Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren bij een dame op kamer 12 geweest. Ze zei dat ze nieuw is. Werkt er ongeveer een maand vertelde ze. Half Braziliaans half NL. Maar laat ik nou haar naam kwijt zijn. Ik zou graag een review schrijven, maar dan is de naam wel belangrijk 😂😂 Ik heb nog naar haar naam gevraagd notabene, ze vroeg me zelfs waarom ik dat wilde weten. En ik merkte dat ze een fake naam gebruikte, omdat toen ik mijzelf voorstelde, ze hakkelde en een andere naam wilde zeggen. Iemand een idee wie deze dame is? Klein van postuur, cup C, zwart of in elk geval donker haar. Eind 20 begin 30 gok ik.
 
Gisteren bij een dame op kamer 12 geweest. Ze zei dat ze nieuw is. Werkt er ongeveer een maand vertelde ze. Half Braziliaans half NL. Maar laat ik nou haar naam kwijt zijn. Ik zou graag een review schrijven, maar dan is de naam wel belangrijk 😂😂 Ik heb nog naar haar naam gevraagd notabene, ze vroeg me zelfs waarom ik dat wilde weten. En ik merkte dat ze een fake naam gebruikte, omdat toen ik mijzelf voorstelde, ze hakkelde en een andere naam wilde zeggen. Iemand een idee wie deze dame is? Klein van postuur, cup C, zwart of in elk geval donker haar. Eind 20 begin 30 g
kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.
 
kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.
Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.
 
Hallo medewandelaars
Zag vandaag op kamer 18 een voor mijn onbekende dame kom toch regelmatig in de Escape. Ze zag er goed uit ze was blond slank en volgens mijn wel aardig lang of het kwam misschien daar haar schoenen daar heb ik niet opgelet had oog voor andere details 😂😂🤪🤪. Iemand al ervaring met haar???
 
Even een belangrijk weetje voor alle bezoekers van Escape. Ik heb inmiddels van drie dames gehoord dat Escape voortaan om 22:00 haar deuren sluit. Voor mijzelf heel jammer want ik moet nogal een stukje rijden en kom vaak pas rond half negen aan in Escape. Dan is er niet veel speling meer. Ik begreep zelfs dat de dames voor 22:00 hun kamer opgeruimd en gestofzuigd moeten hebben. Daarmee is het reëel aan te nemen dat je niet later dan 21:30 de kamer uit gedirigeerd wordt, omdat de dames vaak ook nog willen douchen. Nu snap ik ook het gehaast bij mijn laatste twee bezoeken. Ik wist niet beter dan dat ze tot in elk geval 23:00 open waren. Wees dus gewaarschuwd.
 
kunnen beter de tent sluiten de meiden betalen wel nog steeds de volle pond 1050 per week op basis van 9uur tot half twaalf krijgen geen vermindering door de eerdere sluiting
Hou op met die discussie over hoeveel de dames aan huur moeten betalen daar gaan ze toch zelf mee akkoord anders gaan ze wel ergens anders heen. Stop allemaal met de discussie over de huurprijs
 
Ik heb begrepen dat er juist veel dames er naar vragen om een kamer te huren in escape dus eigenares kan gewoon haar gang gaan dames zeggen tegenslagen is het risico van het vak er zijn ook andere gemeentes waar een dame wel eens ziek is dat ze gewoon de huur door kunnen betalen ook al zijn ze niet werkzaam of dat in escape zo is weet ik
 
Heeft iemand de naam van de donker langharige slanke schone welke op de 1e kamer zit, achtergang links hoek gelijk naast de kantoor ruimte? Als je voor kantoor ramen staat kijk je er recht op.
Dr buurvrouw, blondine mag dr trouwens ook best zijn.
Had nog getwijfeld om bij Gina binnen te gaan, is uiteindelijk de dame links onder geworden, als ik dr naam heb, kan ik een recensie toevoegen....
Dat is de Roemeense Gina.
Dat is de Roemeense Gina.
Staan al genoeg recentie's op
 
Bestaat de escape trouwens nog wel want was er een keer geweest rond half 10 en toen was het dicht en zo ook gisteren dezelfde tijd. Bij de hek staat dat het tot half 12 open maar was duidelijk donker geen één auto te bekennen. Maar zal denk ik ook niet veel zijn als het wel open was geweest. Heel veel plaatsen is zwaar verminderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan