Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist in Escape geweest, vandaag weinig nieuws onder de zon, behalve een slanke nederlands sprekende dame met donker haar en siliconenborsten die in de kamer tegenover Ashley zat. Iemand meer info over haar? Ze zag er goed uit.
 
Ook Lola Hongaarse die in escape werkte was een dame met goede service laatste keer dart ze er was gaf ze bij elke bezoeker duidelijk aan dat ze definitief ging stoppen maar als ik zo moet binnen komen dat onder mijn neus wordt geïnformeerd dan hoeft het van mij al niet meer maar ze is inderdaad niet meer terug gekomen ze deed dat in het verleden wel vaker zeggen dat ze ging stoppen
 
Gisteravond de Escape bezocht, naar aanleiding van de berichten dat er nieuwe en meerdere dames zijn.
Ik zag vele vaste gezichten en dito lege kamers. Daar een tegen Manuela een bezoekje gebracht. Ze geilde me aardig op met dat latex pakje.
 
Het is minimaal 10 jaar geleden dat zij in de Escape was. Ik verwacht niet dat je haar ooit nog ergens tegenkomt in het wereldje.
dat is heel zuur dat Jade weg is uit escape op deze manier gaat het er hard achteruit daar ze gaf goede service tongzoenen pijpen zonder condoom en je mocht haar beffen alles wat voorheen in het spijkerkwartier liep ging naar Doetinchem naar Jade bijv Henk Peters de hobby fotograaf hij was vaste klant van Jade zei was er behoorlijk van onderste boven na zijn verdwijning
 
dat is heel zuur dat Jade weg is uit escape op deze manier gaat het er hard achteruit daar ze gaf goede service tongzoenen pijpen zonder condoom en je mocht haar beffen alles wat voorheen in het spijkerkwartier liep ging naar Doetinchem naar Jade bijv Henk Peters de hobby fotograaf hij was vaste klant van Jade zei was er behoorlijk van onderste boven na zijn verdwijning
Ik heb het boek gelezen over de verdwijning van Henk Peters. In het boek komen de dames uit de Escape van weleer ook aan het woord, heel interessant. Maar nu zitten er ook nog wel een paar dames waar veel mogelijk is.
 
Ik heb het boek gelezen over de verdwijning van Henk Peters. In het boek komen de dames uit de Escape van weleer ook aan het woord, heel interessant. Maar nu zitten er ook nog wel een paar dames waar veel mogelijk is.
Rosaura is een hele goede dame met veel mogelijkheden met dat mooie geile sexy lichaam van haar maar natuurlijk toestand van Henk Peters is afschuwelijk niet te weten hoe en wat wordt gezegd een moord zonder lijk
 
Ik ga morgen einde van de ochtend. Ben benieuwd naar de bezetting.
Ik citeer mezelf maar even, maar de bezetting was belabberd wat mij betreft. Ik hoop op betere tijden bij Escape. Zo'n mooie locatie, zeker met de wintertijd in zicht maar zoveel lege kamers.

Begrijp de dames helemaal want de huur schijnt torenhoog te zijn, maar zo zonde.
 
Ik zou deze dame voorbij lopen, belooft veel maar komt binnen nog niet de helft van terecht.
Thanks. Dan was mijn onderbuikgevoel wederom goed. Toen ik met haar kletste en ze in gesprek mijn wensenpakket niet snapte kreeg ik al twijfels. Dan denk je eerst dat haar engels belabberd is, maar meestal is dit een teken dat ze snel en makkelijk geld willen en je niet teveel moet eisen
 
Wie is dit meisje in kamer 14, lange benen, bleek haar, leeftijd rond de 30-40? wie het is, het is een bezoek waard?
Een meisje zal ik dat niet meer noemen, maar een vrouw.
Als dit een nederlandse betreft, dan heb ik haar iets van 2 maand geleden bezocht. Komt aan het venster rustig en iets terughoudend over, maar eenmaal binnen snapte ze meteen mijn wensenpakket en kreeg precies de sessie zoals ik hem graag wil hebben. Een vrouw met gedegen ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan