Recensie Dina, Steegje 1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jonjo

Newbie
Forumpionier
24
06/07/21
6
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
weer een dag met bijna alle ramen dicht. vond Dina alleen, wist het niet zeker maar ging er toch voor. oudere maar schone dame. spreekt nederlands en engels. was niet in de stemming voor lange discussies dus meteen ter zake, zet de cd op, en een lekkere diepe pijpbeurt terwijl ik haar vinger. dan bovenop en doggy om af te maken. niets bijzonders, maar deed zijn werk op een rustige dag.
 
Is deze dame de Dina , die vroeger op het Zandpad zat en later ondermeer in Den Haag en Haarlem ? dan moet ze intussen wel 70+ zijn. Had meestal een bordje Dina in het raam staan.
 
Ja inderdaad Zandpad en Den Haag ook, en ook in Alkmaar een korte tijd. Ben regelmatig bij haar geweest, ze is zeker niet de jongste meer maar doet alles lekker rustig en pzc. 70 is ze denk ik nog niet ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had haar naamkaartje weer zien staan, ben naar binnen gestapt en vroeg naar de prijs en heb haar betaald.
Ik heb even mijn handen gewassen en hierna gingen we op het bed liggen.
Ze begon met mij een heerlijke pijpbeurt te geven en hierna heeft zij me geneukt in standje cowboy.
De seks die we hadden was best lekker, ze heeft een heerlijke poes en kwam bijna klaar.
We keken elkaar diep in de ogen, terwijl ik haar penetreerde genoot ze er zichtbaar van.
Hierna kwam ze naast me liggen en verwende elkaar met knuffels en zoentjes.
Dit was een bijzonder prettige ervaring, we verstrengelde onze lichamen met elkaar en ik genoot van haar warme lichaam en haar borsten terwijl ze mij ook nog een massage gaf op het hoofd.
Ze heeft een heel fijn gezicht om naar te kijken ondanks dat ze toch wat ouder is.
Ik heb haar hierna bedankt voor haar diensten en een zoentje gegeven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Onlangs de stoute schoenen aangetrokken en bij Dina naarbinnen gestapt tegen het instaptarief.

Ze ontving in een ontzettend grote kamer met een gigantisch bed. Nog nooit zo'n groot bed gezien bij een raamlocatie. Meestal zijn die bedden echt belachelijk klein, dus dit was heerlijk. Dame ziet voor haar leeftijd echt top uit. Geen idee hoe oud ze precies is maar ze heeft nog steeds de drive van een jonge vrouw. Extra's niet geboden maar ook niet naar gevraagd; zal ik bij een volgend bezoek maar eens naar informeren. Al met al een absolute aanrader als je in de buurt Haarlem bent. HH gevaar is dan ook 100%😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan