Divine 10 maart 2022

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ericendebbie

Vaste klant
232
08/03/22
122
Review over Divine….
Wij ( m+v) hebben afgelopen donderdag 10 maart de club opnieuw bezocht.
De vrouw heeft opnieuw enorm genoten.
Wat haar opvalt is dat de heren haar niet ( durven) te benaderen. Dat is jammer vindt zij, omdat wij ook v d sex daar komen.
Dus heren ( uitdrukkelijk geen buitenlandse) jullie kunnen haar gerust benaderen. Zij staat "open" voor "contact".
Zij mag v mij met wie ze wil sex hebben.
Zij vindt het opwindend en geil als er ook geil tegen haar gesproken wordt, zonder ordinair te worden. Maar lekker sexy dingen tegen haar zeggen geilt haar op.
De vier heren met wie zij afzonderlijk sex heeft gehad weten daarvan.
De planning is, behoudens onvoorziene omstandigheden, de club opnieuw te bezoeken op 24 maart 2022.
Dan is het "ons" thema weer, namelijk "naakt"(2de en 4de) donderdag v d maand.
Wellicht tot ziens op de 24ste.
En heren (nogmaals geen buitenlandse) zij ziet een meer actieve houding n haar toe tegemoet….
 
Openingstijden zijn van 14u tot 22u op donderdag. Wat is er een goede tijd met (wat) activiteiten ? Er wel eens in de middag geweest maar toen was het er teleurstellend rustig..
 
Openingstijden zijn van 14u tot 22u op donderdag. Wat is er een goede tijd met (wat) activiteiten ? Er wel eens in de middag geweest maar toen was het er teleurstellend rustig..
Nou, het is zelf wat je ervan kan maken. Als je blijft wachten op actie en er gebeurt niks dan moet je bij jezelf nagaan hoeveel jij zelf bijdraagt aan de actie. Als je passief bent ja dan gebeurt niks, dus het advies is juist actief zijn en niet slechts rondlopen zoals anderen …..
 
Ericendebbie,de opmerking 'teleurstellend rustig' gaat over de aanwezige dames en/of stellen. Meegemaakt dat er hier op de hele middag 1 dame aanwezig was en er 15 heren rond liepen op zoek naar vertier...
 
In de ondernemingswereld noemen wij dat bedrijfsrisico. Het moment dat je de club binnengaat heb he een keuze gemaakt. Wat daarna gebeurt is altijd onvoorzien. Het kan je helemaal bevallen of niet. Maar het is altijd wat je zelf er voor wil doen. Tot nu toe is het ons (m+v) steedx goed bevallen. Mijn vrouw komt aan haar trekken. Het enige voorbehoud is dat wij GEEN aanspraak willen van Niet-Westerse mannen. Voor het overige, ja mijn vrouw wordt graag benaderd en als de man het ijs breekt dan ontstaat zeker een mogelijkheid v e geile ervaring. Tenslotte komen wij tweeën daarvoor. En biet in huiswaarts te keren met een onvoldaan gevoel. Nee als wij terugrijden dan wil in rlk geval mijn vrouw een goed gevuld gevoel hebben. En van mij mag net zoveel doen als zij zelf wil. Ik geef haar alle ruimte daartoe. Nogmaals, binnenkomen in de club is een afweging maar de kunst is om de balans jou kant op te laten slaan en dat kan alleen als jij actief de balans beïnvloedt.
Wij zijn er donderdag 24 maart , uiteraard behoudens overmacht, opnieuw aanwezig.
Ter bevestiging zal ik donderdag 24 maart uiterlijk 12:00 uur een bericht plaatsen om te bevestigen dat wij komen.
Ik zal ook op deze berichten regelmatig reageren, dus voel je vrij om een reactie plaatsen en wie weet ontmoeten wij elkaar
 
Ik de opm logisch "Gelukkig heeft ze ook aan jou een goede manager ook nog" totaal niet kunnen. Mijn vrouw is geen "ding" dat gemanaged moet worden.
Ik kan deze reactie totaal niet waarderen.
Dat wij allen onze sex op onze manier willen beleven en waar en met wie, betekent niet dat de fatsoensnormen overboord gegooid moeten worden.
Jouw opm doet wel anders vermoeden…..
 
Review over Divine….
Wij ( m+v) hebben afgelopen donderdag 10 maart de club opnieuw bezocht.
De vrouw heeft opnieuw enorm genoten.
Wat haar opvalt is dat de heren haar niet ( durven) te benaderen. Dat is jammer vindt zij, omdat wij ook v d sex daar komen.
Dus heren ( uitdrukkelijk geen buitenlandse) jullie kunnen haar gerust benaderen. Zij staat "open" voor "contact".
Zij mag v mij met wie ze wil sex hebben.
Zij vindt het opwindend en geil als er ook geil tegen haar gesproken wordt, zonder ordinair te worden. Maar lekker sexy dingen tegen haar zeggen geilt haar op.
De vier heren met wie zij afzonderlijk sex heeft gehad weten daarvan.
De planning is, behoudens onvoorziene omstandigheden, de club opnieuw te bezoeken op 24 maart 2022.
Dan is het "ons" thema weer, namelijk "naakt"(2de en 4de) donderdag v d maand.
Wellicht tot ziens op de 24ste.
En heren (nogmaals geen buitenlandse) zij ziet een meer actieve houding n haar toe tegemoet….
Kom eens naar club goesting. Zo te lezen gaat dat meer jullie ding zijn.
 
Nee, wij vinden het thema naakt juist bevrijdend.
En niet per se bij divine hoor. Want als een andere club dit thema ook heeft op donderdag zijn wij best bereid de sfeer te proeven bij de andere club.
Tot nu toe is het alleen de biechtstoel die dat heeft, maar op dinsdag en dat komt niet goed uit. Donderdag of vrijdag zo vlak v h weekend, dat is altijd heerlijk…….
 
Ik de opm logisch "Gelukkig heeft ze ook aan jou een goede manager ook nog" totaal niet kunnen. Mijn vrouw is geen "ding" dat gemanaged moet worden.
Ik kan deze reactie totaal niet waarderen.
Dat wij allen onze sex op onze manier willen beleven en waar en met wie, betekent niet dat de fatsoensnormen overboord gegooid moeten worden.
Jouw opm doet wel anders vermoeden…..
ja baas!
 
Sorry boys, feestje gaat morgen niet door. Door onvoorziene duur v e omstandigheid zijn wij verhinderd.
En dit meld ik , omdat ik had gezegd dat als wij er niet zouden zijn ik het zou melden. Bij deze dus.
In april dan maar weer.
 
Divine 14 april 2022
Op 14 aril geweest n divine. Was heel rustig in het begin. Nu zijn wij een beetje bekend met de club en genoten ook deze keer. Debbie werd tweekeer goed bezocht en heeft haar oven v d aanwezige bakkers ter beschikking gesteld.
En let op geen last van klimaatmaatregelen bij haar. Hoe heter hoe beter.
Het vuurtje bij haar opstoken daar heeft zij geen beperkingen op. Zoals gezegd tot twee keer toe heel erg genoten en genomen.
Daarna zijn wij aansluitend naar amai geweest.
Ook daar heeft zij genoten en heeft ze drie heren met een bevredigd gevoel huiswaarts laten keren.
Al bij al heeft Debbie genoten. Maar wat haar opvalt is dat de mannen haar niet durfen benaderen en dat vindt zij wel jammer want at the end, wij komen v sexplezier…,
 
Divine 14 april 2022
Op 14 aril geweest n divine. Was heel rustig in het begin. Nu zijn wij een beetje bekend met de club en genoten ook deze keer. Debbie werd tweekeer goed bezocht en heeft haar oven v d aanwezige bakkers ter beschikking gesteld.
En let op geen last van klimaatmaatregelen bij haar. Hoe heter hoe beter.
Het vuurtje bij haar opstoken daar heeft zij geen beperkingen op. Zoals gezegd tot twee keer toe heel erg fenoten en genomen.
Daarna zijn wij aansluitend naar amai geweest.
Ook daar heeft zij genoten en heeft ze drie heren met een bevredigd gevoel huiswaarts laten keren.
Al bij al heeft Debbie genoten. Maar wat haar opvalt is dat de mannen haar niet durfen benaderen en dat vindt zij wel jammer want at the end, wij komen v sexplezier…,
Hallo, als de heren aarzelend zijn om Debbie te belagen dan moet ze wel heel knap zijn. Divine, paar keer geweest voor Corona, nu al lang niet meer. Zal er eens verandering in moeten brengen. Spijtig dat het voor mij meer dan 1u rijden is. Waarschijnlijk wel de moeite waard om Debbie dan eens te laten genieten van mijn spijs en eetgerief.
 
Nee, wij vinden het thema naakt juist bevrijdend.
En niet per se bij divine hoor. Want als een andere club dit thema ook heeft op donderdag zijn wij best bereid de sfeer te proeven bij de andere club.
Tot nu toe is het alleen de biechtstoel die dat heeft, maar op dinsdag en dat komt niet goed uit. Donderdag of vrijdag zo vlak v h weekend, dat is altijd heerlijk…….
In bijna elke club kan je naakt lopen.
Ik doe het zelf ook liefst.
 
Hallo, als de heren aarzelend zijn om Debbie te belagen dan moet ze wel heel knap zijn. Divine, paar keer geweest voor Corona, nu al lang niet meer. Zal er eens verandering in moeten brengen. Spijtig dat het voor mij meer dan 1u rijden is. Waarschijnlijk wel de moeite waard om Debbie dan eens te laten genieten van mijn spijs en eetgerief.
Gaat niet om dat ze heel knap is ja voor mij wel maar ik denk vanwege het feit dat zij er buitenlands uitziet en de mannen dan niet durven. Ik begrijp dat ook. Op 31 maart bijv in divine heeft een kerel zeker een uur met haar a d bar zitten praten terwijl haar kut nat was. Zij gaat niet zelf actief vragen om vlees in de oven te doen. Maar zij is er niet minder geil om. Haar reactie a h eind v d dag was dat het. Spijtig was dat die kerel niet meer initiatief heeft getoond. Zij heeft door mijn tussenkomst wel het blees in de oven gedaan maar toch vond zij het jammer v d tijd die verspild was a praten…….
Zo is haar fantasie om ook eens lekker bij de bar dik vlees eerst uitgebreid te proeven en dan bij de juiste temp in de oven te doen… zo bij bar. Dus ja ze is mooi maar ook behoorlijk geil.
 
Gaat niet om dat ze heel knap is ja voor mij wel maar ik denk vanwege het feit dat zij er buitenlands uitziet en de mannen dan niet durven. Ik begrijp dat ook. Op 31 maart bijv in divine heeft een kerel zeker een uur met haar a d bar zitten praten terwijl haar kut nat was. Zij gaat niet zelf actief vragen om vlees in de oven te doen. Maar zij is er niet minder geil om. Haar reactie a h eind v d dag was dat het. Spijtig was dat die kerel niet meer initiatief heeft getoond. Zij heeft door mijn tussenkomst wel het blees in de oven gedaan maar toch vond zij het jammer v d tijd die verspild was a praten…….
Zo is haar fantasie om ook eens lekker bij de bar dik vlees eerst uitgebreid te proeven en dan bij de juiste temp in de oven te doen… zo bij bar. Dus ja ze is mooi maar ook behoorlijk geil.
Dan moeten we eens afspreken. Ik zal het eerder over vlees hebben om in de oven te steken, veel plezanter dan erover te praten alleen.
 
Divine 14 april 2022
Op 14 aril geweest n divine. Was heel rustig in het begin. Nu zijn wij een beetje bekend met de club en genoten ook deze keer. Debbie werd tweekeer goed bezocht en heeft haar oven v d aanwezige bakkers ter beschikking gesteld.
En let op geen last van klimaatmaatregelen bij haar. Hoe heter hoe beter.
Het vuurtje bij haar opstoken daar heeft zij geen beperkingen op. Zoals gezegd tot twee keer toe heel erg genoten en genomen.
Daarna zijn wij aansluitend naar amai geweest.
Ook daar heeft zij genoten en heeft ze drie heren met een bevredigd gevoel huiswaarts laten keren.
Al bij al heeft Debbie genoten. Maar wat haar opvalt is dat de mannen haar niet durfen benaderen en dat vindt zij wel jammer want at the end, wij komen v sexplem
Hebben Ericendebbie zin / tijd om donderdagmiddag naar de Climax te komen, ik ben niet zo'n prater en ben in de tussentijd wel benieuwd geworden naar 't oventje van Debbie 😜😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan