Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net terug van Escape, wat een karig aanbod weer.
Ik kom er voorlopig niet meer.
Allemaal latina's en de enige twee die geen latina zijn, maar wel de moeite.
Daar staan ze met het mes tussen de tanden in de rij.
Aflopende zaak denk ik.

Net terug van Escape, wat een karig aanbod weer.
Ik kom er voorlopig niet meer.
Allemaal latina's en de enige twee die geen latina zijn, maar wel de moeite.
Daar staan ze met het mes tussen de tanden in de rij.
Aflopende zaak denk ik.
Ik heb al wel vaker meegekregen dat vrouwen boven de 40 er niet meer inkomen in escape behalve als daar al wel langer er al zijn zoals bijvoorbeeld Rosaura ik schat dat zei nu wel in het midden van de 50 is zo help je het inderdaad wel naar de klote eigenaren hebben toch geld genoeg

Weet je zeker dat Yasmin pzc doet, ben je er zelf geweest? Zelf ooit binnen geweest maar niet naar gevraagd en ook niet aangeboden gekregen.
Ja verschillende keren bij yasmin binnen geweest en pzc gedaan ze vraagt wel extra kosten.
Chanel daarin tegen bij mij ook extra gevraagd maar lees hier en daar dat ze het ook zonder extra kosten doet.

Gisteren bij een dame op kamer 12 geweest. Ze zei dat ze nieuw is. Werkt er ongeveer een maand vertelde ze. Half Braziliaans half NL. Maar laat ik nou haar naam kwijt zijn. Ik zou graag een review schrijven, maar dan is de naam wel belangrijk 😂😂 Ik heb nog naar haar naam gevraagd notabene, ze vroeg me zelfs waarom ik dat wilde weten. En ik merkte dat ze een fake naam gebruikte, omdat toen ik mijzelf voorstelde, ze hakkelde en een andere naam wilde zeggen. Iemand een idee wie deze dame is? Klein van postuur, cup C, zwart of in elk geval donker haar. Eind 20 begin 30 gok ik.

Gisteren bij een dame op kamer 12 geweest. Ze zei dat ze nieuw is. Werkt er ongeveer een maand vertelde ze. Half Braziliaans half NL. Maar laat ik nou haar naam kwijt zijn. Ik zou graag een review schrijven, maar dan is de naam wel belangrijk 😂😂 Ik heb nog naar haar naam gevraagd notabene, ze vroeg me zelfs waarom ik dat wilde weten. En ik merkte dat ze een fake naam gebruikte, omdat toen ik mijzelf voorstelde, ze hakkelde en een andere naam wilde zeggen. Iemand een idee wie deze dame is? Klein van postuur, cup C, zwart of in elk geval donker haar. Eind 20 begin 30 g
kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.

kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.
Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.

Schrijf jouw reactie...
0 Woorden
Terug
Bovenaan Onderaan