Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een idee waar Jade gebleven is ? die in escape werkte (voorheen spijkerkwartier) als je haar goed betaalde kon je lekker tongzoenen met haar en kwam ze lekker bovenop je liggen zonder condoom wel kreeg ik eens mee dat ze getrouwd was dus ik had geen trek meer
 
Ik was een tijdje geleden naar escape toe gereden ruim voor sluitingstijd. Tot mijn grote verbazing was het dicht. Is het gedaan met het wandelen of kun je nog een goede date krijgen met een BBW.
 
Iemand enig idee of een chubby dvp vandaag aanwezig is. Geen oudere latina of oostblok. Wil na mijn afspraak erheen rijden als er een chubby dame werkzaam is vandaag ondanks dat ik ervoor een eindje moet rijden. Berichten mag op pb zijn.
 
Iemand enig idee of een chubby dvp vandaag aanwezig is. Geen oudere latina of oostblok. Wil na mijn afspraak erheen rijden als er een chubby dame werkzaam is vandaag ondanks dat ik ervoor een eindje moet rijden. Berichten mag op pb zijn.
echt chubby zie ik nooit in Doetinchem maar het ligt ook ver van mijn smaak af. Ik vindt een Rosaura al wel een beetje aan de stevige kant, weet niet of je zoiets bedoeld?
 
Net terug van Escape, wat een karig aanbod weer.
Ik kom er voorlopig niet meer.
Allemaal latina's en de enige twee die geen latina zijn, maar wel de moeite.
Daar staan ze met het mes tussen de tanden in de rij.
Aflopende zaak denk ik.
 
Net terug van Escape, wat een karig aanbod weer.
Ik kom er voorlopig niet meer.
Allemaal latina's en de enige twee die geen latina zijn, maar wel de moeite.
Daar staan ze met het mes tussen de tanden in de rij.
Aflopende zaak denk ik.
Ik heb al wel vaker meegekregen dat vrouwen boven de 40 er niet meer inkomen in escape behalve als daar al wel langer er al zijn zoals bijvoorbeeld Rosaura ik schat dat zei nu wel in het midden van de 50 is zo help je het inderdaad wel naar de klote eigenaren hebben toch geld genoeg
 
Weet je zeker dat Yasmin pzc doet, ben je er zelf geweest? Zelf ooit binnen geweest maar niet naar gevraagd en ook niet aangeboden gekregen.
Ja verschillende keren bij yasmin binnen geweest en pzc gedaan ze vraagt wel extra kosten.
Chanel daarin tegen bij mij ook extra gevraagd maar lees hier en daar dat ze het ook zonder extra kosten doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan