Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad vakantietijd. Weinig dames, maar met de mannen liep het rustig door vanmiddag dus veel gesloten gordijntjes. Jammer maar helaas, ik wacht een kwartiertje voor een tweede rondje door 't pand en dan ben ik weg.

Speaking of which - eigenlijk best naar dat je niet even lekker kunt zitten binnen of voor mijn part op een bankje buiten. Of zouden ze bang zijn voor hang-wandelaars of vinden we dat zelf niet chill?
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede lopers, na al enige tijd mee te hebben gelezen op girls review leek het me wel zo sociaal ook zelf eens een account aan te maken. Een korte introductie: ik ben al wandelaar vanaf mijn 18e. Begon mijn "loopbaan" in Arnhem, Amsterdam Utrecht, Nijmegen en kom de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar in Doetinchem. Een echte veteraan zou ik mezelf noemen :) Ik ga mijn best doen om regelmatig deel te nemen aan discussies hier. Heb veel ervaring in Doetinchem, heb de meeste dames wel bezocht en mijn top 3 is momenteel: Paloma, Bianka en Maria. Heb je vragen aan mij, stel ze gerust.
 
Hallo mede lopers, na al enige tijd mee te hebben gelezen op girls review leek het me wel zo sociaal ook zelf eens een account aan te maken. Een korte introductie: ik ben al wandelaar vanaf mijn 18e. Begon mijn "loopbaan" in Arnhem, Amsterdam Utrecht, Nijmegen en kom de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar in Doetinchem. Een echte veteraan zou ik mezelf noemen :) Ik ga mijn best doen om regelmatig deel te nemen aan discussies hier. Heb veel ervaring in Doetinchem, heb de meeste dames wel bezocht en mijn top 3 is momenteel: Paloma, Bianka en Maria. Heb je vragen aan mij, stel ze gerust.
Welkom 😍. Super leuk als je ook recensies schrijft van je bezoeken. Fijn om ervaringen hier te delen
 
Hallo mede lopers, na al enige tijd mee te hebben gelezen op girls review leek het me wel zo sociaal ook zelf eens een account aan te maken. Een korte introductie: ik ben al wandelaar vanaf mijn 18e. Begon mijn "loopbaan" in Arnhem, Amsterdam Utrecht, Nijmegen en kom de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar in Doetinchem. Een echte veteraan zou ik mezelf noemen :) Ik ga mijn best doen om regelmatig deel te nemen aan discussies hier. Heb veel ervaring in Doetinchem, heb de meeste dames wel bezocht en mijn top 3 is momenteel: Paloma, Bianka en Maria. Heb je vragen aan mij, stel ze gerust.
tip bezoek Rosaura op kamer no 11 bij rechter ingang ook eens als ze er is
 
Was vandaag rustig in Escape, paar dames gespot waaronder Maria. (kamer boven in verlengde linker trap).
Vond het vorige week ook echt heel rustig. Ben maandagavond zelfs onverrichter zaken weer naar huis vertrokken. Toch een rit van bijna een uur, dus dat zegt ook wel wat. Hopelijk na de vakantie periode wat meer bezetting. Ben van plan donderdag weer te gaan, hopelijk de moeite waard.
 
Ben ik inmiddels diverse keren geweest, maar de spanning is er wel een beetje af. Vond haar de laatste keren ook erg op de tijd letten. Voor mij voorlopig even klaar. Maar wel een lieve meid en pzc is meer dan voldoende.
Je hebt ook groot gelijk als je ook eens meerdere andere keuze,s maakt daarvoor ga je naar prostitutie. Er zijn echt wel meer dames die pijpen zonder condoom en tongzoenen dat doet Rosaura goed maar er zijn ook andere dames die dat kunnen en doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan