Docent laat zich in lokaal bevredigen door leerlinge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hij heeft het helemaal niet over opsluiten man. Hij zegt alleen dat we pedofiele gedachtes serieus moeten nemen.

Alle daden van pedofilie beginnen met een gedachte. Als een vriend van me een keer pedofiele gedachtes uit, zal ik hem echt niet laten opsluiten, maar ik kan het ook niet negeren, snap je?

Om ten beginnen: voor de duizendste keer, opgewonden raken van geslachtsrijpe meiden, dat zijn géén pedofiele gedachtes. Om te kunnen spreken van pedofiele gedachtes, moet het gaan om prepuberale kinderen, níet om geslachtsrijpe tieners. Ben ik gek omdat ik dit blijkbaar wél begrijp? :oops::oops: :unsure:

Ten tweede: wat zou jij dan wél doen met die vriend, je zou hem niet laten opsluiten, zeg je? En wat zou je doen indien hij gedachtes uit wat betreft moorden, stelen, andere dingen die niet mogen... ?

In het algemeen moet je toch heel sterk in je schoenen staan om de toenaderingspoging van een vrouw te weerstaan.
Dit klopt. Maar dat kunnen we als mannen toch wel? Vooral in dat beroep moet je snappen dat dit kwetsbare dames zijn, vooral als ze jong zijn. Maar goed, laten we nou niet doen alsof je zo sterk moet zijn alsof je heel lang niet hebt gegeten en uitgemagerd bent en iemand je dan eten aanbiedt.

Om ten beginnen: voor de duizendste keer, opgewonden raken van geslachtsrijpe meiden, dat zijn géén pedofiele gedachtes. Om te kunnen spreken van pedofiele gedachtes, moet het gaan om prepuberale kinderen, níet om geslachtsrijpe tieners. Ben ik gek omdat ik dit blijkbaar wél begrijp? :oops::oops: :unsure:
@Eeuwige vrijgezel even rustig ademhalen, en even goed lezen wat ik schrijf aub. Ik zeg in mijn bericht nergens dat pedofilie gelijk is aan een voorliefde voor geslachtsrijpe tieners.

Het onderwerp van pedofilie en van gedachtes versus daden kwam ter sprake, en daar reageerde ik op, heel simpel.
Ten tweede: wat zou jij dan wél doen met die vriend, je zou hem niet laten opsluiten, zeg je? En wat zou je doen indien hij gedachtes uit wat betreft moorden, stelen, andere dingen die niet mogen... ?
Goede vraag. Uiteraard weet je dat pas als het je overkomt. Waar ik in elk geval op doelde, is dat ik gewoon anders naar hem zou kijken. Als een vriend van me in alle ernst zou zeggen dat hij seksueel opgewonden raakt van kinderen of iets in die richting, dan zou het sowieso in mijn hoofd gaan zitten en echt wel invloed hebben op ons contact.

Wat dat concreet betekent, weet ik nu niet.

Als ik rond kijk kijken de vrouwen tegenwoordig mooier te zijn. Als ik terugkijk naar mijn jeugd, zat er misschien 1 of 2 leuke dames in de klas.
Weet het niet man. Wat ik nu zie, is dat er ontzettend veel overgewicht is. Dit was in mijn ogen 'vroeger' een heel stuk minder. Ik word er allesbehalve opgewonden van...

Overigens is het denk ik ook een zeldzaamheid dat een student van 17 jaar 'valt' voor een 40 jarige docent. Die jeugd ziet iedereen boven de 25 jaar aan voor 'bejaard'. Tuurlijk kunnen ze meer interesse in een docent tonen, maar das normaal. Als docent beoordeel je ze, en ze kijken 90 minuten naar je. En er is niks mis met een vertrouwensband opbouwen. Maar er zijn mannen die dit verwarren met aandacht buiten het werk. Een 17 jarige is natuurlijk ook wat anders dan een kind onder de 10 jaar. Je kan dan soms ook echt wel zeggen of een dame knap gaat worden. En sommige kunnen ook echt wel sensueel zijn. Maar vergis je niet...alles is nog in ontwikkeling en ze ontdekken alles voor het eerst. Als mannelijke docent ben je ouder en wijzer en daarnaast ben je aan het werk. Dus die gevoelens (al ben je wel al diep triest vind ik als je gevoelens toe laat) zet je gewoon opzij. Dat heet controle.

Teruggekeken naar de klasfoto's

Ja, vandaar ook de eerdere reactie.
Ik denk dat ik in de middelbare school tijd op 2 dames een crush heb gehad. 1 daarvan heb ik later nog weleens weer gezien (10jr geleden ofzo). Die viel toen best tegen. De andere kwam ik tegen op FB jaren geleden. Ze is denk ik een jaar jonger als ik. En dat was nog steeds een mooie vrouw.
En een dames die er vroeger wel leuk uit zag, en waar ik nog een poosje mee MOEST samenwerken 5 jr terug. Sjesus die was arrogant geworden zeg!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan