in ieder geval geen eendagsvlieg is in dit beroep

, dan zal ze er wel wat van kunnen leek mij.
Gelukkig was ze aan het werk die avond, achter het raam naast het Poortje. Ze leek eerst wat verbaasd dat ik binnenkwam - ze ontvangt vooral vaste klanten zei ze later. Mooie grote kamer, groot bed, overal spiegels. Ze begon met wat leuk gebabbel (in het Nederlands), uitkleden, wasje, lekker strelen, geen haast. Toen een heel lekkere en lange pijpbeurt (mc), diep en smakkend met lekker gekreun, ik kreeg het er warm van. Ik mocht haar aanraken maar niet met mijn vinger in haar kutje. Daarna stelde ze voor om doggy verder te gaan en stopte ze kordaat mijn jonge heer in haar gleuf, voelde gelijk lekker. Ik kon haar lekker hard neuken (mc) en als ik even vertraagde nam zij het tempo over, als ik weer versnelde liet ze mij weer begaan. Precies goed! Via de spiegel keek ze naar me, ik had mooi uitzicht op haar lekkere kont en (via de spiegel) op haar mooie grote tieten. Gewoon lekker hard op en neer, maar het voelde bij haar niet plichtmatig, ze zorgt dat de sfeer er beter in blijft. Ik hield haar lekker vast bij haar heupen, op een gegeven moment vertraagden we even en neukte ik haar wat rustiger met lange halen terwijl ik goed zicht had op mijn pik en geil haar billen uit elkaar trok - dat werd me te veel natuurlijk en toen kwam ik brullend klaar. Ook heel goed: ze bleef nog even zitten zodat ik kon nagenieten en ze zei leuke dingen. Kijk, dat was dus een geslaagd bezoek en hier kunnen al die jonge geldwolfjes nog wat van leren.
Ik vroeg toch nog even hoe oud ze was - vind ik moeilijk in te schatten. Ze zei 46, nou dat is ze zeker niet. Misschien heb ik voor het eerst in mijn leven een vrouw van boven de 60 geneukt, zou zo maar kunnen! Maar ze ziet er echt prima uit en het was écht leuk met lekkere sex, ik ging voor het eerst sinds een tijdje weer voldaan, tevreden en met een glimlach naar huis na m'n DVP-bezoek. Ze werkt meestal 5 dagen per week zegt ze, dagen wisselen een beetje, en tussen 18:00 en 20:00 uur gaat ze naar huis om te eten, daarna komt ze weer terug.