Waarschuwing Dina Rotterdam.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Dit is niet zozeer een waarschuwing, maar meer een uiteenzetting voor andere wandelaars wat ze kunnen verwachten bij Dina:

Gisteravond afgereisd naar Rotterdam voor een bezoekje aan Dina. Whatsapp ging soepel, dus na een half uurtje sturen kwam ik aan in een lange straat in het havengebied. na een half uurtje wachten en steeds "bby wait 5min" kreeg ik een huisnummer.
Ik mocht niet aanbellen maar moest een bericht sturen.
Eenmaal voor de deur, bericht sturen geen reactie. Na een minuut of 5 voor de deur gewacht te hebben maar terug maar de auto.
Na een minuut of 5 plots weer reactie "where you?"
gvd stond net voor de deur he 😤
Weer terug naar de voordeur krijg ik een huisnummer wat aan de overkant van de straat was.. ok, leek wel een jojo, iedere keer de straat heen en weer te rennen.

Eenmaal binnen deed een magere blonde meid open met weinig vrouwelijke vormen in een flubber badbak, zeker niet de dame van de foto's. oud huis, matras op de vloer met ventilator. Ik moest muisstil zijn voor de buren en de ramen stonden open, dus mocht alleen fluisteren.
Ik pakte de €80 voor de 30min met condoom, maar plots bleek het €100 te zijn. zeker vergeten de advertentie aan te passen.
Ik vroeg of ze ook tongzoende zoals in de advertentie staat, maar dit bleek niet mogelijk. Ze reageerde ook erg zakelijk en haastig.
Mijn gevoel zei dat dit geen leuk avontuur zou gaan worden met deze vormloze vrieskist dus besloot te vertrekken. we wenste elkaar een fijne avond, en ik ging weer naar buiten.
Eenmaal buiten dacht ik, 30min gereden, 30 weer terug, ik wil toch neuken.. besloot haar toch nog een berichtje te sturen, maar ik zag dat ik al geblokkeerd was 🤔😤
Nog 2 vergelijkbare advertenties een bericht gestuurd, maar geen reactie, dus maar naar huis gegaan.
Eenmaal thuis zag ik dat de andere 2 ook gereageerd hadden.. exact dezelfde straatnaam. Jammer van de avond, volgende keer beter.

 
Klopt, soms heb je mazzel en tref je een leuke dame.. in het verleden een aantal keer meegemaakt.
Helaas de laatste paar keer alleen maar droevenis.
Ik ga me beraden of ik hier mijn tijd en benzine nog wel aan wil verspillen. pre-corona tijd was alles beter.
 
Laatst bewerkt:
Waarom ga je ook terug denk ik dan. Als het niet de dame van de foto is vertrek ik direct, dan hoef ik niet eens te overleggen of erover na te denken.
En dat even los ervan dat de prijzen opeens anders blijken te zijn en de services minder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan