Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vergeef me dat ik kortaf was, Tom.
Tuurlijk mag je vragen.

Maar er is een recensie en een ad met 5 foto's die een duidelijke indruk geven van Amber. Je kent de grootte (G cup), je weet dat ze natuurlijk zijn en dus onderhevig aan de zwaartekracht, je weet dat ze stevige priemende tepels heeft,... Ik vond dan dat ik daar enkel nog subjectiviteit aan kon toevoegen.

Als je echt enkel twijfelt omwille van de borsten, dan ben ik wellicht de verkeerde man om te antwoorden.
Want ik meen dus effectief dat je in dat geval best gewoon eens langsgaat.
Wat is het ergste dat er zou kunnen gebeuren?
 
Zo zie je maar dat de persoonlijke beleving heel verschillend kan zijn. Paloma is altijd erg overtuigend in haar dienstverlening. Misschien had ze haast en wilde ze stoppen die dag, je weet het niet. Wel jammer dat je dan zo'n slechte ervaring hebt.
Ja nou wordt ie mooi,voor mij wordt ook net zo goed alles duurder.
Sommigen juichen dat nog toe ook zie ik.
Zeker om bij de dames in kwestie in goed blaadje te komen.
Er zit ontzettend veel politiek in deze business.
Ze moeten nog even zo doorgaan met die flauwekul en dan hang ik mijn wandelschoenen binnen no-time aan de wilgen.
Dit tot blijdschap van sommige dames omdat dit vaak ook een schijn reden is als ze je om een of andere reden niet willen.
Net als in het "echte"leven krijgen de mooie meneren vaak daadwerkelijk wat er is afgesproken en moeten de anderen het na vaak ook nog eens bijbetalen en vervolgens met minder doen!
Het is natuurlijk nimmer anders geweest maar heren wees op uw hoede want de deceptie erna is niet gering.

EN ALS IK NOG EEN KEER HET WOORDJE "ËXTRA"S"HOOR VOOR DIENSTEN DIE VOOR DEZE GEKKIGHEID NOG GEWOON STANDAARD WAREN DAN WORD IK HEEL VERDRIETIG EN IS DESBETREFFENDE DAME PERSONA NON GRATA!

Hoerenlopen is vaak diensten afnemen van de firma list,leugens en bedrog.

Gelukkig(?)nieuwjaar.
Yeah right.
 
Ja nou wordt ie mooi,voor mij wordt ook net zo goed alles duurder.
Sommigen juichen dat nog toe ook zie ik.
Zeker om bij de dames in kwestie in goed blaadje te komen.
Er zit ontzettend veel politiek in deze business.
Ze moeten nog even zo doorgaan met die flauwekul en dan hang ik mijn wandelschoenen binnen no-time aan de wilgen.
Dit tot blijdschap van sommige dames omdat dit vaak ook een schijn reden is als ze je om een of andere reden niet willen.
Net als in het "echte"leven krijgen de mooie meneren vaak daadwerkelijk wat er is afgesproken en moeten de anderen het na vaak ook nog eens bijbetalen en vervolgens met minder doen!
Het is natuurlijk nimmer anders geweest maar heren wees op uw hoede want de deceptie erna is niet gering.

EN ALS IK NOG EEN KEER HET WOORDJE "ËXTRA"S"HOOR VOOR DIENSTEN DIE VOOR DEZE GEKKIGHEID NOG GEWOON STANDAARD WAREN DAN WORD IK HEEL VERDRIETIG EN IS DESBETREFFENDE DAME PERSONA NON GRATA!

Hoerenlopen is vaak diensten afnemen van de firma list,leugens en bedrog.

Gelukkig(?)nieuwjaar.
Yeah right.
Geen idee waar dit over gaat. Ken Paloma ook niet maar ik vind het een wazig verhaal. En ja alles wordt duurder. deal with it.
 
Geen idee waar dit over gaat. Ken Paloma ook niet maar ik vind het een wazig verhaal. En ja alles wordt duurder. deal with it.
Niks wazig verhaal.Jij wilt duidelijk?Dan krijg je duidelijk:

OPROEP AAN ALLE WANDELAARS:

PRIJS OPDRIJVEN MET EXCLUSIEF "EXTRA'S"PAKKET WAT VOORHEEN GEWOON IN STANDAARD PRIJS ZAT OMDAT ALLES DUURDER WORDT?BOYCOTTEN DIE HANDEL EN NOOIT MEER TERUG!!!
 
Ze gaf mij aan 2 januari weer in Doetinchem te zijn maar ze gaf eerder ook aan 19 December alweer terug te zijn :)
Je weet het dus maar nooit bij haar!
Ze geniet van een vakantie nu.
 
Niks wazig verhaal.Jij wilt duidelijk?Dan krijg je duidelijk:

OPROEP AAN ALLE WANDELAARS:

PRIJS OPDRIJVEN MET EXCLUSIEF "EXTRA'S"PAKKET WAT VOORHEEN GEWOON IN STANDAARD PRIJS ZAT OMDAT ALLES DUURDER WORDT?BOYCOTTEN DIE HANDEL EN NOOIT MEER TERUG!!!
Maar gaat dit nou om een specifieke dame dan?

En daarbij: elke dame is toch vrij om te vragen voor haar diensten wat ze wil? Lijkt me zeker niet aan 'ons' heren wandelaars om te bepalen/betalen wat ons goeddunkt? Ook bij de dames moet de schoorsteen roken hoor.
En jij hoeft ook niet voor mij te bepalen of ik extra betaal voor extra's. Als jij alles wat duurder wordt gaat boycotten dan wens ik je daarbij veel plezier maar ik overweeg mijn opties toch liever zelf.
 
Niks wazig verhaal.Jij wilt duidelijk?Dan krijg je duidelijk:

OPROEP AAN ALLE WANDELAARS:

PRIJS OPDRIJVEN MET EXCLUSIEF "EXTRA'S"PAKKET WAT VOORHEEN GEWOON IN STANDAARD PRIJS ZAT OMDAT ALLES DUURDER WORDT?BOYCOTTEN DIE HANDEL EN NOOIT MEER TERUG!!!
ik begrijp heel goed waar Pimpeloentje het over heeft. Ik heb jaren geleden hetzelfde ervaren. Kwam bij een dame en vanaf het begin mocht alles, naast het standaard pakket, vingeren, beffen, zelfs tongzoenen een ware GFE. Vanwege deze service haar veelvuldig bezocht, iedere keer was het een feest. Op een gegeven moment was ze weg en na een maand of 6 zag ik haar terug. Yes, ik naar binnen hopende op een waar seksfeest. Ipv de service die ik gewenst was mocht niks meer. Ze gaf zelfs aan dit nooit gedaan te hebben. Was toen ook de laatste maal dat ik haar bezocht hebt.

Ik begrijp heel goed dat de dames een grens aangeven en dit zelfs per klant verschillen. Maar een service die je altijd ontvangen hebt wijzigen vind ik raar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan