Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer van Chanel, die had wel iets bijzonders met die enorme reet van haar.
Ik kijk uit naar de winter, buiten wat kouder en dan door de deur van escape, lekker warm binnen en een goede
Dikreten genoeg toch in Escape?:)
Ja deze was dik maar wel in proporties en ze was 1 van de weinige latinas waar je gewoon Nederlands mee kon spreken en was voor de rest een rete geil meid die best in was voor wat geile dingen
 
Eigenlijk had ik vandaag de Escape weer eens willen bezoeken, maar gezien de verwachte warmte stel ik dat toch maar een weekje uit. Aangezien er nog steeds geen airco is, heb ik er geen zin in om al het zweet in mijn reet te hebben lopen, terwijl ik nog geen "gymnastiek" heb gedaan😅
 
Hallo heren is er iemand die ervaring heeft met de die mooie blonde dame in K2. Blond ,getint , slanke zuid amerikaanse dame Volgens zeggen is zij er op Ma en Vrijdag
 
Zat vanavond een nieuwe jonge meid op kamernr 37 (althans, ik heb haar nog niet eerder gezien). Zag er leuk uit, alleen haar engels is zeer belabberd. Toen ik om de prijs vroeg (standaard vraag om het gesprek te beginnen) dacht ze al dat ik binnen kwam.
Ik heb 2 speciale wensen, althans 1 is gewoon eindigen met een relaxte handjob met olie. Van het woord handjob had ze nog nooit gehoord. Helaas, maar toen maar verder gelopen. Als ik er niet mee kan communiceren en ze mijn speciale wensen niet begrijpen wordt het toch niets.

p.s:
kamer 28 t/m 30 zaten ook 3 blanke dames die ik nog niet eerder gezien had Helaas qua uiterlijk niet echt wow
 
Terug
Bovenaan Onderaan