Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan @Reckless en @remco23 een bron vermelden? Ik kan geen enkele berichtgeving vinden die erop wijst dat Escape dicht moet of dat de vergunning gaat aflopen.
Lees eerder het tegenovergestelde. Doetinchem vind dat ze een regionale functie hebben en ze wil geen prostitutie in een woonwijk. Dan is Escape op een industrieterrein alleen maar handig.

Kan @Reckless en @remco23 een bron vermelden? Ik kan geen enkele berichtgeving vinden die erop wijst dat Escape dicht moet of dat de vergunning gaat aflopen.
Lees eerder het tegenovergestelde. Doetinchem vind dat ze een regionale functie hebben en ze wil geen prostitutie in een woonwijk. Dan is Escape op een industrieterrein alleen maar handig.
Gisteren van 1 van de dames begrepen.

hey heren ik vraag mij af he puur uit nieuwsgierigheid , vragen jullie ook soms of de dames getest zijn of zijn jullie soms ook bang voor soa , ben puur benieuwd ik bedoel zelf ben ik niet bang maar een vriend die wil daar is naartoe maar durft niet vanwege dat soort redenen

Dames worden in het algemeen tweemaal per jaar getest. Maar dat geldt niet letterlijk voor iedereen, altijd en overal.
Een jaar of tien geleden was er een flinke uitbraak in Escape. Toen hingen alle dames in de gordijnen en werden alle leuningen en balustrades vier keer per dag ontsmet. Waarschijnlijk is er toen een superspreader actief geweest.

Ik heb er wel eens wat opgelopen, maar dat was vermoedelijk van iets wat mijn voorganger op het handdoekje had achtergelaten.
Condoom gebruiken is de beste preventie. Het leven van een wandelaar is niet zonder risico.

Hoop dat je vriend hier iets aan heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan