Docu drugsgebruik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat en langer leven. Ik weet niet hoe jullie hiernaar kijken maar ik wil op op mn 80ste nog steeds lekker kunnen neuken - het leven wordt pas depressief als we geen seks meer kunnen hebben: tis t lekkerste wat er is en het belangrijkste wat ik verlang van een vrouw
Dat hangt er vanaf. In welke staat je bent wnr je 80 bent en welke kwaaltjes je hebt.

Ik heb ook geen zin om 80 jaar oud te zijn en daar te zitten weg demeren ik een oudman huis.

Ik drink elke avond één flesje wijn. Altijd na tienen, en als die leeg is ga ik naar bed en slaap ik heerlijk. Volgens de maatstaven ben ik misschien alcoholist, maar zo zie ik mezelf niet. Ik hou het al jaren stabiel en geniet er nog steeds van, dus een verslaving wil ik het niet noemen. Gewoon even lekker tot rust komen aan het einde van de dag. Ik weet wel dat het niet heel gezond is, maar i heb tot nu toe nergens last van en mijn dagelijkse bezigheden lijden er niet onder. Het neuken gaat me ook nog steeds prima af.
Wat er gebeurd als ik 80 ben zie ik dan wel weer. Misschien heb ik tegen die tijd wel genoeg geneukt en wordt het tijd voor andere leuke dingen.

Is het ook niet. En ik beschouw mezelf ook niet als normaal. Maar ik zou wel een verschil willen maken tussen per dag, of per avond. Overdag heb ik totaal geen behoefte en mijn dagelijks leven lijdt er ook niet onder.
het ergste dat ik ooit gezien heb. Was een man die voor mij stond in de supermarkt met een fles whisky, vodka en nog iets. Hij stonk ook naar de drank. Je zag het hem lekkebaarden naar die flessen. Hij heeft het tot in zijn auto gehaalt op de parking en de eerste fles was al open.

Ik heb ze ook ze ook weleens gezien. Alcoholisme kan heel problematisch zijn. Vooral als het voortkomt uit escapisme of vluchtgedrag. Het onderdrukken van negatieve gevoelens op wat voor manier dan ook. In zo'n geval is alcohol nooit een goede oplossing.

Terug
Bovenaan Onderaan