Discriminatie of gewoon een voorkeur?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen Mohammedanen hier denk ik. En ook makkelijk anoniem de islam basen hier. Ik heb ook niks met religie..vindt het allemaal niks. Hoor die Christenen wel eens over God is prolife als het om abortus gaat. Vraag dan altijd hoe het zat met Noach. Rest van de wereld verzopen behalve hij en wat dieren. Of die eerstgeborene Egyptische zonen door de engel der wrake laten vermoorden.
En dat wordt het stil..
En wat dacht je van de christenen.
Adam en Eva waren de eerste mens op aarde.
Die kregen twee zonen Kain en Abel.
Tsja waar de rest vandaan komt geen idee.
Toen ik ging trouwen moest we op gesprek bij Pastoor.
Ik heb hem dit gevraagd.
Hij kreeg een rooie kop en werdt boos maar ik heb nooit een antwoord gekregen. 😜

Ja ik ben christelijk maar ik heb er niks mee.
Ook niet met een ander geloof.
Iedereen moet dat lekker zelf weten en doen waar ze zin in hebben.
Als ze de andere mensen of geloven ook maar gewoon respecteren.
het gaat er mij gewoon om dat ik wil aantonen dat dvps gewoon veel problemen hebben met mannen in het algemeen ongeacht kleur/afkomst.
Doen alsof alle blanke, autochtone mannen respect hebben voor dvps en deze goed behandelen is gewoon onzin.
Nou ik geloof ook niet dat ze door alle mannen met respect worden behandeld als je hier soms leest.

Ik kom maar bij 1 dvp en die probeer ik zo respectvol mee om te gaan.
Ze doen tenslotte heel zinvol werk.
Er zouden denk ik heel wat vrouwen op straat lastig worden gevallen als ze hun geiligheid niet bij de dvp's kwijt konden.
En ook de getrouwde onder ons hebben er baat bij.
Want wat hun eigen liefhebbende vrouwtje niet doet doen deze dames zodat ze toch gelukkig met hun vrouwtje zijn. 😜

En dan luisteren ze ook nog ons geklaag aan 😂😂
 
Laatst bewerkt:
Het gaat niet om het winnen van een discussie, het leeft onder forummers waaronder DVP en wandelaars van Girlsreview. Daarom maken we het hier bespreekbaar. En neen ik verwacht niet dat de politiek hier zit, die naaien wel op een andere manier.
Ok maar wat heeft het voor zin om bv tientallen pagina's op Poetin te schelden? Als je echt zo begaan met die Oekrainers ga je doneren en flink geld ook. Anders is het alleen maar borstklopperij.
 
Ok maar wat heeft het voor zin om bv tientallen pagina's op Poetin te schelden? Als je echt zo begaan met die Oekrainers ga je doneren en flink geld ook. Anders is het alleen maar borstklopperij.
Het schelden is een afreageren voor sommige om blijk te geven aan een vorm van emotie. er zal beslist wel gedoneerd worden. Ook hier in NL hebben we een landelijke actie gehad hiervoor. En op www.doneeractie.nl lopen genoeg crowdfunding acties voor Oekraïne dus zeker geen borstklopperij.

Maar we weten ook dat er steeds meer nodig is om Oekraïne te helpen. Zelensky vliegt niet voor niets de halve wereld over om steunpakketten los te krijgen. Zie het maar zo: Rusland is Goliath, en Oekraïne klein duimpje. Zonder steun van de EU die ook weer onder leiding staat van de VS was het allang klaar geweest. Dan was heel Oekraïne overlopen door Rusland, hadden ze ook gelijk Moldavië meegenomen, en de aangrenzende landen.
 
Afreageren? Ok maar meer dan een jaar? Is dat niet wat overdreven?
Wat jij zegt klopt zeker over die steun. Zonder die steun is het gauw afgelopen. Was niet voor iedereen duidelijk.
Maarrrrrrrrrrr als je zo voor die steun aan Oekraine bent is het dan logisch om op een politicus te stemmen die tegen die steun is, die Poetin een vriend noemt en zegt dat de Russen zeker niet MH17 hebben neergeknald?
Hoe moet je dan dat steunen van de Oekraine serieus nemen?
O ja en Nederland steunt de Oekraine maar niet iedereen doet dat in stilte.
 
Wat is er erg aan dat een lekkernij een "negerzoen" heet.
Ze zouden zich gevleid moeten voelen dat zoveel mensen van een negerzoen houden.
Het enige wat hier in Nederland is doorgeslagen is dat ze het accepteren dat er er maar meteen wordt geroepen discriminatie.
En dat dan verboden wordt
NEGERZOENEN hoe triest ben je dan.
Ik wil me niet teveel meer mengen in dit topic, ik heb aan het begin ergens mijn zegje al een keer gedaan.

Maar @Twan de 'negerzoenen' kan je hier beter buiten laten. Dit was niet vanwege een verbod. Het was een reclamestunt van de producent (Buys?).
Met een kleine mededeling over discriminatie de naam aangepast en het product was gelijk groot nieuws en weer in beeld bij heel Nederland.
 
Heeft niets met islam basen te maken hoor. Ik heb zelf een appartement in Marrakech in de wijk Gueliz pal tegenover Carre' Eden. Dat even terzijde, maar denk jij dat de genoemde doelgroep zich daar net zo gedraagt als wat ze hier in NL doen? Dat doen ze maar een keer. Hier in NL wordt er met een politieagent gesold, moet je daar is proberen. Gevangenissen? je zit gewoon met 10 man op 1 cel. Als jezelf wilt slapen moet je even aan je buurman vragen of dat die wilt opstaan. Je kan wel luxe krijgen, als jezelf of je familie genoeg betaald. De staat du Maroc doet het niet. Je hebt arm en rijk, wat ertussen zit is lucht. Er is maar een handjevol mensen wat daar de dienst uitmaakt. Koning Mohammed VI, Aziz Akhannouch, Salwa Idrissi Akhannouch, familie Chaabi, enz.. hooguit twee handen mensen hebben het daar voor het zeggen.

En hier doet 99% van de doelgroep superieur.
En dat klopt helemaal. Zijn enorm streng en noem maar op.
En wat doen veel mensen daar dan? Die gaan naar Europa. Als het shit is in je eigen land dan probeer je weg te komen. Marokaanse overheid ook blij. Die lastpakken zijn ze kwijt. Laat Nederland of een ander Europees land het maar met ze uitzoeken.
 
Wat je gewoon merkt in dit topic is dat dames in de basis "iedereen" als klant willen mits deze een beetje normaal doet. Dus logisch geen dronken/asos etc.. alleen als je gaat kijken naar de multiculturele samenleving in NL/BE merk je dat heel veel DVPs vooral geen moslim-mannen willen vanwege de cultuur.

Ik lees nergens dat DVPs bv geen Polen willen of Thaise mannen... en bij donkere mannen lijkt het meer te gaan om de angst voor een kinderarm dan iets anders.

Dat is maar deels waar. We kijken individueel in de 1e plaats inderdaad naar hoe iemand reageert via whatsapp.
Aandringen of berichten blijven sturen zonder te wachten op antwoord. Of ongewenst bellen wordt niet gewaardeerd. Komt dus aan op een mate van respect. We doen dit werk wel, maar betekent niet je alles accepteert.
In een privéhuis waarschuwen we elkaar (bij een goede sfeer onderling) ook voor bepaalde klanten die bv veel te ruw zijn op de kamer. En je kijkt even op de camera.
Bij t voorstellen waarschuwen we elkaar ook als we zien dat een heer dronken is of high. Een dronken Pool bv is een no go. Grenzen vervagen en op de kamer wil je geen politie agent zijn..

In mijn ervaring zijn mensen die als vluchteling hierheen zijn gekomen (wit en zwart) vaak te ruw. En dan bedoel ik ongewenste handelingen die lijken op verkrachting...en ja dat gebeurt echt (wit en zwart).
Oekraïners bv heb ik niet graag als klant.
Wellicht reageren zij zich ook echt af dmv seks. Enkeltje therapie zou beter zijn 😅

1 Van mijn fijnste vaste klanten is een Moslim. Maar die is hier geboren en getogen, dat maakt ook wel verschil denk ik. Hij behandelt mij met veel respect, doet nooit iets wat ik niet fijn vind. Kennen elkaar al 3 jaar inmiddels.

Ps behalve verliefdheid, heb ik dus 0 negatieve ervaringen met Hollandse jongens, Chinezen, Hindoestanen en Javanen. Kom maar door 😂😂👌🏼
 
Dat is maar deels waar. We kijken individueel in de 1e plaats inderdaad naar hoe iemand reageert via whatsapp.
Aandringen of berichten blijven sturen zonder te wachten op antwoord. Of ongewenst bellen wordt niet gewaardeerd. Komt dus aan op een mate van respect. We doen dit werk wel, maar betekent niet je alles accepteert.
In een privéhuis waarschuwen we elkaar (bij een goede sfeer onderling) ook voor bepaalde klanten die bv veel te ruw zijn op de kamer. En je kijkt even op de camera.
Bij t voorstellen waarschuwen we elkaar ook als we zien dat een heer dronken is of high. Een dronken Pool bv is een no go. Grenzen vervagen en op de kamer wil je geen politie
Dan zijn jullie als meiden in een team heel goed op elkaar ingespeeld. Er zijn clubs waar het ieder voor zich is.. Wat betreft Poolse mannen is een veel gehoord probleem, velen hebben een alcohol verslaving. Zelfs in eigen land. Zodra ze gezopen hebben is het ellende. Agressief, schelden, tegen de draad in, ruzie zoeken, etc. Moet je als club niet willen.
agent zijn..

In mijn ervaring zijn mensen die als vluchteling hierheen zijn gekomen (wit en zwart) vaak te ruw. En dan bedoel ik ongewenste handelingen die lijken op verkrachting...en ja dat gebeurt echt (wit en zwart).
Maar ruw in de zin van?! slaan, haren trekken, vingeren, zonder condoom erin willen, tot aan hele grove seks?' Ik heb een DVP soortgelijks horen vertellen die ik ken en die vertelde, dat er bij zijn die als een beest te keer gaan, en je tijdens de seks nog een heleboel keren moet corrigeren. En ze willen veel. De 1e keer vullen ze een condoom binnen 10 min. De tweede 20 min. zo is er al 30 min. om. Eigenlijk zoveel mogelijk ''neuken'' en waar voor hen geld. Ik hoorde dat seks bij hen puur rammen is, en je als DVP het idee hebt dat je door tweeën gaat. Oraal zo diep mogelijk dat je adem hapt, en tijdens seks ook proberen je keel dicht te knijpen.
Oekraïners bv heb ik niet graag als klant.
Wellicht reageren zij zich ook echt af dmv seks. Enkeltje therapie zou beter zijn 😅
Therapie in de zin van aanpassing van het gedrag, of zeg je ze mogen extra therapie in seks les nemen. Deze groep zo problematisch?
1 Van mijn fijnste vaste klanten is een Moslim. Maar die is hier geboren en getogen, dat maakt ook wel verschil denk ik. Hij behandelt mij met veel respect, doet nooit iets wat ik niet fijn vind. Kennen elkaar al 3 jaar inmiddels.
Inderdaad niet allemaal zijn ze hetzelfde, ligt grotendeels aan de opvoeding en de vrijheid die ze van thuis hebben meegekregen. Het respect zit hem ook wat hij geeft d.m.v. de mensen met wie hij omgaat. Het zal zeker iemand zijn die goede baan heeft, die tonen respect en genegenheid, hebben ook een luisterend oor en hebben Westerse invloeden. Het verschil maakt ook of zijn ouders uit een dorp of stad komen.
Ps behalve verliefdheid, heb ik dus 0 negatieve ervaringen met Hollandse jongens, Chinezen, Hindoestanen en Javanen. Kom maar door 😂😂👌🏼
Verliefdheid is zeker een dingetje onder bezoekers haha. Chinezen zijn heel smooth niets is hun gek. Die betalen best goed in clubs. Ik weet veel Chinese jongens gaan eerst beetje gokken (zijn ze best goed in); en gaan dan nog even naar een club, boeken vaak als ze het naar hun zin hebben meerdere uurtjes.
 
Maar ruw in de zin van?! slaan, haren trekken, vingeren, zonder condoom erin willen, tot aan hele grove seks?' Ik heb een DVP soortgelijks horen vertellen die ik ken en die vertelde, dat er bij zijn die als een beest te keer gaan, en je tijdens de seks nog een heleboel keren moet corrigeren.
Als het mild is krijg je een waarschuwing maar wordt t gek sta je direct weer buiten hoor.
En ze willen veel. De 1e keer vullen ze een condoom binnen 10 min. De tweede 20 min. zo is er al 30 min. om. Eigenlijk zoveel mogelijk ''neuken'' en waar voor hen geld. Ik hoorde dat seks bij hen puur rammen is, en je als DVP het idee hebt dat je door tweeën gaat. Oraal zo diep mogelijk dat je adem hapt, en tijdens seks ook proberen je keel dicht te knijpen.
Met consent is dat sm of deep-troat en daar bestaal je dan voor.
Therapie in de zin van aanpassing van het gedrag, of zeg je ze mogen extra therapie in seks les nemen. Deze groep zo erg?
Ja meeste zijn erg ruw en tegen geweld aan. Dan bedoel ik je tegen houden te bewegenen bewust pijn doen.
Therapie voor de post traumatische stress en wat lessen in Nederlandse normen en waarden zou vast goed doen.

Iemand kunnen verstaan en mezelf verstaanbaar maken heeft mijn voorkeur en zelfs een eis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan