Algemeen Doetinchem Plattegrond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dit is inderdaad spaanse maria op k 32
en er zijn maar weinig dames die met hun telefoon aan klanten geven
sommige dames doen het wel als ze een zeer vaste klant voor zich hebben
 
Gisteren bij een dame in kamer 32 boven geweest binnen direct linksom de trap op en dan direct tegenover de trap.
Blond langhaar en een goed slank figuur.
Volgens mij zei ze dat ze Spaans was maar als ze Pools had gezegd had ik dat ook geloofd. Een kort maar heftig kinky spel gehad . Weet iemand wat haar naam is en of ze telefonisch bereikbaar is.
Maria
 
Gisteren bij een dame in kamer 32 boven geweest binnen direct linksom de trap op en dan direct tegenover de trap.
Blond langhaar en een goed slank figuur.
Volgens mij zei ze dat ze Spaans was maar als ze Pools had gezegd had ik dat ook geloofd. Een kort maar heftig kinky spel gehad . Weet iemand wat haar naam is en of ze telefonisch bereikbaar is.
Dat is Maria.
 
Weet niet of ik het goed heb, maar de exploitatie zit zo, dat er kamers per dag, week of voor langere tijd worden verhuurd aan de dvp's. En de dames moeten zichzelf maar verder redden. Er is wel een beheerder aanwezig om de boel in de gaten te houden en de kamerverhuur te regelen.
Verder geen poespas.
In Duiven(Coco Plaza) hebben ze een andere werkwijze namelijk een dame die de gasten verwelkomt en hen verder begeleidt (soort van klantenbinding dus, als je binnen bent dan ga je niet zo snel weer onverrichterzake weg) maar waardoor overheadkosten ook hoger uitvallen. Dat is ook terug te vinden in de prijzen. Veelal net iets hoger dan bij Escape. Zij zal ook wel de website onderhouden met de dan aanwezige dvp's.
Voordeel van Escape is dat je vrij rond kunt wandelen. En dus ook weer vrij snel kunt vertrekken als er geen dame is naar je wensen.
Overigens, zal Duiven ook wel via kamerverhuur werken denk ik, maar dus net iets een andere opzet.
 
dus als er een dame wil gaan werken bij Escape(ze werkt nu ergens anders) zal ze daar heen moeten voor info en kamer verhuur.
Best wel raar, vooral als je niet goed nl kan.. ik zal nog eens even verder zoeken.
bedankt voor de info heren.
 
dus als er een dame wil gaan werken bij Escape(ze werkt nu ergens anders) zal ze daar heen moeten voor info en kamer verhuur.
Best wel raar, vooral als je niet goed nl kan.. ik zal nog eens even verder zoeken.
bedankt voor de info heren.
De beheerder kan denk ik wel iets van engels.
Er werken wel meer dames die geen nederlands spreken.
Bovendien is kamerverhuur meestal de werkwijze in deze branche.
 
wie is er wel eens in kamer 31 geweest?
Als ik zo op de plattegrond kijk is dit de grootste kamer van escape.
Is deze bijzonder? , welke dame zit hier. ben gewoon even benieuwd mede wandelaars. 🙌 Kom weinig in Doetinchem. binnenkort hopelijk weer.
 
k1 Gina (Roe) 25-30 slank cup A zwart haar 170-180 Engels ***
k2 Chanel (Zuid-Amerikaans) 25-30 stevig cup C zwart 150-160 Nederlands
Nathalie (Cuba) 25-30 slank cup C platinablond lang haar 160-170 spreekt redelijk Nederlands ***
k3 Ina / Irina (Wit Rusland) 35-40 slank cup E+ blond 160-170 Nederland
k4 Klaudia (Pol) slank, lange blonde haren
k5 Ruby (ma-vr Roe) 25-30 slank/petite cup C blond 150-160 Engels ***
k6 Manuela (Venezuela)zuid-Amerikaans 35-40 slank cup D donkerblond Engels
k7
k8 Alina (Roe) / Rosalina
k9 Anna (Roe) 25-30 normaal cup B zwart 160-170 Engels
k10 Rosie / Adele
k11 Rosaura (Dominicaanse) zuid-Amerikaans 40-50 normaal cup D zwart 160-170 Nederlands ***
k12 (deur tegenover k11)
k14 Nathalie (zie k2)
k15
k16 (deur aan zijkant, bij ingang) Bianca
k17
k18 Lola (HON) Oost Europees 35-40 cup C Blond 160-170 Engels ***
k19 Ashley ma wo do vr (ROE) Oost Europees 30-35 cup D bruin 160-170 Engels ***
k20 Sonja (NED)
BOVEN:
k21 Paloma 35-40 cup D zwart 160-170 Engels
k22 Yasmin
k23 Gloria (Latina) 40-50 mollig cup E
k24
k25 Yuelle (NED) ma,di 35-40 normaal cup E+ blond 170-180 Nederlands ***
k25 Victoria (Venezuela) zuid-Amerikaans normaal cup B zwart 160-170 Engels (gebr.NL)
k25 Gina (NED) 30-35 slank cup C zwart 170-180 Nederlands*
k26 Barbie (Dominicaans/Bra)
k27 Samairi (Dominicaans/zuid-Amerikaans)30-35 mollig cup D blond 170-180 Nederlands
k28
k29
k30 Jennifer (Cuba, zuid Amerikaans) 30-35 slank cup C blond 160-170 Engels ***
k32 Maria (Spa west-Europees) 35-40 normaal cup C blond 160-170 Engels **
k33
k34
k35
k36
k37 Marielle (Roe, Oost Europees) kleine blonde dame, slank(petite) 25-30 cup A gebrekkig Engels
k38 of 39 Bo (west-Europees) 25-30 normaal cup C bruin haar Nederlands ***
k39
k40
k41
 
Terug
Bovenaan Onderaan