Weet je al wie er zijn in Escape,... wacht even, stap nu in mijn auto, geef me even een uurtje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je al wie er zijn in Escape,... wacht even, stap nu in mijn auto, geef me even een uurtje.
Rechter deur als je het pand naar binnen gaat en dan meteen aan de rechterkant.Welke kamer nummer zit Rosaura dan ga ik binnenkort even er naar toe. Als het wel mijn smaak is en bezoek heb gebracht ga ik uiteraard mijn ervaring delen.
Sorry mannen werd opgehouden, onverwacht bezoek. Moeten toch echt zelf op onderzoek uit,...,... wacht even, stap nu in mijn auto, geef me even een uurtje.
Ik heb al wel vaker meegekregen dat vrouwen boven de 40 er niet meer inkomen in escape behalve als daar al wel langer er al zijn zoals bijvoorbeeld Rosaura ik schat dat zei nu wel in het midden van de 50 is zo help je het inderdaad wel naar de klote eigenaren hebben toch geld genoegNet terug van Escape, wat een karig aanbod weer.
Ik kom er voorlopig niet meer.
Allemaal latina's en de enige twee die geen latina zijn, maar wel de moeite.
Daar staan ze met het mes tussen de tanden in de rij.
Aflopende zaak denk ik.
Chanel die doet dat wel en Yasmin ookWelke dames doen pzc met cim in de escape
Rosaura op kamer no 111 bij de rechter ingang pijpt lekker zonder condoom en lekker tongzoenenWelke dames doen pzc met cim in de escape
Helaas volgens mij werken ze niet op de zondagenZijn die er morgen dan
Weet je zeker dat Yasmin pzc doet, ben je er zelf geweest? Zelf ooit binnen geweest maar niet naar gevraagd en ook niet aangeboden gekregen.Chanel die doet dat wel en Yasmin ook
Ja verschillende keren bij yasmin binnen geweest en pzc gedaan ze vraagt wel extra kosten.Weet je zeker dat Yasmin pzc doet, ben je er zelf geweest? Zelf ooit binnen geweest maar niet naar gevraagd en ook niet aangeboden gekregen.
Bedankt, ga ik toch maar eens proberen dan.Ja verschillende keren bij yasmin binnen geweest en pzc gedaan ze vraagt wel extra kosten.
Chanel daarin tegen bij mij ook extra gevraagd maar lees hier en daar dat ze het ook zonder extra kosten doet.
Geen garantie maar ze werkt over het algemeen ma-di-do van 's ochtends tot eind middag.Weet iemand wanneer de Hollandse Gina van kamer 25 er deze week is?????
vanmiddag was ze ook aanwezigGeen garantie maar ze werkt over het algemeen ma-di-do van 's ochtends tot eind middag.
Nog gevraagd misschien wanneer ze er volgende week is??vanmiddag was ze ook aanwezig
kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.Gisteren bij een dame op kamer 12 geweest. Ze zei dat ze nieuw is. Werkt er ongeveer een maand vertelde ze. Half Braziliaans half NL. Maar laat ik nou haar naam kwijt zijn. Ik zou graag een review schrijven, maar dan is de naam wel belangrijkIk heb nog naar haar naam gevraagd notabene, ze vroeg me zelfs waarom ik dat wilde weten. En ik merkte dat ze een fake naam gebruikte, omdat toen ik mijzelf voorstelde, ze hakkelde en een andere naam wilde zeggen. Iemand een idee wie deze dame is? Klein van postuur, cup C, zwart of in elk geval donker haar. Eind 20 begin 30 g
Vlgs mij is kamer 12 direct naast de ingang , chanel zat onlangs op k 13kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.
week of 3 terug zeker ook op 12 gezien, inderdaad direct naast de ingang.Vlgs mij is kamer 12 direct naast de ingang , chanel zat onlangs op k 13
Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.
Ja dat is ChanelRecensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.
Ruby gaat weer 2 maanden naar huis en komt dan in februari weer. Zo wil ze het nu doen. om en om 2 maanden ivm familie 'thuis'Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.
klinkt wel als Chanel....Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.