anaalridder
Vaste klant
Niet tot minder drinken = meer geld en energie overhouden om DVP's uit te wonen. Prima trade-off.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat hangt er vanaf. In welke staat je bent wnr je 80 bent en welke kwaaltjes je hebt.Dat en langer leven. Ik weet niet hoe jullie hiernaar kijken maar ik wil op op mn 80ste nog steeds lekker kunnen neuken - het leven wordt pas depressief als we geen seks meer kunnen hebben: tis t lekkerste wat er is en het belangrijkste wat ik verlang van een vrouw
Dus vanaf je meer dan 0,7L per dag drinkt ben je een alcoholist?Ja dan ben je alcoholist
Een liter wijn iedere dag... tja ik zou het niet normaal noemenDus vanaf je meer dan 0,7L per dag drinkt ben je een alcoholist?
Net eens gegoogled.Een liter wijn iedere dag... tja ik zou het niet normaal noemen
Is het ook niet. En ik beschouw mezelf ook niet als normaal. Maar ik zou wel een verschil willen maken tussen per dag, of per avond. Overdag heb ik totaal geen behoefte en mijn dagelijks leven lijdt er ook niet onder.Een liter wijn iedere dag... tja ik zou het niet normaal noemen
het ergste dat ik ooit gezien heb. Was een man die voor mij stond in de supermarkt met een fles whisky, vodka en nog iets. Hij stonk ook naar de drank. Je zag het hem lekkebaarden naar die flessen. Hij heeft het tot in zijn auto gehaalt op de parking en de eerste fles was al open.Is het ook niet. En ik beschouw mezelf ook niet als normaal. Maar ik zou wel een verschil willen maken tussen per dag, of per avond. Overdag heb ik totaal geen behoefte en mijn dagelijks leven lijdt er ook niet onder.
Ziektes als k of falen v andere functies liggen op de loerIs het ook niet. En ik beschouw mezelf ook niet als normaal. Maar ik zou wel een verschil willen maken tussen per dag, of per avond. Overdag heb ik totaal geen behoefte en mijn dagelijks leven lijdt er ook niet onder.