Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bestaat de escape trouwens nog wel want was er een keer geweest rond half 10 en toen was het dicht en zo ook gisteren dezelfde tijd. Bij de hek staat dat het tot half 12 open maar was duidelijk donker geen één auto te bekennen. Maar zal denk ik ook niet veel zijn als het wel open was geweest. Heel veel plaatsen is zwaar verminderd.
Ze gaan eerder dicht tegenwoordig, 22:00. 21:30 is wel heel vroeg, maar als er geen klanten zijn dan zal de zaak wel eerder gesloten worden.
 
Ze gaan eerder dicht tegenwoordig, 22:00. 21:30 is wel heel vroeg, maar als er geen klanten zijn dan zal de zaak wel eerder gesloten worden.
Dat verklaard een hoop. Maar als er geen klanten zijn dan snap ik wel dat ze eerder gaan sluiten maar wat niet is kan toch nog altijd komen. Maar goed gaan niet weer voor de derde keer er naar toe rijden met de kans dat het weer gesloten is als er niet genoeg volk is en ze weer dicht gaan.
 
Bestaat de escape trouwens..........Maar zal denk ik ook niet veel zijn als het wel open was geweest. Heel veel plaatsen is zwaar verminderd.
Beetje voorbarige conclusie. Escape draait momenteel erg goed in mijn beleving. Altijd een redelijke bezetting maar bovenal een aantal toppers waarvoor men altijd terugkomt. Sinds dit jaar zijn de standaardprijzen verhoogd maar daar merk ik qua drukte niet veel van.
 
Beetje voorbarige conclusie. Escape draait momenteel erg goed in mijn beleving. Altijd een redelijke bezetting maar bovenal een aantal toppers waarvoor men altijd terugkomt. Sinds dit jaar zijn de standaardprijzen verhoogd maar daar merk ik qua drukte niet veel van.A
Als het zo goed loopt en de bezetting is redelijk dan ga je niet eerder dicht of zie ik het verkeerd maar het zal wel aan mijn voorbarige conclusie liggen.
Misschien loop je alleen maar bij escape rond maar bijna alle plaatsen is het zwaar verminderd of wil je zeggen dat het in Amsterdam ontzettend druk is bij de ramen daar. Bijna de helft van de ramen zijn al lange tijd dicht als het niet al meer dan de helft dicht is.
 
Als het zo goed loopt en de bezetting is redelijk dan ga je niet eerder dicht of zie ik het verkeerd maar het zal wel aan mijn voorbarige conclusie liggen.
Ik kom er meestal tussen 1400-1800 uur dus kan je niet vertellen hoe het 's avonds laat is. Maar dat het niet veel zal zijn omdat 'het overal minder' wordt is onzin. Nergens in NL loop je zo lekker droog, warm en zonder mediterraan uitschot te wandelen. Daarbij is de service die de diverse dames die ik bezoek bieden vaak beter dan je heden ten dage bij privehuizen tegenkomt.
 
Ik kom er meestal tussen 1400-1800 uur dus kan je niet vertellen hoe het 's avonds laat is. Maar dat het niet veel zal zijn omdat 'het overal minder' wordt is onzin. Nergens in NL loop je zo lekker droog, warm en zonder mediterraan uitschot te wandelen. Daarbij is de service die de diverse dames die ik bezoek bieden vaak beter dan je heden ten dage bij privehuizen tegenkomt.
Ik lees het al je komt enkel bij de escape. Ik wandel door heel het land en daarbuiten. De enige 2 landen waar het nog druk is dat zijn België en Duitsland. In Nederland zijn de raambuurten erg achteruit gegaan of wil je verklaren dat de bootjes in Utrecht en de spijkerkwartier in Arnhem nog bestaat. Ik wandel al tientallen jaren en zie met mijn eigen ogen dat het heel erg achteruit gaat of wou je beweren van niet.
 
Ik lees het al je komt enkel bij de escape. Ik wandel door heel het land en daarbuiten. De enige 2 landen waar het nog druk is dat zijn België en Duitsland. In Nederland zijn de raambuurten erg achteruit gegaan of wil je verklaren dat de bootjes in Utrecht en de spijkerkwartier in Arnhem nog bestaat. Ik wandel al tientallen jaren en zie met mijn eigen ogen dat het heel erg achteruit gaat of wou je beweren van niet.
Deze discussie mag je verder voeren in het cafe-topic. Als je een beetje doorgraaft kun je vast ergens vinden waar ik allemaal loop en gelopen heb. Als je dan België en Duitsland noemt als zijnde "druk" en "niet erg achteruit gegaan" ga ik hier de discussie niet eens verder met je aan.
 
Deze discussie mag je verder voeren in het cafe-topic. Als je een beetje doorgraaft kun je vast ergens vinden waar ik allemaal loop en gelopen heb. Als je dan België en Duitsland noemt als zijnde "druk" en "niet erg achteruit gegaan" ga ik hier de discussie niet eens verder met je aan.
Ik heb nooit gezegd dat België en Duitsland niet achteruit is gegaan maar die twee landen is vele malen drukker dan hier in ons land. Wil je zeggen dat België en Duitsland net zo hard achteruit gegaan is als Nederland. Jij begint met mij een discussie aan. Ik heb geen reactie gevraagd van jou en hoef niks te lezen waar je wel of niet gegaan bent. Fijne avond
 
ik ben het wel eens dat het bizar is dat ze de tent om half 10 of 10 uur dicht doen.
Dat moet toch niet mogelijk zijn? dan is er wel iets mis.
Het is een raar iets, maargoed het zal wel.
 
Hoezo bizar om 10 uur dicht, dan hebben de meiden er 12 uur opzitten he?
Moet je gewoon eerder gaan?
lijkt me dat de meeste mensen ook gewoon overdag werken.
En in de morgen begin middag is het rustig in Escape, Dus iets doen ze niet goed daar. Maar daar komen ze dan vanzelf achter helaas. Ik ken geen club of hoe je het noemen wil die om half 10 gaat schoonmaken.
 
Hoezo bizar om 10 uur dicht, dan hebben de meiden er 12 uur opzitten he?
Moet je gewoon eerder gaan?
Dat is me toch kort door de bocht, moet je eerder gaan. Ik heb gewoon een veertig urige werkweek. Moet nog eten, douchen en dan nog ruim 45 minuten rijden om bij Escape te komen. Ja natuurlijk snap ik dat dames er dan een lange dag op hebben zitten. Maar ik vond het toch wel prettig toen ze nog langer open waren. Nu is het echt haasten.
 
Dat is me toch kort door de bocht, moet je eerder gaan. Ik heb gewoon een veertig urige werkweek. Moet nog eten, douchen en dan nog ruim 45 minuten rijden om bij Escape te komen. Ja natuurlijk snap ik dat dames er dan een lange dag op hebben zitten. Maar ik vond het toch wel prettig toen ze nog langer open waren. Nu is het echt haasten.
Het is dan toch helaas pindakaas.

Ik heb hetzelfde gehad bij een sm-studio in Bochum, duitsland.
Club was alleen doordeweeks open tot 20.00. Met een 40-urige werkweek lukte dat niet, hooguit een keer op een vrijgenomen vrijdag. Dus een keer vrijdagmiddag vrij genomen en een dame daar bezocht. Beviel, maar om haar weer te bezoeken moest ik dus steeds vrij gaan nemen. Paar maand later afspraak daar op vrijdagmiddag 15.00. Kwam compleet in de file terecht en vol stress daar 35min te laat aangekomen. Daarna had ik zo, als hun de tijden niet aanpassen zoek ik wel een andere studio of rosse buurt waar ik s'avonds wel in rust heen kan rijden.
 
Dat is me toch kort door de bocht, moet je eerder gaan. Ik heb gewoon een veertig urige werkweek. Moet nog eten, douchen en dan nog ruim 45 minuten rijden om bij Escape te komen. Ja natuurlijk snap ik dat dames er dan een lange dag op hebben zitten. Maar ik vond het toch wel prettig toen ze nog langer open waren. Nu is het echt haasten.
Lunchvergadering in Doetinchem regelen 😊

"sorry het liep uit met de vergadering".
 
Wat heb je ervoor over ? Als je de pech hebt dat je klote service geleverd krijgt en ver ervoor er gereisd hebt dan baal je wel Ik vraag me nu af of Rosaura er op heden er is voordat ik naar escape rij ook daar heb ik afgelopen tijd van meegekregen dat haar service erop achteruit gaat als ze me dat aandoet heb ik haar niet meer nodig
 
Toch de laatste keer een poging gewaagd om er naar toe te gaan. Ik kan niks anders zeggen dat het er erg triest uit zag. Er waren meer kamers leeg dan gevuld. Ik zelf heb ongeveer 5 dames geteld. Niet in mijn ogen om er naar toe te gaan tenzij je een vaste dame hebt.
 
Duitse Suzi heeft me ooit verteld dat ze stoppen op der veertigste. Dat was voor Corona. Heb haar voor het eerst ontmoet in 2001/2002.
dus de 40 is ze al gepasseerd.
Jammer, lekker sex meisje, kleine geile tietjes.
 
de revieuws van duitse suzi is al van lang geleden op het hookers .nl revieuws
al jaren geleden vertrokken
als je bericht 10 en 11 overleest weet je ook dat tjechiese suzi in 2018 is gestopt
 
Duitse Suzi die in escape werkte en voorheen Arnhem weet ik nog goed dat ze in Arnhem onder een pooier werkte dat was in Arnhem wel bekend dat was haar vriend ik zeg heb geen trek meer niet rouwig erom dat deze dame gestopt is en Duitse Nicole was ook onder een pooier
 
Terug
Bovenaan Onderaan