Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat kun je toch niet zeggen, wat denk je van familie die niet wist dat hij naar de dames ging. En wat denk je van de dame zelf, die heeft er een dood op haar bed liggen.
Natuurlijk snap ik dat, daarom noem ik het toch ook bizar. Maar als je toch moet gaan, is het tijdens de daad toch wel een mooie manier. Zo bedoel ik de opmerking.
 
hoeveel dames zijn er ongeveer op de vrijdag?
tussen 13 en 17 uur zijn er buiten vakantietijd vaak wel 10 dames. Maar er zijn vaak ook wel zoveel klanten dus soms moet je even wachten. Ik ga vaak rond 18 uur. dan zijn de dames vaak wel aanwezig, maar is het rustig qua mannen, die moeten eerst bij moeder de vrouw eten en gaan daarna een baal sjag halen :p
 
tussen 13 en 17 uur zijn er buiten vakantietijd vaak wel 10 dames. Maar er zijn vaak ook wel zoveel klanten dus soms moet je even wachten. Ik ga vaak rond 18 uur. dan zijn de dames vaak wel aanwezig, maar is het rustig qua mannen, die moeten eerst bij moeder de vrouw eten en gaan daarna een baal sjag halen :p
Bedankt man, ja moet dik uur rijden daarheen.
We gaan het zien vrijdag haha, En normaal gesproken moeten toch al die heren druk aan het werk zijn. hebben geen tijd om naar de dames te gaan. :ROFLMAO:
Wat zou nu de drukste dag zijn dan. dat de meeste bezoekers komen?
lijkt me zaterdag.
 
Bedankt man, ja moet dik uur rijden daarheen.
We gaan het zien vrijdag haha, En normaal gesproken moeten toch al die heren druk aan het werk zijn. hebben geen tijd om naar de dames te gaan. :ROFLMAO:
Wat zou nu de drukste dag zijn dan. dat de meeste bezoekers komen?
lijkt me zaterdag.
Nou dan hebben de mooiste dames lekker weekend. Ik denk dat de maandag en de vrijdag het drukste bezocht zijn. Maar dat is een gevoel hoor, kom er niet elke maand, maar je hoort welleens wat van medewandelaars. Zo van: Gisteren was het me een partij druk, ben maar gegaan en vandaag teruggekomen, nu kom je tenminste aan de beurt, ik zeg: zei die dame daarnet ook al"
 
Vandaag voor het eerst geweest in Doetinchem.
Wat mij verbaasde was de drukte van medewandelaars, en dat op een vrijdag middag. Ik ben Almelo gewend en daar kom je bijna niemand tegen.
Mooi gebouw muziek was te hard aan en vele dames aanwezig.
Ik wilde gaan voor Gina maar die was er niet of bezet? kon der niet vinden.
Beneden kwam ik Manuela tegen k6, gelijk aardig en kus op de mond voor ik het wis. en trok me bijna naar binnen haha.
Wat een geweldige dame is dat zeg. half uur geweest en genoten van begin tot het eind. Ik kom hier nog wel een keer terug, het is alleen net iets te ver rijden voor mij helaas.
 
Vandaag in Escape geweest en ik zag 2 dames die ik niet ken, weet iemand van jullie dat misschien. Gaat om kamer 2 of 3 weet ik niet helemaal zeker. Was een kleine blonde vrouw, ik schat eind 20. Aan de tongval te horen afkomstig uit het Oostblok. En dan in kamer 7 of 8, een lange slanke blonde dame met een flinke tattoo op haar buik. Iemand ervaring met hen? Niet meteen mijn types, maar zeker niets mis mee om te zien. Hoewel de lange dame een beetje arrogant over kwam.
 
Vandaag in Escape geweest en ik zag 2 dames die ik niet ken, weet iemand van jullie dat misschien. Gaat om kamer 2 of 3 weet ik niet helemaal zeker. Was een kleine blonde vrouw, ik schat eind 20. Aan de tongval te horen afkomstig uit het Oostblok. En dan in kamer 7 of 8, een lange slanke blonde dame met een flinke tattoo op haar buik. Iemand ervaring met hen? Niet meteen mijn types, maar zeker niets mis mee om te zien. Hoewel de lange dame een beetje arrogant over kwam.
K2 is denk ik Natascha, die heeft een eigen reviewtopic.

K7 is volgens mij Sonja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan