Fake Melody | Utrecht - Welcome to my lustfull holes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelaarsde kat

Stamgast
252
17/10/21
250
2
Hier zijn al verschillende topics over gestart, maar kort samengevat, de dame in kwestie geeft niet thuis als je eenmaal op locatie bent aangekomen.
Ik heb haar zelf vandaag een bericht gestuurd, kreeg vervolgens een locatie via Google maps en het bericht dat ik welkom was. Eenmaal op locatie aangekomen, je raad het al, geen reactie meer. Ik heb haar meerdere berichten gestuurd daarna, maar kreeg geen gehoor. Later die middag stuurde ik haar nog een bericht met een link van de review en daarop antwoorde ze ineens wel en zei dat ze haar 'period' had vandaag. Ik had ondertussen al gezien dat de locatie van haar advertentie was veranderd van Utrecht naar Rotterdam. Ik wilde haar nog vragen of ze dan alleen in Utrecht last heeft van haar 'period' en niet in Rotterdam, maar besloot dat discussie verder geen zin heeft en heb haar geblokkeerd, de rozen. Welnu hier wat details, doe er je voordeel mee. Mocht je toch geneigd zijn om te gaan, weet dat je voor een dichte deur komt te staan.

Advertentie van de dame (nu offline gehaald): https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/5084725-melody#overview

Andere topics over dezelfde dame:
Ze heeft nu haar advertentie offline gehaald, maar ik zal het de komende tijd even bijhouden. Mocht ze weer opduiken dan zal ik dat hier vermelden.
 
Klopt helemaal wat je zegt, ik heb ook contact met haar gehad en liep al heel stroef.
Sterker nog bij mij begon ze over aanbetaling en toen ik nee zei was het dreigen.
Ik weet dan voldoende en ga er met een grote berg omheen.
Ze zat in Rotterdam zei ze, maar zat nu in Bruinisse en de advertentie was naar Zwolle veranderd...
 
Ik ben gewoon bij haar geweest een maand of 3 geleden, was in Amsterdam. Geen slechte, maar ook geen bijzondere date. Het was wel een aardige, vriendelijke vrouw en ik had nog best een leuk gesprek met haar. Wel gaf ze toen ook aan dat haar 'period' begon. Daarom geen beffen.
 
De 'dame' zit nu weer in Amsterdam. Nou ik durf inmiddels wel te beweren dat dit geen dame is en dat de persoon die achter dit profiel zit absoluut niet op de aangegeven locatie is. Verstandig dat je niet betaald hebt, dan ben je zeker je geld kwijt.
Ik heb een review gemaakt van dit profiel op kinky.nl, maar die werd afgewezen. Er is ook geen andere manier om te waarschuwen.

Weet iemand hoe je dit bij Kinky kunt aangeven of vinden die het allemaal wel prima.
 
Ik ben gewoon bij haar geweest een maand of 3 geleden, was in Amsterdam. Geen slechte, maar ook geen bijzondere date. Het was wel een aardige, vriendelijke vrouw en ik had nog best een leuk gesprek met haar. Wel gaf ze toen ook aan dat haar 'period' begon. Daarom geen beffen.
Was het ook de dame van de foto's? Vind het maar een raar verhaal.
 
Dat is wel mijn beleving, zoals ik al aangaf. Misschien heb jij inmiddels andere ervaringen, maar ik sla deze dame over, kan er geen goede afspraken mee maken.

Nope geen ervaring met haar. Zie haar advertentie wel al heel lang op Kinky en ze leek me altijd al geil. Kinky stuurt tegenwoordig ook mails met aangeraden dames, daar zat ze laatst tussen dus dacht waar de fuck is kinky mee bezig dat ze fakes aanraden.
Zelf denk ik dat ze niet fake is maar misschien gewoon onbetrouwbaar qua communicatie. Dan houdt het voor mij ook op eigenlijk, geen zin om er ean moeite in te steken. Wil ook geen risico lopen met bv voor niks uren te reizen.
 
Ze is niet fake, ik ben er vorig jaar geweest. Ze ontving toen in Amsterdam. Date was niet slecht, maar ook niet voldoende voor herhalingsgevaar.
Ik heb later idd grillige verhalen over haar gelezen, over wandelaars die ze buiten liet staan. Maar misschien had ze bij mij een goede dag.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan