Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik 1 x geweest, toen goed bevallen, maar ik had al om olie gevraagd en dan wil ze niet meer neuken, ze zei dat de olie, de werking van de condoom beïnvloedt en dat vindt ze te gevaarlijk, dus als je verschillende standjes/ handelingen wilt, dan als laatste met olie.
Ze is naar mijn mening zeer bedreven en kundig, maar ben er maar ëën keer geweest.
Werkt die olie zo snel op dat condoom of blijf je zolang?

white party is een date met iets exrta,s, pilletje snuifje, denk niet dat de dames daarmee te koop rond lopen maar misschien wel doen

Gloria is weer terug.
Adela is opgeschoven naar kamer 10.
De Cubaanse met lang blond haar zit op kamer 2 (Chanel al een hele tijd niet meer gesignaleerd).

Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst wezen kijken. Gezien de recensies en wat googelen waren de verwachtingen niet hoog. Toen ik aankwam moest ik enorm pissen. Ik parkeerder gemakkelijk en discreet mijn auto en zag al bordjes dat er binnen een urinoir was. Dat bleek gewoon een keurig schoon toilet te zijn. Daarna bleek dat ik in een fabriekspand overdekt gewoon langs de ramen liep. Nou ja, gewoon, ........ Ik vond het wel bijzonder. Natuurlijk viel het op dat veel ramen leeg waren (jammer), maar er waren toch ongeveer 10 dames aanwezig. Dat is behoorlijk veel voor een gemiddeld privehuis. Er was keuze en van behoorlijke kwaliteit. Alle dames waren goed verzorgd. Het meest bijzonder vond ik, dat ik met alle dames meteen contact had. Ze groeten, doen deuren open en bleven allemaal vriendelijk. Nu val ik op slank, klein, fris, wat jeugdige en communicatieve dames. Liefst met een tintje. Er bleven er 3 over. Gekozen voor Nathalie. Ook hier een recensie over geschreven. Maar ook als Nathalie er niet zou zijn, ik ga zeker vaker naar Escape in Doetinchem

Wie is dit meisje in kamer 14, lange benen, bleek haar, leeftijd rond de 30-40? wie het is, het is een bezoek waard?
Is dat de Cubaanse Nathalie, die meestal op kamer 2 zit? Zij gaf aan dat ze ook soms op kamer 14 zit. Schat haar wel iets jonger dan 30. Spreekt redelijk goed NL. Is goed in haar vak, maar ook goed in het opdrijven van de prijs. Toen ze op haar knietjes voor me zat en me strak aankeek met de sensuele mededeling dat ze me voor 50 extra zou pijpen zonder, tja wie gaat dan niet overstag?

Is dat de Cubaanse Nathalie, die meestal op kamer 2 zit? Zij gaf aan dat ze ook soms op kamer 14 zit. Schat haar wel iets jonger dan 30. Spreekt redelijk goed NL. Is goed in haar vak, maar ook goed in het opdrijven van de prijs. Toen ze op haar knietjes voor me zat en me strak aankeek met de sensuele mededeling dat ze me voor 50 extra zou pijpen zonder, tja wie gaat dan niet overstag?
Gewoon sterk blijven dan :)

Terug
Bovenaan Onderaan