Recensie Dina, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngeloSalvatore

Vaste klant
106
14/10/21
191
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1741946-dina
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deel 18. Dina, De Russische Roemeen

Op woensdag 28 december een afspraak gemaakt om 20.00 uur. Toen ik aankwam zei ze dat ik even moest wachten. Dit heeft 48 minuten geduurd waarna ze een bericht stuurde met een excuus dat ze nog bezig was.

Dit was al een groot minpunt. Als je een klant hebt, laat je die niet zo lang wachten. Ik heb ook mijn afspraken.

De dag erna weer geprobeerd en deze keer 30 minuten gewacht. Toch weer jammer. Ik had intussen al een andere dame geappt. Minpunt 2.

Ze berichtte dat ik kon komen.

Eenmaal op haar kamer bleek ze niet de dame te zijn van de foto's en ook klopte er helemaal niks van de extra mogelijkheden die daar beschreven stonden. Minpunt 3 en 4.

Ze was Roemeens en ook niet Russisch wat ik jammer vond. Minpunt 5.

Uiteindelijk betaald voor een uurtje. 130 euro.

Ze pijpte wel zonder en best lekker maar het was veels te kort en ze pakte meteen al een condoom. Minpunt 6.

Toen ik haar in missio neukte, ging ze meteen tekeer en sloeg haar benen om me heen, wreef over mijn haren. Het leek een beetje teveel op mij snel klaar laten komen.

Hierna in doggy gepakt. Klaargekomen maar toch best snel.

Een beetje gekletst en had het gevoel dat het al voorbij was en dat was het ook. Ze wilde geen tweede ronde meer en was al klaar.

Tsja, dan kan je doen wat je wil maar je gaat het nooit winnen van een dvp. 130 euro naar de maan voor maar 10 minuten seks of zelfs minder.

Aardige dame, maar blijkbaar weet ze niet het verschil tussen een vluggertje en een uur.

Helaas een slechte ervaring en ik durf nu niet meer dames te bezoeken die op kinky staan want de foto's zijn gewoon hartstikke fake en het is zeker niet de eerste keer dat ik dit meemaak.
En naast de foto's zijn het ook de diensten. Ik vraag me echt af of er niet een pooier is die al die profielen aanmaakt en ook de whatsappberichtjes beantwoordt want zo voelt het wel.
Ik zou het erg op prijs stellen als er een soort check gedaan kon worden want het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn.

Dan maar nog liever de dames achter de ramen omdat je dan meteen ziet wie het is.
 
Bedankt voor je reactie. Ik had al paar keer geprobeerd haar te contacten, maar kreeg geen respons. Foto's leken al te mooi om waar te zijn.
Als ik het niet vertrouw vraag ik altijd heel expliciet of de persoon ook dezelfde is als die ik ga ontmoeten. Wanneer dit niet zo blijkt te zijn en de foto's ook niet overeenkomen haak ik gelijk af.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan