Recensie Yumi, Scherpenzeel (voorheen Weert, Rotterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jesse.V

Newbie
Forumpionier
21
28/07/21
12
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9604046-yumi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag zin gekregen in een lekkere massage. Op kinky even de filter aziatische dames aangezet en warempel, daar dook Yumi op die haar advertentie 2 uur geleden had geplaatst. Nadat ik haar een berichtje had gestuurd, duurde het even voordat ze in de lucht kwam en ook het daadwerkelijk maken van een afspraak had wat voeten in de aarde, maar uiteindelijk was het gelukt. Yumi ontvangt in een appartement in Rotterdam, niet ver van het Centraal Station.
Eenmaal voor de deur kreeg ik enige argwaan. Het zou toch niet zo'n dame van de hier besproken chinese bende zijn. Aangebeld, ik was iets te vroeg. Een kleine chinese dame met erg lang haar deed de deur open. Ik moest direct mijn schoenen uittrekken. Dat was voor mij ook wel weer een dingetje. Wat als je schoenen na de afspraak weg zijn gehaald en je ze alleen tegen betaling terug krijgt... Nou ja, toch maar doorgezet.
Ik werd naar de werkruimte geleid, een kale kamer met hoog plafond, waar een matras op de grond lag. Het geheel werd verlicht met een rode lamp. Allemaal dingen waar ik niet blij van word.
Aangegeven dat ik me vooraf even op wilde frissen. Praten met Yumi is kansloos, ze spreekt een paar woorden Engels (de meeste bij afloop), de rest gaat met handgebaren. Toch begreep ze me en kreeg ik een handdoek aangereikt en kon ik me opfrissen.
Terug in de kamer ben ik op mijn buik gaan liggen om me te laten masseren. Dat was blijkbaar niet helemaal verwacht, ze giechelde wat en begon te "masseren", eerst de nek, daarna mijn rug en tenslotte trommelde ze wat op mijn benen. Echt vreselijk.
Ik heb me na 10 minuten omgedraaid voor fase 2, dan maar direct het intieme gebeuren. Daar had ze iets meer kaas van gegeten. Eerst nog even een schoonmaakdoekje over mijn fallus voordat er 3 centimeter in haar mond verdween. Heel veel meer kreeg ze niet naar binnen. "You big boy" kirde ze, wijzend naar mijn niet heel harde penis. Daarna spuugde ze speeksel uit in een doekje en legde dat naast het matras. Ze keek me aan en enigszins vertwijfeld voelde ze bij de schoonmaakdoekjes en haalde er een condoom uit. Bekwaam wist ze deze te plaatsen. Daarna ging ze op haar rug liggen en voorzag haar flamoes van een ruime hoeveelheid glijmiddel. Ik ging voorzichtig naar binnen, begon rustig te stoten en masseerde haar redelijk grote - natuurlijke - borsten met keiharde tepels. Dat masseren mocht al vrij snel niet meer en haar gezicht was vertrokken. Dit was een gevalletje "alles doet zeer". Dus na een tijdje rustig en wat harder stoten, kwamen de gilletjes. ik ben gestopt, op haar gaan zitten en me afgetrokken. Klaargekomen op haar gezicht en borsten. Het gezicht was niet echt de bedoeling, maar ja, soms spuit je iets harder dan anders.
Nadat ik me had aangekleed, kwam ze naar me toe en zei "next time better no condom" Nou ja zeg. Tot mijn opluchting zag ik mijn schoenen aan het einde van de gang bij de voordeur staan. Ze strikte mijn veters en deed de deur open. Ik naar buiten en zag op mijn telefoon dat ik 35 minuten binnen ben geweest.
Ik zocht Yumi op de kinky site en zag dat ze ontvangt in Weert, terwijl ik net in Rotterdam bij haar was. Een raar gebeuren. Voor mij geen herhaling meer, 150 euro lichter, een vreemde ervaring rijker. In het vervolg toch maar naar de bekende salons in Rotterdam.
 
Ze hangt nu rond in noord oost Brabant ik een vergelijkbare ervaring iedere handel een lik glijmiddel op der poes

Lang laten wachten
Geen Engels
Wel cim zonder spugen
Ze doet zich ook voor als amy
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan