Recensie Dione/Alina, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, de (2e) foto bij haar adv geeft hen goed weer. Niet klein en strak, maar mooi rond en stevig, en een slanke taille erboven. Geen mega-achterwerk of zo.

Jij bent meer van het alfabet ;-) Ik weet niet of je net als voor borsten (AA - FF) ook zo'n systeem hebt voor billen, maar naar analogie daarvan zou ik zeggen een mooie C!

Man, ik zou elke week wel een beschuitje met haar willen eten. En daarna die billen flink onder handen nemen !! 😅
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ga jij er niet over wat anderen een GFE vinden 🤣
Maar nee, TZ is voor mij inderdaad geen vereiste voor een GFE 😊

(Ze biedt overigens wel aan, in haar ad)
 
Laatst bewerkt:
Deze Dione is 100% de dame die zich voorheen Alina noemde. Mooie donkerharige Oost-Europese met prachtige tattoos. Er waren hele goede reviews over haar maar later ontvouwde zich ook een hele discussie over en zelfs met haar. Of dat nu hier was of op het Hookers forum, daar wil ik vanaf zijn.
 
Ik herken de foto's uit duizenden. Ben deze keer niet bij haar geweest. De laatste keer dat ze hier was en ik contact met haar had was augustus 2021 volgens mij. Mogelijk is ze begin 2022 ook nog een keer naar NL gekomen maar dan heb ik dat gemist. Dat wat je vertelt van vele reizen ed klopt ook helemaal. Ze is inderdaad een topper en bepaald geen doorsnee DVP, zowel qua uiterlijk als interesses en gespreksonderwerpen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan