Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenManuela, Rosaurahallo
Heeft iemand toevallig ervaring met een dame die aan rimmen doet in combinatie met pijpen?
denk niet dat ze dat doen weet dat ashley in het verleden wel deed of ze het nog doet weet ik niet.Manuela, Rosaura
Spreek uit ervaring en plaatst hier geen suggestiesdenk niet dat ze dat doen weet dat ashley in het verleden wel deed of ze het nog doet weet ik niet.
Jazeker doen Manuela en Rosaura dat wel. Ik spreek ook uit eigen ervaringSpreek uit ervaring en plaatst hier geen suggesties![]()
De meesten mag je wel oppervlakkig 'vingeren' maar meestal niet diep naar binnen. Ik snap dat ook wel, de meesten onder ons zullen niet wekelijks naar de manicure gaan.....Weet iemand welke dames je mag beffen en vingeren de meeste mag je alleen maar beffen maar wil ook graag een dame vingeren.
Welke kamer zit zij?Bij Poolse Klaudia met rustige opbouw wel mogelijk.
Mits schone klauwen en verzorgde nagels
Ik was er donderdagavond. Toen was het ook niet druk. Wellicht omdat het nog vakantie is?Ik ben nu in Doetinchem maar tot nu toe weinig te doen. Amper vrouwen. Is 13.45 te vroeg op zaterdag?
Misschien een idee om elke dag een update te geven?Carla, Ina, Ruby, Manuela, Alina, Rosaura, Bianca, Ashley, Paloma, Samairi, Maria
Prima idee. Wat is de bezetting vandaag?Misschien een idee om elke dag een update te geven?
als mensen weten wat de bezetting is die dag……
Weet je dan misschien ook wie er morgen allemaal zijn?Misschien een idee om elke dag een update te geven?
als mensen weten wat de bezetting is die dag……
Wat is de best bezette dag en tijdstip vd week?
jullie gaan toch niet het werk van de exploitant doen? Dat is zijn werk? Of moet ik haar werk zegg