Marcella Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hamzah

Wandelaar
44
09/06/23
33
5
Eerst en vooral, ik ben niet binnen geweest.
Afspreken was niet evident, ze antwoordde nogal traag. 2u op voorhand afspraak gevraagd dat ze 30min vooraf bevestigde.

In alle haast naar daar gegaan, midden in spits en vlakbij centrum met 10tal minuten vertraging als gevolg.
Ik had me al geëxcuseerd en haar op de hoogte gebracht. Ze zei 'geen probleem' en dat ik nog steeds mocht komen

Sta ik aan de deur en stuur een bericht want "don't ring the bell!". Na enkele min wachten geen reactie. Plots komt een man zonder verpinken of schaamte tussen mij en deur staan, op de bellen duwen en zelf op de deur kloppen.
Dan gaat hij open en die man mag binnen…
Ik stuur de dame dat ik dat niet ben en beschrijf mijn kledij. Geen antwoord…
5min later krijg ik bericht "come to door bby". En dan gaat deur open, een andere man komt buiten en moet zich letterlijk tussen mij en geven schuiven om door te kunnen. Voor zover privacy.
Dan gaat die deur gewoon weer dicht.

Heb dan maar gestuurd dat ik vertrek. Krijg ik 10min later doodleuk een bericht "are you coming or not?"

Tl;dr : slechte communicatie, geen interesse in discretie en geen respect voor je tijd en moeite.
40min en parkeerticket weggegooid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan