Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen wonder dat de dames naar elders omzien en vertrekken.
AIRCO kennen ze niet, het is er bij zomers weer tropisch heet.
En als de dames een ventilator op de kamer willen mag dat alleen eentje van de zaak zijn, welke ze nog duur betalen moeten.
Jaren geleden kwam ik er graag en geregeld.
Tegenwoordig rij ik er standaard voorbij.
Geef mij dan Duisburg maar, flink meer keuze aan dames, rij ik graag stuk verder voor.
 
Om de huurprijzen omlaag te krijgen is er maar een oplossing voor de dames namelijk vertrekken. Het is toch niet normaal dat die meiden vier keer moeten neuken per dag voor die eigenaar? En bij de vijfde keer hebben ze €60 waar vervolgens de helft aan belasting af moet. Drama.
 
Tja, het is daar betalen voor schone kamers, een mooie wandelruimte en bovenal: geen mediterraanse windowlikkers zoals in Duisburg. Dat is voor zowel dames als wandelaars bijzonder prettig. Ik heb daar dat tientje extra echt voor over. De huurprijs die hier genoemd is is wel pittig maar sommige dames zitten hier al jaren en bieden dermate goede service dat men toch wel terugkomt, ook als is het 30 graden. Dat het aflopende zaak is merk ik nergens aan. trouwens ook niet dat er weinig wandelaars komen. Altijd als ik er ben lopen er veel klanten rond of staan zelfs in de rij te wachten voor bepaalde dames. Veel gordijnen gaan dan amper open ;-) ik ben er dan vaak doordeweeks overdag. kan me voorstellen dat het 's avonds en in het weekend niet minder druk zal zijn.
 
Er zitten toch nog steeds genoeg dames?
Je hoeft maar 1 goede dame aan te treffen waar je met vol lof komt maar ook ik ben van mening dat deze huurprijzen echt veel te hoog zijn voor de dames en dan als dames gebruik willen maken van overnachten is het ook nog eens 20 euro per nacht slapen ik ben nog niet vergeten dat escape op tv was bij Alberto Stegeman vanwege de lange werkdagen en hoge huurprijzen en dat ze in een schuur kunnen slapen schandalig
 
Het is een hoop geld voor zo'n kamertje vind ik. Maar ik vind de locatie, de voorzieningen (behalve het missen van de airco) wel prima. De kamers zijn altijd netjes, het gebouw vind ik er verzorgd uit zien. Zelfs de toiletten zijn best okay. Als ik het vergelijk met Amsterdam, dan kom ik liever hier. En in vergelijking met Nijmegen is het ook prima naar mijn mening. En uiteindelijk is het ook hier "wat de gek er voor geeft". In deze tijd is alles verschrikkelijk duur en draait alles om geld verdienen. En dat doet deze uitbater, geld verdienen.
 
Begrijp de discussie niet zo goed. De dames zitten er uit vrije wil (ga ik vanuit) en wij wandelen er uit vrije wil. Wat is het probleem? Als het ergens anders beter is, ga je daar toch naar toe?
Met deze hoge huurprijzen en steeds slechtere klandizie die de dames hebben zullen er steeds meer ermee stoppen en als het je favoriete dame is dan baal je er even stevig van ik zeg dat heb ik zelf ook wel eens meegemaakt dat er een favoriete dame van mij er mee stopte en dan kennen ze je niet meer dan ben je wat hun betreft lucht wat dan zo,n dame betreft zoek je het maar uit
 
Met deze hoge huurprijzen en steeds slechtere klandizie die de dames hebben zullen er steeds meer ermee stoppen en als het je favoriete dame is dan baal je er even stevig van ik zeg dat heb ik zelf ook wel eens meegemaakt dat er een favoriete dame van mij er mee stopte en dan kennen ze je niet meer dan ben je wat hun betreft lucht wat dan zo,n dame betreft zoek je het maar uit
Niet alle dames hebben te maken met slechtere klandizie. Bij sommigen draait het als een tierelier en is het gordijn vaker dicht dan open. Ik kan het weten, want ik kom er regelmatig. Als je verwacht dat een dame met het lot van haar vaste klanten begaan is als ze ermee stopt, dan ben je wel een beetje naïef.
 
Geven jullie trouwens een fooi aan de dame na het bezoekje.?
Ik geef eigenlijk altijd wel een fooi, of een reep merci :)
Vooral aan mijn vaste vrouwtje (in almelo)
 
Jawel hoor, keer tientje extra of zo. En als ik echt hitsig ben betaal ik het dubbele tarief. Verwacht dan uiteraard wel dat ik wat langer mag blijven, maar dat komt eigenlijk altijd wel goed.

Ik zie weleens mannen lopen met een flesje drank (of zelfs een met een bosje bloemen), maar daar doe ik niet aan.

Wat mij eigenlijk verder opvalt is hoe goed dames kunnen luisteren. Als ik wel eens iets persoonlijks met hen deel, dan komen ze daar weken later vaak nog op terug.
 
Natuurlijk zitten de dames er uit vrije wil dat is hier de discussie ook niet.
Waar het om gaat is dat die huurprijzen (240 p/d) voor de dames gewoon bizar zijn. En dan 20 om te slapen en 20 voor een ventilator van de action.
Klopt dat de kamers schoon zijn, maar dat doen de dames wel zelf, want die eigenaar zit alleen flappen te tellen in z'n hokje.
 
Die in het hokje is niet de eigenaar, maar beveiliger. En dan denk je dat je niets aan zo'n oud menneke hebt, maar als er stront aan de knikker is dan komt er snel hulp van ernaast. Want dat is van vroeger van dezelfde eigenaar (Ido Smit).
Of de huurprijs hoog of laag is kan ik niet beoordelen. Ik heb nog nooit gesolliciteerd bij een bordeel. Als ik zie dat je bij Casa Rossa starttarief 70 Euro betaald (iets langer kameren) of bij Coco 100 voor 3/4. Dan vraag ik me serieus af wat de dame in kwestie daarvan krijgt.
Simpel rekenen: Bij Escape 20 klanten á 60 dan heb je 1200 - 240 = 960 op een dag. Heb je slechts 10 klanten dan is houdt je 360 Euro over.
Bij Coco heb je 8 klanten x 100 Euro = 800. Hiervan is 50% voor jou, dus 400 boven je basisloon (aanwezigheidspremie) van 200 Euro per dag. Heb je maar 4 klanten dan zakt je loon snel naar 400 Euro.
Dus bij weinig klandizie verdien je bij Coco meer, maar hoef je minder voor te doen.
Bij veel klandizie heb je bij Escape echt een topplek, maar dan werk je je ook te pletter, dit is alleen voor echte toppers weggelegd, met conditie als een paard. Nicole was zo'n raspaardje, werkte er zo 20 op een dag af, maar had voor iedereen de persoonlijke aandacht waar Duco het ook over had. Nicole werkte maar 2 of 3 dagen per week.... maar hoeft nu niet meer te werken voor haar centen. denk dat ze nu nét 40 is.

Dus is gewoon een kwestie van wat voor type je bent. Wil je veel uren maken, kun je veel klanten aan, wil je zelfstandig zijn. dan is Escape wat voor jou. Wil je een goed basisloon en daarnaast leuk betaald voor wat uitgebreid kamerwerk, dan kun je beter bij Coco solliciteren.
 
Dit is uitbuiting, ik ga er nóóit meer heen. Ik wil daar geen deel van uitmaken.
Als je dit zo zeker stelt had je er überhaupt nooit aan moeten beginnen.
Maar dan moet je ook niet kijken naar het WK in Qatar, geen koffie drinken, geen chocolade of avocado's eten, zéker geen elektrische auto gaan rijden etc. etc. overal ter wereld worden mensen uitgebuit. Ik denk als je het afzet tegen de genoemde voorbeelden, de dames in escape zelf nog redelijk kunnen kiezen om uitgebuit te worden itt al die miljoenen anderen....
 
Daarnaast zijn er ook een aantal ex-Escape dames overgeschakeld op privé ontvangst. Zij vonden idd de huur te hoog. Een andere groep dames vindt privé ontvangst juist weer te riskant of te veel rompslomp en blijft. En achter de kassa in de supermarkt willen ze ook niet. Er is dus wel degelijk een keuze.
 
Het is eigenlijk heel eenvoudig escape heeft kamers en ramen te huur eigenaar daarvan zal niet tegen een dame zeggen je moet er huren voor dat bedrag het zijn prijzen die zei hanteren als dame het te duur vindt kan ze zeggen dat het niet huurt klaar net als bij supermarkt krat bier of zo je ziet er een prijs op staan niet verplicht om te kopen net als dames niet verplicht om er gebruik van te maken
 
Hallo, hoe heet de dame in kamer 35, zwart haar, donkere huidskleur en bril, is er iemand bij haar geweest?
Ik ben bij haar geweest en ze noemde zich Jessica. Vond het helaas niet waard om er een recensie aan te wijden. Ging allemaal niet erg overtuigend, ik denk dat ze nog onervaren is. Misschien wordt het nog beter, wie weet. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan